Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hennessey Venom GT uhání až 440 km/h. Musí vás v něm učit jezdit

Americký úpravce Hennessey Performance si vzal do parády jednoduchý a lehký britský sporťák Lotus Elise a udělal z něj špičkový supersport, který dokáže ve vrcholné verzi uhánět až 440 km/h.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

No

No uz jsem videl auta s podobnou (i vetsi) maximalkou, ale žádný z nich nemohlo na veřejné komunikace.

Me by spis zajimalo jak tam nacpali motor z corvette a jeste pridali dve turba. Navic vaha o moc nestoupla (cca 200 kg) takze zadny velky vyztuhy kastle asi nebudou...  sem zvedavej jak se s tim popere auto stavené na dvoulitr, nejspis se to bude cela kastle kroutit pod takovym vykonem.

A jestli to dopadne dobře, tak to bude opravdu jen okruhové náčiní. I to ferrari by bylo praktičtější :-)

0/0
20.4.2010 14:21

Nomad

Bullshit?

Mě se to nezdá. Kolik dalo práce Bugatti, aby Veyron rozjeli přes 400 a nějaká neznámá firma dosáhne 440? Nejsou ty údaje jen teorie? V klipu to ani nejelo.

0/0
19.4.2010 20:30

FastDriver

Re: Bullshit?

Jednak ta firma není zas tak neznámá a taky tady se nejednalo o vývoj, ale úpravu, tzn. že pouze sestavili a upravili již osvědčené funkční komponenty.

0/0
20.4.2010 8:09

Nomad

Re: Bullshit?

Hledal jsem na You Tube nejaka videa. jezdili s timto autem na okruhu Top Gear a od pohledu se mi ta rychlost nezdala prilis vysoka.

Rad si pockam na nejake ofiko udaje co to auto v realu umi.

0/0
20.4.2010 9:01

Host

Re: Bullshit?

Formule taky muze jet pres 400 a na okruhu dosahuji max cca 300 - 320.  Veryon ma taky vykony vetsi nez 99% vsech aut, ale na okruhu s nim udrzi krok i upravená impreza sti.

0/0
20.4.2010 14:25

Pjotr_Pjotrovic

Hvězdičky

Doufám, že to má alespoň 5 hvězd v NCAP crash testech ;-D

0/0
19.4.2010 14:21

Host

dotaz: bude to mít přípravu pro autosedačku Isofix?

páč jak to neni pro rodinu tak to nechci.

0/0
19.4.2010 12:12

Host

hm...

a rozjet se dá pouze dvěma způsoby... buď tak, že spálim gumy, nebo tak, že mě to vystřelí dopředu jak kojota na rachejtli... ty hodnoty jsou teda opravdu hrůzostrašný...;-D

0/0
19.4.2010 12:09

chekov

málo informací

A co spotřeba, emise a velikost kufru, to nás tu nejvíc zajímá ;-D

0/0
19.4.2010 10:35

TT777

Re: málo informací

A hlavne jestli se to dela i v TDíčku!!

0/0
20.4.2010 10:08

chekov

Hennessey Venom HTP

ultimativní, neskutečný, nečekaný zážitek

Na každou jízdu se budete těšit, v ceně je i škola jízdy, aby vás naučili se s tim bezpečně rozjet

:-);-)

0/0
19.4.2010 10:33

Host

Není to špatné, ale Logan je Logan!

;-D

0/0
19.4.2010 7:59

Host

Re: Není to špatné, ale Logan je Logan!

ta dacia je dobre auto, vsade ju porovnavaju s takymito autami.....budem sa na nu musiet pozriet

0/0
19.4.2010 10:34

Host

Kam se to hrabe na fóbii, voe

:-P

0/0
19.4.2010 3:35

Host

super kara

A neviete mi povedat, ci sa to da prerobit na plyn? Ja by som si potom aj jeden kupil.

0/0
18.4.2010 19:51

Host

Osobní zkušenost

Souhlasím se všemi, že takové auto je totálně nepraktické, ale je to NÁDHERA!!! Měl jsem to potěšení, že mne svezli v předváděcím Lamborghini Gallardo Superlegero 4x4, což je odlehčená a posílená verze už tak "nabušeného" sporťáku. Žádné pohodlí (mám 190 cm a 105 kg :-) ), žádné měkčené plasty, jen karbon všude kolem, přidřepnete a bokem se vsunete, zapadnete do tvrdé skořepiny, nad hlavu se mi vešel prst, zaklapnete 4bodové pásy, pak to vzadu zaduní a zrychlení vám zmáčkne hrudník, předjíždění je otázka mžiku, cítíte každý kamínek na vozovce, auta vidíte zespoda, při brždění mi málem vypadly oči a úplně spadly brýle, adrenalin stříká ušima. Vystupování jde špatně asi jako když lezete z psí boudy malého psa. Doporučuji :-)) Tom

0/0
18.4.2010 19:44

kunde

to je houno

už aby začaly automobilky chrlit auta co jedou 900 km/h...  to pospíchači nebudou stačit ani probliknout ty v levém pruhu...

0/0
17.4.2010 22:33

Host

hanobení jazyka

"ultimativní" supersport ... tak tomu se říká hanobení jazyka. Jak vůbec někdo něco takového může napsat?;-O

0/0
17.4.2010 21:55

Host

Re: hanobení jazyka

To je teď módní slovo,které neopomene napsat žádný novinář v testu nějakého skutečně výkonného vozu.Ale vůbec nejdůležitější je dnes zdůraznit 2 věci - zda má vůz"komunikativní řízení" a jestli má na palubce "měkčené plasty".Pokud toto neuvedete,je váš test absolutně OUT.

0/0
18.4.2010 8:49

f0rr35t

Re: hanobení jazyka

R^ K výčtu klišé bych ještě doplnil: je důležité říct, jestli motor táhne "odspoda" a jestli mají sedačky "boční vedení" ;-D

0/0
18.4.2010 15:04

Host

super stroj

R^

0/0
17.4.2010 19:50

Host

fobie

taková čipnutá fóbie RS na hlínách by tomu dala na pr..del,aspoň se to říká v hospodě ve lhotě mezi traktoristy a fotbalisty.

0/0
17.4.2010 17:34

f0rr35t

Re: fobie

No ty si z toho děláš srandu, ale já jsem vážně slyšel jednoho pepíka jak doslova tvrdil, že "čipnutá fábka fpoho udělá Porsche 911"  a že 911 je jen "těžká kráva pro parádu" ;-(   Musel jsem se zdržet komentářů, protože jakákoli debata by asi skončila násilím.

0/0
18.4.2010 15:09

Host

Re: fobie

No von ten pepík měl v podstatě pravdu, protože Porsche 911 se dělá od roku 1963 a začinalo s motory na nějakých 130 HP, takže ano např. Fabia RS by Porsche 911 udělala ani by nemusela být chipnutá. A prosím žádné násílí! ;-)

0/0
18.4.2010 15:21

zlý výrostek Soulburner

...

na naše okresky jako dělaný;-D

0/0
17.4.2010 17:12

Host

Re: ...

nikdo nepředpokládá že v tom budeš jezdit

0/0
17.4.2010 21:56

Host

Zajímají mne jen 3 parametry

1) Vejde se tam normální chlap (190+ cm)?

2) Jaký je dojezd (kolik tisíc km auto vydrží, než bude muset do GO)

3) Jaká je vzletová rychlost, aneb už to auto někdo viděl jet 400 km/h a více?

Všechny tyto nejdůležitější informace mi chybí :-)

0/0
17.4.2010 13:29

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

1) tady nekdo videl venom na parkovisti, at mas predstavu o velikosti: http://www.youtube.com/watch?v=B2qbKHyaXgk

a je to postaveny na lotusu elise, takze odpoved: vejde, ale vylejzani si neuzijes

3)podle diskuzi tu maximalku jeste nikdo neotestoval, osobne o tech 440 pochybuju...

0/0
17.4.2010 13:43

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

3) urcite.. co se rekordnich automobilu tyce (raketovy pohon - ThrustSSC - 1228km/h), co se seriove vyrabenych tyce, bugatti veyron 408km/h - http://www.youtube.com/watch?v=LO0PgyPWE3o )

0/0
17.4.2010 19:29

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

ale Veyron měl zpočátku problémy se stabilitou při velkých rychlostech, takže taky tem 440 u tohoto prototypu moc nevěřím.

0/0
17.4.2010 20:05

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

no nevim, kdyz testovali maximalku veyronu v top gearu, tak ho naopak chvalili

0/0
17.4.2010 21:01

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

ty problémy se stabilitou prý byly na začátku, zpozdila se kvůli tomu snad i vyroba.

0/0
17.4.2010 21:33

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

hlavne pokud chce nekdo veyrona testovat na maximalku, tak je nutna predchozi uprava v tovarne, na miru (snizeni, pritvrzeni, jine gumy). jednorazova zalezitost, pak se to vraci zpet "do normalu".

"bezne" prodavane veyrony maj omezovac na tusim 300-330km/h.

0/0
17.4.2010 22:01

hesloheslo

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

snizeni, pritvrzeni to dela ten klic ne? tim se jakoby "prepne" do super "modu" ... nevim, jen pisu podle toho, co jsem slysel.. nekamenovat

0/0
18.4.2010 0:55

f0rr35t

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

jo, taky si myslím, že v TG ukazovali ten speciální klíč pro přepnutí do závodního režimu. A speciální pneumatiky jsou snad samozřejmost...

0/0
18.4.2010 15:13

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Ne ne, ty pneu na zvladnuti 400 km/h si musis opravdu objednat zvlast. A menit je budes stejne rychle jako v F1, protoze dlouho nevydrzi.

0/0
21.4.2010 11:29

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Přesněji řečeno vydrží 15 minut, ale to je v pohodě, protože při maximálce se za 12 minut vyprázdní plná nádrž.

0/0
21.4.2010 23:08

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Veyron má omezovač na 375 km/h

0/0
21.4.2010 23:06

BlkRider

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Amici si radi honej triko velkejma cislama, ale jelikoz ma Venom pohon jen na zadni kola, tak by ty pneumatiky shoreli driv nez by ty rychlosti dosahnul :)

0/0
18.4.2010 18:37

Host

Re: Zajímají mne jen 3 parametry

Myslim že druhý bod budoucího majitele zajímat nebude .... Víš, to je auto pro lidi co mají peníze které chtějí utratit.

A k třetímu ... já ne, nikdy jsem takové auto neviděl a vůbec mi to nechybí.

0/0
17.4.2010 21:59

Host

hezka hracka

krasny, ale uz jen zrychleni z 0 na 100 ukazuje, ze to neni technicky dokonaly a nedokaze s tim vykonem pracovat. Bugatti veyron ma o celejch 200 koni min a je o vic jak 880 kilo tezsi a ma zrychleni z 0 na 100 jen o 0,1s horsi (2,5).

0/0
17.4.2010 13:08

Host

Re: hezka hracka

Az poletis do(ze) zatacky s temi 880 kily vic, tak to poznas :)

0/0
17.4.2010 16:57

Host

Re: hezka hracka

litám s tím denně a žádnej problém :-)

0/0
17.4.2010 20:07

BlkRider

Re: hezka hracka

Veyron ma pohon 4x4 proto to lepsi zrychleni...

0/0
18.4.2010 18:41

bcda3210

nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

má logan, zabírá a táhne skvěle i do kopce. Tolikrát jsem již ujel i plně naložený silnějším vozům!

0/0
17.4.2010 8:49

Host

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

Dobrej joke po ránu;-D

0/0
17.4.2010 9:11

bcda3210

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

čistokrevná pravdaR^ přísahámR^

0/0
17.4.2010 10:29

Bob-an

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

V zasade neni proble ujet s loganem ani ferrari..... staci aby ridic ferrari v obci dodrzoval predpisy a ty s loganem jel o neco rychleji;-D

0/0
17.4.2010 17:09

Host

Re: nejlepší poměr mezi výkonem a toč. momentem

Problém teorie je, že s tebou asi nezávodili. To jsi si jen vsugeroval

0/0
17.4.2010 22:01

Host

mohl by mi někdo...

...prosím vysvětlit, třeba i ten redaktor, co překládal článek, pokud to nebyl sám google, co to znamená "ultimativní supersport"? ...nevím jestli to není tím, že je brzy ráno ale nějak mi to hlava nebere...

0/0
17.4.2010 8:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.