Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový český minibike pro závodníky

Blanenský výrobce motocyklů Blata přichází letos s novým modelem minibiku nazvaným Elite Hobby určeným pro ty jezdce, kteří již mají na minibiku něco naježděno a hledají cenově příznivý, ale bezproblémový stroj s léty vyzkoušenou technikou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roedor

Já teda nechápu smysl těhle "minibiků" - k čemu

je to dobrý? Dospělý na tom sedí jak vosa na bonbónu a pro děti to určený není.

0/0
12.4.2010 8:15

SantaKlaun2

.

Může mi někdo vysvětlit, proč mají motorky hladké pláště? Vždyť to musí za deště klouzat jako prase...?  8-o Fakt to nevím a už jsem si toho několikrát všiml.

0/0
9.4.2010 10:21

Host

Re: .

to máš jako s autama. jsou sady do sucha a do mokra. do sucha jsou hladké, do mokra jsou hustě rýhované ;-) 

0/0
9.4.2010 10:41

Host

Re: .

Boha jeho... A k čemu to potřebuješ vědět? Je to kvůli síle kterou ten plášť udrží na suchém asfaltu (adhese) - čím větší styčná plocha, tím lepší přilnavost...to je jasné - drážky potřebuješ na mokru nebo v něčem do čeho se ti pneumatika boří. Proto tyhle gumy nejsou homologované - stačí i jen vlhká cesta a jseš jak na ledu...ale to má spojitost i se silikou a směsí gumy...jenže to tady rozebírat nemá smysl.;-D

0/0
9.4.2010 12:16

Host

20 k je moc

To stejný mě z číny přijde na 5 k. Holt hoši se mají ještě co učit. Z číny za bůra a ještě na tom vydělá číňan i dovozce. A navíc dneska už to tení žádný šutnt, mají to zmáklý - ostatně číňani už dělají i volva R^

0/0
9.4.2010 9:06

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

mám doma taky čínu, ale vzhledem k tomu, že origoš Blata stála ještě donedávna nad padesát, tak dvacet je krásná cena vzhledem k tomu, že má několikrát větší výkon než čína

0/0
9.4.2010 9:20

Host

Re: hmm

Dvacet je sice krásná cena, jenže je to v podstatě holá kostra na dvou kolech.  A pokud budeš chtít jezdit, musíš k tomu všechno dokoupit a ve finále tě to pak vyjde ještě na víc než na těch padesát co to stálo donedávna Rv.

0/0
9.4.2010 9:26

Host

Re: 20 k je moc

Jo? No tak na tenhle příspěvek co jsi vyblinkal si vzpoměň za roček, pokud budeš tu motku používat víc jak hodinu týdně... Já ty střepy viděl po 50ti motohodinách - neuvěřitelná hrůza a to se týká i čtyřkolek a motokrosek, zatím to hoši ještě neumí - jen pod dozorem, takže Volvo OK, docela bych podezříval i Blatu, že to tam nechává vyrábět aby se dostal na minimum ceny...(když na nich nic nevysoudil, tak je aspoň využije)... Minibike za 5000,- je potěmkinova vesnice...a představa, že z ní postupně předěláš kvalitu je k smíchu...stavíš totiž cihlový barák na papírových základech.

Chybama se člověk učí - jen lepší je se učit chybama těch druhých...tvoji kamarádi už stejnou hloupost neudělají ;o)

0/0
9.4.2010 12:22

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

jelepší učit se chybama druhých - a právě proto si spousta lidí si koupí čínu, protože spousta lidí si koupila Blatu za desítky tisíc a pak zjistili, že je to vlastně nebaví ;-D

a na číně se nakonec naučíš spousty věcí, když postupně vyměníš všechny díly

0/0
11.4.2010 7:46

Host

Re: 20 k je moc

Tak si ji kup, motorku za 5 tisíc, když cena použitelného jízdního kola začíná min. na 15 000 Kč (nemluvím o cestování do hospody). Myslím, že není vhodné se dívat na minimální cenu, ale na poměr cena/výkon. V případě motorky za 5 000 Kč dostaneš poměr cena/výkon takový, že 5 000 je šíleně přemrštěná cena. Tohoto střepu se navíc v budoucnu nezbavíš jinak než za cenu kovového odpadu. Takže nikdo není tak bohatý, aby mohl kupovat levné věci. Ty nejlevnější prakticky vždy stojí za prd a jsou to jen peníze vyhozené do kanálu.

0/0
10.4.2010 8:23

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

takže ty nemluvíš o jízdním kole do hospody, ale budeš srovnávat Blatu prozávodníky a čínu pro kluky, co se na ní vézí po parkovišti? Se prober

0/0
11.4.2010 7:45

Host

Re: hmm

A ty mi chceš naznačit, že kolo za 15 000 Kč není "kolo pro kluky" ale závodní kolo? Se prober ty :O))

0/0
11.4.2010 7:55

Host

Re: 20 k je moc

Byly prodáváno více variant od Blaty a ty levnější byly za těch 20 až 25 K ,ovšem kdo si to koupil,tak jen nadával,protože to zlobilo od počátku,výkon spíše žádný a po pár desítkách hodin to přestalo jezdit úplně.Já mám koloběžku z Číny za 5 K a i když to není žádný závoďák,tak to pořád jezdí,je v tom motor stejný jako dávali do minibaiků ,čtyřkolek a vše mělo jednotnou cenu.Navíc to má i startér,který pracuje i po šesti letech.

0/0
10.4.2010 11:27

Vilém Hynek Jarmila

nějak jsem nepochopil, k čemu je minibike dobrej..

Teda kromě toho, že je to exotika a zajímavost. Ale praktická stránka věci je mi záhadou. Ale Blatě ten úspěch přeju.

0/0
9.4.2010 2:49

Host

Re: nějak jsem nepochopil, k čemu je minibike dobrej..

no kdyz malej synek otravuje - koupis mu minibike a mas od nej pokoj

0/0
9.4.2010 8:24

wrah

Re: nějak jsem nepochopil, k čemu je minibike dobrej..

Ano, synek se pak přizabije a bude pár měsíců v nemocnici. A vy ten trochu otlučený stroj prodáte za 15000 dalšímu zájemci, to je asi tak jediné plus :)

0/0
9.4.2010 10:12

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

stejně jako formule 1

0/0
9.4.2010 8:38

Host

Re: nějak jsem nepochopil, k čemu je minibike dobrej..

Spousta koníčků nemá praktické užití ... ježdění na motorce, hrabání se ve veteránech, rc modely, vláčky, slepování papírových stavebnic, ... prostě je to zábava. Chápeš a závidíš?

0/0
9.4.2010 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.