- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže automobilky budou dělat malý nekvalitní auta a ještě si na tom mastit kapsu. Zlatý osmdesátý léta (mimo socblok pochopitelně).
Typicky projev stupidity - maly auto je pro zenskou a velky pro chlapa. A kdyby nahodou jel v malym, tak by mel ostudu. Vetsinou nazor zakomplexovance s nizkym IQ. Maly auta tolik nezerou a maly elektromobily jsou reseni pro budoucnost. Krupani s touhou po pozornosti typu "koukejte jak mam narachanou karku" tohle proste nechapou.
po pár nezaviněných nehodách změníte názor. Mít prachy jezdím ve Volvu XC90/XC60. Ne proto, abych všem ukázal "já na to mám", ale abych přežil cestu do práce. Není týdne abych neviděl alespoň jednu ošklivou nehodu.
Já chci malé levné autíčko NA BATERKY, s dojezdem tak 200km, ta klima by se taky hodila. Ráno do práce, odpoledne z práce, sem tam za známejma, prostě jenom přibližovadlo. O e-konceptech nebo i-konceptech se ale akorát žvatlá. Na masspro nemá nikdo odvahu.
Docela vážně by mě zajímalo, čím tyhle elektrovozítka v zimě topí? Nejspíš ničím, tiše se předpokládá, že jezdí jen za hezkého počasí po hezkých cestách. A ještě klimatizace? To aby si člověk vybral, jestli chce jet nebo chladit.
Jak někdo může platit víc peněz za menší auta. Hlavně, když si to někdo koupí, jako rodinné auto a jede na dovolenou s kuframa až po střechu
Styl masová konzerva. V případě nehody vznikne masová paštika.
když jsem před lety tvrdil, že auta se musí zmenšovat, protože ulice ve městech se zvětší těžko a jinak se víc aut do města nevejde, tak se mnou málokdo souhlasil l
Je to opravdu fuška přijít na očividné...
Malý Smart váží víc než 750 kg, ale bezpečnost a malá váha spolu nekamarádí, proto smart trpí trošku nadváhou. Jedině on má cenu, jinak karikatury auta v pidirozměrech nemají cenu.............
smart není auto, ale nákupní taška, měli by tomu zakázat pohyb na dálnici, bojim se to předjet rychle aby se to nepřevrátilo...
Já chci dvoumístné auto s motorkem do půl litru s klimatizací a cenou max. do 150.000,-Kč.
Prostě plechovku do města na popojetí a obouchání v provozu a na parkovištích (bezohledných idiotů je kolem nás dost a dost, že?).
Prostě něco jako na vesnici !kolo na cestu do sámošky".
Jednoduchou techniku s jednoduchým servisem. Tak to chci. A zatím to vypadá, že se toho nikdo z výrobců nehodlá zhostit...
neboj Dacia/Renault ti splní přání. ale bude to ostuda z toho auto jen vykouknout - ostantě jako vždy u Dacie/renaultu
V Japonsku "letí" tzv. "kei cars" (miniauta) prakticky již od šedesátých let. Možná jste měli napsat v Evropě, ale to také není tak přesné, poněvadž třeba Mercedes bohatne na Smartech již asi deset let.
Jenze Japonci maji narozdil od tohoto typu vygumovancu v hlave mozek.
malých aut bude určitě přibývat, ale že zrovna na těchto automobilky bohatly si nemyslím. Nejziskovější bývají většinou ty na druhé straně spektra anebo "luxusní" divize běžných značek, např. Porsche anebo Tata/Land Rover
Ale zase záleží na počtu prodaných kusů. A podle uvedených cen za ty pidivozy bude marže velice slušná.