Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejvýkonnější ferrari všech dob přijíždí: 599 Gran Turismo Omologata

Ferrari se chlubí podle vlastních slov nejvýkonnějším autem v historii automobilky. GTO je ještě nabroušenější verzí dvanáctiválcového 599 GTB Fiorano. Z šestilitrového motoru v Maranellu vymámili dalších padesát koní a postavili nejsilnější ferrari, které může jezdit v běžném provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

icepoint

ferrari

tak jsem si procetl diskuzi,nekolikrat se zasmal.Koupil bych si jej,nemam na to.Mussl bych prodat barak,a pak spat v nem na ulici,coz by s ditetem a protivnou manzelkou neslo.

0/0
25.6.2010 12:10

raymond77

co má

autor proti pandám a loganům?

0/0
13.4.2010 14:16

jimmbo

paráda... ale

auto parádní.. ale mě osobně se mnohem víc líbí SLS AMG

0/0
13.4.2010 11:24

Host

Velmi silné rysy kultovní Corvette 1970

0/0
12.4.2010 21:13

Host

Vzhled

Nevím proč ale mě tohle Ferrari přijde nějak moc kulaté - skoro jak Porsche.;-D

0/0
12.4.2010 20:42

sirco

Proč mají tyhle supersupersporty silniční homologaci?

Stejně se v tom nedá jezdit. I na německý dálnici jste po dvacetiminutách vyklepanej a zbytek dne nic neslyšíte :)

0/0
12.4.2010 17:12

Host

Re: Proč mají tyhle supersupersporty silniční homologaci?

S kuklou a přilbou to není tak hrozný :-)

0/0
12.4.2010 20:40

Host

Proboha

Když už se pořád držíte těch dávno neplatných koní, tak se alespoň obtěžujte s uvedením už dááááávno  platných jednotek, což jsou kW. Děkuji

0/0
12.4.2010 16:25

Praotec

Re: Proboha

HOSTE tak jsi se uz vykecal co..jinak kone jsou kone zadne kW ty mate od CEZU v CZ a hodne drahe.Sup do tramvaje a domu po sichte!!V[>-]!!

0/0
12.4.2010 17:09

Host

Re: Proboha

Kecy. Taky chci radsi kW.

0/0
12.4.2010 17:40

Host

Re: Proboha

Ja kone

0/0
12.4.2010 19:10

Host

Re: Proboha

Uz Michal Tucny se v jedne ze svych pisni ptal: Jak chcete zit bez koni.....ja odpovidam, ze docela snadno;-)

0/0
12.4.2010 21:18

marteN...cI_I

Re: Proboha

No vzhledem k tomu, jak se tady vyrojily dva tábory, měl autor asi opravu uvét obojí.

Jinak pěkné autíčko to je.

0/0
12.4.2010 22:11

Host

Re: Proboha

A kolik má kW Bugatti Výron? Ťuňťo :-P

0/0
12.4.2010 21:22

Host

Re: Proboha

A kolik Zenovo ST Kýla?:-)

0/0
12.4.2010 23:06

Host

konečně zase vtipná diskuze

tak chlapi. pojďme na to, ať nám po obědě hezky tráví, já to ještě nečetl a už se směju ;-D

0/0
12.4.2010 13:57

Host

plasty

a má to měkčený plasty na palubce, táhne to vodspodu, kufr pro 5 lidí na 14 dní u  moře? :-)

0/0
12.4.2010 13:56

Host

Re: plasty

Myslim, ze 6L by mohlo mit slusnej kroutak. Na 1.9TDI to asi teda nema...

0/0
12.4.2010 17:41

Host

FERRARI

Ferrari je prostě nádhera-geniální ! Nikdo na světě nemá takovou image jako Ferrari, ať dělá co dělá!! To nejsou auta, to jsou v podstatě umělecká díla.R^

0/0
12.4.2010 13:09

sirco

Re: FERRARI

a co třeba taková Zonda?V

0/0
12.4.2010 17:10

Host

Re: FERRARI

Ta nedělá celé auto, což? Motory mají z Tuřínova, voe

0/0
12.4.2010 21:25

Host

Re: FERRARI

V12 mercedes se dělá v Tuřínově?8-o

0/0
13.4.2010 0:00

Host

Docela dobrý.

Odpich z nuly na stovku to má už jak motorka, jen jestli to udělaj i v kombíku?

0/0
12.4.2010 11:08

Host

Kolik

je v ČR okruhů, kde bych s tímhle autem mohl jezdit ... dejme tomu ob víkend?

0/0
12.4.2010 10:41

Host

Re: Kolik

na pražským vokruhu s tím můžeš řádit každý den ;-D

ale vem si s sebou dostatečnou zásobu skleněnejch lahví na házení po těch sráč.ch v sockchárech co tě budou zdržovat R^ 

a vo papíry se neboj, koupíš si u béma fullservice omluvenkovou službu a máš vystaráno R^R^ 

0/0
12.4.2010 11:08

Host

Re: Kolik

Jsem netušil, že to má podvozek nastavitelnej i do terénu.

0/0
12.4.2010 11:14

Host

Re: Kolik

to bys ale béma urazil, s těmahle kecama ti perimici na fullservice neprodá hochu.;-)

0/0
12.4.2010 11:19

sirco

Re: Kolik

Dostupné jsou Brno, Most, Slovakiaring

0/0
12.4.2010 17:10

Host

Tak čekám

Kdy sem přivalí první šťastný majitel Fabia RS f tdičku na hlínách co táhnevocpoduvoe.. Jinak krásné Ferrari..

0/0
12.4.2010 10:18

Host

Re: Tak čekám

Na moji Fabku RS f tdičku na hlínách co táhne vocpodu voe tento kostitřas rozhodně nemá. ;-D

0/0
12.4.2010 17:31

Host

Re: Tak čekám

A máš jí v metle? A s červeným íčkem? A aspoň 2x vočipovanou? Jedině tak je to ten pravej vodvaz ;-D

0/0
12.4.2010 20:46

Host

od itala tak maximálně pizzu nebo těstoviny

i když ani to už není co bývalo Rv

0/0
12.4.2010 9:44

Host

Re: od itala tak maximálně pizzu nebo těstoviny

Ty seš zamindrákovanej trouba viď :-D, co bys koupil od Čecha?? Já když vidím jak tady na to všichni z vysoka se... tak bych si Škodovku nekoupil a vidíš kolik jich tu jezdí a jak všichni vykládaj o jejich spolehlivosti

0/0
12.4.2010 13:52

Host

Re: od itala tak maximálně pizzu nebo těstoviny

á,...další šťastnej a spokojenej majitel německého koncernového, spolehlivého a precizně dílensky zpracovaného vozu, tak se pochlub kašpare...;-D  Asi si trochu pozapomněl, že tady seš v jiný kategorii, ale je to jedno, páč ty to stejně nepochopíš.

0/0
15.4.2010 8:09

Host

krakce??

namísto ní je nově CT-off (vypnutá kontrola krakce).......neměla by tam být kontrola trakce????

0/0
12.4.2010 9:39

Host

hm

Ferrari a něco jinak nového? Lexus ani Bugatti to není a to nemluvím o Noble..

Jo, je to pěkný auto, ale jak tu někdo psal u nás na nic při rychlostních limitech.

A spolehlivé to zase je,to tu někdo netrefil,Ferrari si nemůže nekvalitu dovolit..Ale není to auto pro každého, protože řídit u nás umí cca 5-10% těch co mají řidičák..

0/0
12.4.2010 9:21

Host

Re: hm

Ferrari je pořád velká značka. Když se běžného člověka někdo zeptá na sportovní auto, tak první, co ho většinou napadne je ferrari.

Lexus bych s ferrari vůbec nesrovnával, je to jiná kategorie. Bugatti má v novodobé historii za sebou dva modely.

0/0
12.4.2010 10:10

Host

Re: hm

Ferrari býval pojem, teď už to není úplně ono, když to řídí kdejakej Mareš:-/

Design špičkový, jízdní výkony výborný, cena velmi slušná, ale těch aut se bohužel vyrobí docela dost na to aby to bylo něco jedinečného a exkluzivního. Dnes Ferrari prodá kde komu a to není dobře..

0/0
12.4.2010 13:40

Host

Re: hm

R^

0/0
12.4.2010 14:52

Host

Re: hm

No tak, že by jich byly plné ulice jsem si zatím nevšimnul:-).

A každé auto řídí ten, kdo na něj má... to platí pro všechny značky. Takže tenhle povzdech je zcela zbytečný a marný.

0/0
12.4.2010 16:12

Host

Re: hm

sorry, ale trvám na svém, Ferrari prodá kdejakýmu joudovi, co neumí řídit a nevyužije potenciál auta, který má 100Kw, natož pak Ferrari.  Ferari tím ztráci exkluzivitu a vyjímečnost. Potom je lepší koupit Lexus ZFA, Bugatti Veyron,  Pagani Zonda, Nobble, Koenigsegg CCX, Maserati MC 12..a to budeš mít v ČR zaručeně jen jedno..

0/0
12.4.2010 18:43

Host

Re: hm

Jenže tahle auta jsou v ČR po jednom kusu jenom proto, že se nenašlo víc lidí, co by si je chtělo koupit a mělo na něj.

Z toho výběru, co jsi napsal, bych si já osobně nekoupil ani jedno, a to ani kdybych na ně měl... Možná Bugatti Veyron, ale zase z něj tak unešený nejsem.

No a pokud jsi ty fanda těchto modelů, tak předpokládám, že při dostatečné finanční hotovosti bys neváhal a jeden kousek si koupil...  Tím pádem by tady už jen jedno nebylo. Takže je to zase otázka peněz.

Ferrari patří k těm autům, co jsou sice sportovní, ale pořád má rysy klasického vozu, proto si ho koupí i člověk, který chce sporťák a přitom nemusí působit za každou cenu extravagantně.

Takové ferrari Enzo je v ČR taky jen jedno...

0/0
13.4.2010 9:04

Host

Re: hm

problém u těhle lepších modelů ferrari (tohle, enzo) si to auto koupit nemůžeš... Ferrari si pečlivě vybírá komu to auto prodají...Můžeš mít peněz kolik chceš, ale stejně si ho ificiální cestou nekoupíš...

0/0
13.4.2010 11:18

Škubi

Re: hm

Jasně, kdybys řekl, že chceš do F40 radio, tak by ti radši už nic neprodali... ;-DR^

0/0
11.8.2010 15:30

modern725

Re: hm

Lexus a Bugatti? To myslíš předraženou toyotu a folksvágen? Ferrari je prostě v překladu supersport, což se o obou zmíněných opravdu říct nedá ... respektive o Bugatti by se to říct dalo, ale ta značka je už docela dlouho mrtvá a její reinkarnace v podobě vejrona je labutí písní i když bezevšeho dokonalou.

0/0
12.4.2010 21:12

ROSES LIVE

TO bude zase "kvalita" - hned do servisu

Nefunkcni tlacitka jsme jeste pochopil, ale kdyz mi rekli v servise, ze muzu byt rad, ze prodali uplne nove auto se steracema "zalityma" v gume do predniho skla, tak to mne fakt dostalo. To by se snad nestalo ani u toho Logana, ze se dostane auto do ruky zakaznika a ten pri desti zjisti, ze sterace jsou jaksi "prilepene" samozrejme odesel motor od steracu, vypalena pojistka a nejake rele ci co ... Rv

0/0
12.4.2010 9:12

Host

Re: TO bude zase "kvalita" - hned do servisu

Kecy v kleci. Každé auto, které z továrny vyjede testuje kromě jiného placený jezdec. Každý díl se kontroluje, rentgenuje atd. K tomu je k dispozici fotodokumentace z výroby...

Pilotuješ maximálně ten Logan, dětino...

0/0
12.4.2010 10:04

jtach

A co s tim ?

Na dalnici se smi jezdit maximalne 130, ve meste 50. To je jako bych si koupil raketoplan a lital s tim mezi Prahou a Brnem.

0/0
12.4.2010 8:39

oId fashioned Vince III..

opravil bych to na "Omologato"...

0/0
12.4.2010 8:24

Host

na masírku před garáží dobrý

jinak ale bohužel - je to ital, tzn. více v servisu než na silnici Rv

0/0
12.4.2010 7:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.