Diskuze

Škodě Octavia Combi povedený nový motor 1.2 TSI stačí

Pod kapotou nejprodávanějšího českého vozu, Škody Octavia, se objevil nový přeplňovaný motor. Nová jedna-dvojka z Mladé Boleslavi si poradí i s těžkým kombíkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

6. 5. 2010 22:13
YETI 1,2 TSI

Dnes jsem jel v Yetině s tímhle motorem a byl jsem unešen. Prakticky žádný hluk a při rychlosti 90km/hod. mě palubní počítač ukazoval spotřebu 4,4 l.!! R^

0 0
možnosti

Host

10. 5. 2010 17:14
---

Škoda zjevně překonala fyzikální zákony a zážehovému motoru vnutila účinnost vznětového ;-D

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 22:27
Jaký benzín

Nikde se neobjevilo, jaký benzín je třeba. Tiše se předpokládá, že jde  asi o 98 okt., nebo dokonce jsem viděl 100okt

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 8:35
Re: Jaký benzín

Turbo s čidlem klepání veme i 92. Jestli je to případ škody, to nevim.

0 0
možnosti

Host

25. 4. 2010 19:04
Kopec

Rád bych viděl, jak si Octavia s tímto motůrkem poradí s kopcem, asi se jí moc chtít nebude.

0 0
možnosti

Host

25. 4. 2010 19:16
Re: Kopec

Vole, kopce ani necítí. Právě ve stoupáních se projevuji výhody motoru.

0 0
možnosti

Host

25. 4. 2010 9:06
pfffffffffffffffffffffff

do šrot kaste šrot motor Rv

0 0
možnosti

Host

22. 4. 2010 23:37
a Yeti?

Dočtu se jak moc "stačí" 1,2 TSi Yetimu? ;-D

0 0
možnosti

Host

22. 4. 2010 23:41
Re: a Yeti?

Lamko, z nabídky motorů si vybírá zákazník, takže pokud mu ten motor stačit bude, tak si ho prostě vybere a na tom jestli se to ty dočteš nebo nedočteš mu bude záležet opravdu nejméně, respektive vůbec.

0 0
možnosti

Host

21. 4. 2010 21:41
DOWNSIZING

Proč to BMW umí bez DOWNSIZINGu a ostatní ne? Není to dlouhodobé řešení

0 0
možnosti

Host

21. 4. 2010 23:12
Re: DOWNSIZING

To, co se podařilo motoru 1.2 HTP jen částečně, se nyní snaží zopakovat BMW a Mercedes. Oba výrobci totiž pracují na tříválcích, které mají pomoci snížit průměrné emise. Do roku 2014 by se tak měly tříválcové motory dostat do vstupních modelů značek a také je možná dostanou nejlevnější verze BMW řady 3 a Mercedesu třídy C. Dr. Thomas Weber, který je u Mercedesu zodpovědný za výzkum a vývoj, řekl, že tříválec je logickou cestou

ke snižování emisí. „Když jsme přešli z dvanáctiválců na osmiválce, z osmiválců na šestiválce a z šestiválců na čtyřválce, musíme něco udělat i se čtyřválci,“ dodal. Přeplňovaný tříválec 1,3 l již prý testuje, neboť se má dostat pod kapotu nového BMW řady 1.

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 20:53
downsizing

článek poukazuje na Mercedesův 3,0 s 82kw a spotřebou 11l a to že to moderní motor dokáže taky při polovičním objemu... ono vyždímat z 1,3litrovýho motoru 900koní umí každej blb, ale motor odjede 500km a je po něm....

a to že tyhle medvědi brázdí silnice dodnes s 1,5miliony kilometrů bez GO a stále jezdí o něčem vypovídá...a když vám v zimě přestane startovat tak ho prodáte nějakýmu arabákovi a ten na nějakej petrolej dojezdí dalí milion kilometrů.....

o spolehlivosti a životnosti přeplňovaných 1,2 a 1,4ek bych ale silně pochyboval... 100 tisíc kilometrů a olej všude kam se podíváš... holt dneska je spotřební doba....

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 22:55
Re: downsizing

jasně 2,5 milionu km a auto je furt jak nový ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 13:16
A co bude dál

Předpokládám, že němeční géniové vytvoří motor 0,6 TDIPDHTP a celý svět se pose......  České "objektivní" novinářské neuplacené testy prohlásí, jak koncern VW zase světu odskočil a malý český člověk bude dál tvrdit, že tahle němcká konzervativní auta jsou nejlepší, nejkrásnějží, nejbezpečnější, jespolehlivější. A o skutečnosti se bude taktně mlčet. :-/

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 13:24
Re: A co bude dál

Bohatě stačí, když tu budeš blábolit ty!

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 13:13
To bude asi letadlo

0 0
možnosti

Host

21. 4. 2010 10:25
Re: To bude asi letadlo

Jezis, tak si to precti jeste jednou a pomalu... Pise jasne, ze to neni zavodnik, ale ze je to na toto auto v pohode. Charakteristiky motoru odpovidaji starsim 1.9tdi, coz je uplne v pohode.

0 0
možnosti

Host

19. 4. 2010 22:51
bojím se toho

z hlediska životnosti to nebude žádná sláva, čekám až se vyvalí ta kupa průs..erů s těmahle motůrkama. Mám v autě benzín 1,8i a celoroční průměrnou spotřebu 6,5l a to brzda provozu rozhodně nejsem. Proto mi přijde úsměvné když se dává turbo na takovýho mrzáka, co má ve výsledku stejný výkon i spotřebu ale na úkor životnosti. Až bude mít tenhle 1,2 TSI najeto 250tkm, tak si povíme. Můj motor už tuhle porci kilometrů má a (ťuk, ťuk) je bez nejmenších problémů a stále ve výborné kondici.

0 0
možnosti

Host

19. 4. 2010 23:01
Re: bojím se toho

To je přesně stejná politika jako dát do fóbie 1,4 TDI. S tímhle motorem sem minulý týden jel 300km a výsledek? Příšerný zvuk, neklidný chod, velmi bídný zátah - až od cca 2300ot/min se motor probouzí a spotřeba byla na trase stejně víc jak 5litrů dehtu na sto. Tak kde je nějaká výhoda oproti celkem povedené 1,9 TDI co žere stejně, né-li méně? Nikde. Tyhle motůrky jsou jen pro to, aby se učinilo zadost perverzním předpisům EU o neškodném CO2, ale v praxi s nimi nelze jet ani za slušnou spotřebu, ani s odpovídající dynamikou.Tříválce sou jen kvůli cwně, jiný důvod než cena jejich existence nemá. Vždyť i VW dával do koncernových modelů MPI 1,0i a byl to čtyřhrnek, sice jen 38kW ale dalo se s ním jezdit v lehkém Polu v pohodě za 5l/100km a rozhodně nezněl jak HovnoToPojede, který je jen o válec uříznutá koncernová 1,6i 55kW z dvojkovýho golfa s o fous novější čtyřventilovou hlavou. Tomu teda říkám pokrok, fuj!

0 0
možnosti