- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spolehlivost Renaultu a vysoká cena Mercedesu?
A udelaji z toho nesmyslne auto jako je smart. Ach jo
Alfou a omegou jakéhokoliv spojení dvou či více firem je propouštění zaměstnanců. Ale kampak s tím na Švejkáčky; ti jsou vždy nad věcí (už od Bílé Hory), pokud se propouštění netýká právě jich.
Komfortní, skvělé jízdní vlastnosti, a když už s ním něco je (a cca jednou za rok opravdu do servisu jedu, občas někde něco "klepe"), tak obratem dostanu náhradní auto, minimálně na stejné úrovni Kdo z vás může říct, že už řídil Céčko, Éčko, GLko a Rko, v různých výbavách a motorizacích? Samozřejmě náhradní vám dají jenom, když je oprava v rámci záruky, ale to není problém, stačí auto čas od času vyměnit. Běžte volit Paroubka, ten dá mercedes do každé rodiny a pak třeba přestanete hodnotit něco, co jste v životě neměli v ruce.
ale tohle je knečná, to je ztráta jména, ztráta prestiže, ztráta zákazíků... začátek konce jedné slavné značky
Konečně nebudeme debatovat o tom že nelze srovnávat německá a francouzská auta, že italové auta neumí, že BMV je lepší než Mercedes. Konečně se dotaneme k podstatě věci a to že auto dělá hlavně podvozek a motor a ne plechy. Konečně si budeme moct říct ty máš Audi A4 já mám škodu Octavia a krom tvaru karoserie tam zase tak moc rozdílů není. A konečně se objeví nové názory, třeba o tom jak dlouhý koberec nacpete do Fordu Mondeo, to mi přijde mnohem přínosnější informace než to že má někdo před barákem 4 Audi Q7. Těším se na všechny ty změny i na "budoucnost" elektromobilů .
Tak to tedy hodně souhlasím, většinou jsou to tady jalové kecy...
Není dvou nebo čtyřdvéřová, ale tří nebo pětidvéřová varianta...