Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový trend: automobilky budou bohatnout na minivozech

Ulice moderních velkoměst jsou stále více přeplněné, ale během několika let v nich bude alespoň na co koukat. Do módy se totiž ve stále větším počtu dostávají různá originální autíčka za které jsou ochotni zákazníci zaplatit nemalý peníz. A automobilky si mnou ruce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Jojo,

takže automobilky budou dělat malý nekvalitní auta a ještě si na tom mastit kapsu. Zlatý osmdesátý léta (mimo socblok pochopitelně).

0/0
16.8.2010 8:22

Jack777

...

Typicky projev stupidity - maly auto je pro zenskou a velky pro chlapa. A kdyby nahodou jel v malym, tak by mel ostudu. Vetsinou nazor zakomplexovance s nizkym IQ. Maly auta tolik nezerou a maly elektromobily jsou reseni pro budoucnost. Krupani s touhou po pozornosti typu "koukejte jak mam narachanou karku" tohle proste nechapou.

0/0
15.8.2010 13:12

já George XVII

Re: ...

po pár nezaviněných nehodách změníte názor. Mít prachy jezdím ve Volvu  XC90/XC60. Ne proto, abych všem ukázal "já na to mám", ale abych přežil cestu do práce. Není týdne abych neviděl alespoň jednu ošklivou nehodu.

0/0
15.8.2010 14:09

jemitojedno

Re: ...

On asi myslel jezdeni od bytu 2km do prace :-D

0/0
18.8.2010 18:44

k99

Já taky nechci stylovku...

Já chci malé levné autíčko NA BATERKY, s dojezdem tak 200km, ta klima by se taky hodila. Ráno do práce, odpoledne z práce, sem tam za známejma, prostě jenom přibližovadlo. O e-konceptech nebo i-konceptech se ale akorát žvatlá. Na masspro nemá nikdo odvahu.

0/0
14.8.2010 21:52

josnow

Re: Já taky nechci stylovku...

Docela vážně by mě zajímalo, čím tyhle elektrovozítka v zimě topí? Nejspíš ničím, tiše se předpokládá, že jezdí jen za hezkého počasí po hezkých cestách. A ještě klimatizace? To aby si člověk vybral, jestli chce jet nebo chladit. :-)

0/0
15.8.2010 8:38

Deleter

Re: Já taky nechci stylovku...

Čím by asi topily? Topením, elektrickým. Nebo bufíkem.

0/0
15.8.2010 11:25

Neonym

Nechápu to

Jak někdo může platit víc peněz za menší auta. Hlavně, když si to někdo koupí, jako rodinné auto a jede na dovolenou s kuframa až po střechu

0/0
14.8.2010 21:01

josnow

Re: Nechápu to

Styl masová konzerva. V případě nehody vznikne masová paštika.

0/0
15.8.2010 8:38

iuos

hmm

když jsem před lety tvrdil, že auta se musí zmenšovat, protože ulice ve městech se zvětší těžko a jinak se víc aut do města nevejde, tak se mnou málokdo souhlasil l :-)

0/0
14.8.2010 19:22

josnow

Re: hmm

Situace se nezměnila.:-)

0/0
15.8.2010 8:39

Kill censor faggots and comunist

Proč je více malých aut: Řídí více žen.

Je to opravdu fuška přijít na očividné...;-D

0/0
14.8.2010 17:32

entony13

Malé vozy o váze dřívějších běžných vozů...........

Malý Smart váží  víc než 750 kg, ale bezpečnost a malá váha spolu nekamarádí, proto smart trpí trošku nadváhou. Jedině on má cenu, jinak karikatury auta v pidirozměrech nemají cenu.............

0/0
14.8.2010 17:07

Kill censor faggots and comunist

Re: Malé vozy o váze dřívějších běžných vozů...........

smart není auto, ale nákupní taška, měli by tomu zakázat pohyb na dálnici, bojim se to předjet rychle aby se to nepřevrátilo... :-/

0/0
14.8.2010 17:33

entony13

Je zde řeč o minivozech a ne o autech

Je to druhé auto pro člověka, který již má opravdové auto a bydlí ve velkoměstě a nebo aspoň v Brně :-). Syn i já máme větší auta a jedno by se hodilo na ježdění po Praze, automat a docela pohoda, syn s ním najezdil pár stovek kilometrů :-), spokojenost, jen nesmí moc foukat. Moje má menší auto s automatem a tak musí jezdit v zácpách :-), mně se nechce stále řadit

0/0
14.8.2010 18:00

Homer _5

Já nechci "stylovku"...

Já chci dvoumístné auto s motorkem do půl litru s klimatizací a cenou max. do 150.000,-Kč.

Prostě plechovku do města na popojetí a obouchání v provozu a na parkovištích (bezohledných idiotů je kolem nás dost a dost, že?).

Prostě něco jako na vesnici !kolo na cestu do sámošky".

Jednoduchou techniku s jednoduchým servisem. Tak to chci. A zatím to vypadá, že se toho nikdo z výrobců nehodlá zhostit...:-/

0/0
14.8.2010 12:21

Kill censor faggots and comunist

Re: Já nechci "stylovku"...

neboj Dacia/Renault ti splní přání. ale bude to ostuda z toho auto jen vykouknout - ostantě jako vždy u Dacie/renaultu ;-D

0/0
14.8.2010 17:34

entony13

Alespoň je to nové

a má to nějakou záruku a ne ojetiny s odtočeným tachometrem a motorem těsně před smrtí

0/0
14.8.2010 18:02

iuos

hmm

ale určitě bude spokojenější než ty, protože bude mít o starost (řešit co si myslí ostatní o tom, jaký má auto) míň :-P

0/0
14.8.2010 19:23

entony13

Já renaulta ani dacii

nemám, máme novou škodovku a VW, tak to neřeším, ale než veterána, to raději auto s p..................

0/0
14.8.2010 22:38

Homer _5

Re: Já nechci "stylovku"...

Víš, já nejsem duševní mrzáček co si pomuchlané ego musí léčit tím, že se pokradmu na parkovišti dívá, jestli náhodou někdo nekouká obdivně na JEHO auto.

A upřímně - je mi úplně buřt co si nějaký snob myslí o značce a typu auta, kterým se chci levně pohybovat po městě. Když takovou káru udělá Dacia nebo Renault a bude mi vyhovovat, tak si ji koupím... Když to vyrobí někdo jiný, koupím od jiného výrobce.

0/0
15.8.2010 0:21

Le Miserable

Nový trend?

V Japonsku "letí" tzv. "kei cars" (miniauta) prakticky již od šedesátých let. Možná jste měli napsat v Evropě, ale to také není tak přesné, poněvadž třeba Mercedes bohatne na Smartech již asi deset let.

0/0
14.8.2010 8:49

Jack777

Re: Nový trend?

Jenze Japonci maji narozdil od tohoto typu vygumovancu v hlave mozek.

0/0
15.8.2010 13:18

kolom

Re: Nový trend?

pokud se nemylim,nedavno tady byl clanek o tom, jak je smart prodelecny projekt :-)

0/0
16.8.2010 0:49

FastDriver

Ten titulek...no nevím

malých aut bude určitě přibývat, ale že zrovna na těchto automobilky bohatly si nemyslím. Nejziskovější bývají většinou ty na druhé straně spektra anebo "luxusní" divize běžných značek, např. Porsche anebo Tata/Land Rover

0/0
14.8.2010 7:56

josnow

Re: Ten titulek...no nevím

Ale zase záleží na počtu prodaných kusů. A podle uvedených cen za ty pidivozy bude marže velice slušná.

0/0
14.8.2010 10:12

pavelcz1

Re: Ten titulek...no nevím

tak třeba budou za chvíli malý auta tak luxusně vybavený, že budou stát stejně jako velký sedany :).

0/0
14.8.2010 11:40

Chudým bral , bohatým dával

chtělo by to reinkarnaci Trabanta

kastle z uhlíkových vláken a motor dvouválec s biturbem, to by šlo na odbyt jak rohlíky  ;-) v základu nějaké Tesla retro autorádio nebo Emžeton R^;-)

0/0
14.8.2010 1:09

plooton

Re: chtělo by to reinkarnaci Trabanta

...ale co tesla, v Trabošu už dokončují miniaturní fúzní reaktory, jediný problém je zatím to, že ten bakelit neusměrní energii žádoucím směrem - rozletí se to do všech stran;-D:-P Ale, když tam nacpou ty karbonový vlákna,...mohlo by se to ujatR^

0/0
14.8.2010 3:57

sud__Urquellu

Re: chtělo by to reinkarnaci Trabanta

Ujmout, moulo!!

A za příplatek špunty do uší ;-D

0/0
14.8.2010 8:22

zbiro

Re: chtělo by to reinkarnaci Trabanta

Reinkarnace Trabanta je WV Golf, První golfy byly ukradené trabanty ver. 2, určitě si to viděl v televizi. :-)

0/0
14.8.2010 9:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.