Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motocyklový kaskadér: V džínách nejezdím ani na koupaliště

Kaskadér na motorce Josef "Sršeň" Šiler předváděl o víkendu na výstavě Mobil salon v Budějovicích jízdu po předním kole, ve stoje na motocyklu a další triky. Návštěvníky zároveň v několika diskusích varoval před přeceňováním sil. "Dneska si mladej kluk koupí motorku, která jede 300 kilometrů v hodině, a to je strašný problém," říká kaskadér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

já jezdím na supersportu v mikině a riflích a i když jsem měl kreš nic se kromě otřesu mozku nedělo. Běž si radit bábám do kostelaR^

0/0
13.4.2010 16:20

Host

Re: chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

to víš, že jo:-P

0/0
13.4.2010 16:55

machinist

Re: chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

no prave, jen ten otres mozku ti udelal z makovice hrnec bramborove kase, vid.:-)

0/0
14.4.2010 13:49

Host

Re: chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

No, zatím jsi měl štěstí. Přístě ho mít nemusíš.

0/0
18.4.2010 19:11

Host

Re: chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

Pád ze stojanu, tomu říkáš kreš, ty seš teda komik:-)

0/0
1.5.2010 14:39

Host

Re: chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

V mikině a riflích.... a jsem v poho....., rukavice znám jenom z vyprávění.... Odkud jsi vylezl, ty hňupe? Tenhle typ "závodníků" na supersportech úplně zbožňuju...:-( 

0/0
14.6.2010 10:31

Host

Re: chytrý jako každý kdo má v prdeli díru

to je ale pitomec, nebo ze by si jen delal legraci, tohle prece nemuze nikdo myslet vazne:-)

0/0
25.6.2010 12:48

Bubrak

kecy

jasne, na motoskole pana Srsne sem byl (v Brne) a dovedel sem se tam spoustu hlodu, ale jak jezdit ani slovo, nejvic me dostalo od pana Srsne to, ze bezna guma se neda utrhnout a vsichni jezdej tudiz jako masla, to same o brzdeni, ze pokud nemam cerveny kotouce, tak nebrzdim, samy kecy a kraviny, posleze sem prebrzdil testovaci novou R6 uz se zahratyma gumama, cca 50m se zablokovanym predkem, takze jeho rady at si pise do Blesku, stejne tak proti dzinam v horku at si lamentuje treba v Italii nebo Recku, tam ho rovnou utlucou 

jinak samozrejme nemam nic proti vetsi bezpecnosti, coz kombineza a helma urcite predstavuje, ale porad je to vec momentalni situace a osobnich preferenci jestli se rozhodnu jet pro rohliky v kratasech, protoze i tehdy mam diky klima komfortu lepsi rozpolozeni k ovladani stroje/sledovani provozu a navic z principu jedu mnohem opatrneji a pomaleji, kombineza naopak kolikrat dava nesmyslny pocit nesmrtelnosti

0/0
12.4.2010 12:45

Host

Re: kecy

Máš recht, taky jsem tam u něj byl a v duchu jsem se smál když hnedka v úvodu všechny ujistil, že nikdo z nás ještě nikdy vopravdicky nebrzdil a když si myslíme že jdeme na tvrdo na brzdy že ve skutečnosti jen přibrždujem. Že vopravdicky brzděj jenom jezdci na vokruhu a absolutní nutnotst k vopravdickýmu brždějí je přepákování a pancéřové hadice. U gum říkal to stejný a ještě kladl na srdce vyměnit vždy obě gumy, i když přední ještě vypadá jak nová - ve skutečnosti je opotřebená. Nicméně motoškola jako taková mi dala hodně a rozhodně doporučuji každému. Nejde o tyhle keci ale o to, v klidu si motorku osahat a otestovat co od ní můžu čekat R^

0/0
12.4.2010 13:02

Host

Re: kecy

a dát v rámci motoškoly pár okruhů s výkonově podobnými či lehce lepšími jezdci je rozhodně lepší, než vlítnout rovnou na veřejný jízdy kde si to každej plete s moto GP.

0/0
12.4.2010 13:04

Bubrak

Re: kecy

Jo to zas souhlasim, urcite to neni zbytecny. Ja na nej mam mozna trochu alergii (uz od instruktazniho videa jak jezdit po zadnim, coz se netyka vubec toho ze bych kritizoval jeho jizdu po zadnim, ci po okruhu, to respekt), tak sem se trochu vic rozohnil, jinak je to v poho typek, ale proste neco mi nesedelo a treba presne o tom pribrzdovani. Jak mam asi brzdit vic, kdyz uz mam zablokovany predni kolo? Blbost sou taky pancerky, samozrejme eliminujou silu, ktera se 'vypari' roztahovanim gumovych hadic, ale do bodu maximalniho brzdeni se dostanes s gumovyma hadicema uplne stejneho (jen s kapkou vic sily), brzdny ucinek je stejny.

0/0
12.4.2010 16:01

Host

Re: kecy

stejný brzdový účinek není...... gumová hadice, jak jsi Sám uvedl pruží..... ale tvůj

" fichtl "  je asi v poho.....:-)

0/0
13.4.2010 11:48

Host

Re: kecy

S tou výměnou obou pneu současně ale musím souhlasit. Spousta lidí to hodně podceňuje. Guma co má na předku nalítáno 7 - 8 000 km se chová jinak než nová. Je to to samý (když to hodně přeženu) jako dát si u auta zimní gumy na zadek a letní nechat na předku. Jenže auto má dvě stopy... tam o tolik nejde. Zkrátka s nestejným opotřebením (a tím i adhezí) se to může v kritický situaci projevit. Hlavně za deště. Předek drží stopu při brždění, veškerá váha jde tam... Rozhodně měním vždy obě. 

0/0
10.6.2010 9:12

Host

Re: kecy

ty vado Pepu znám ale že by kecal jen tak do větru? to se nechce věřit. Je to kluk co spoustu zažil a fakt umí R^ . Viděl jste ho někdo jezdit na závodech CEC?

0/0
12.4.2010 19:40

Joseph1

přesně tak

R^

0/0
12.4.2010 12:43

j.a.c.o.b

Motoškola

Právě proto jsem si zaplatil motoškolu v Brně na okruhu. Doufám, že se tam toho hodně naučím. R^

0/0
12.4.2010 12:31

Host

motorkář si musí uvědomit

že 200 koní na zadní kolo z něj Valentina Rossiho neudělá. je k tomu potřeba ještě špičkovej tým mechaniků, špičkovej povrch na okruhu, špičkový ochranný oblečení, a taky špičkový umění ovládnout a zvládnout stroj.

0/0
12.4.2010 12:27

PanKedlubna

sice kratky, ale vystizny

R^

0/0
12.4.2010 12:18

Host

Re: sice kratky, ale vystizny

A pravdivé. Někteří frajírci tady sice píšou opak, ale to jsou ti, co jsou uváděni ve statistikách zabitých. Včera jsem viděl jednoho v džínech. Resp zbytek. Po cestě kusy těla, krvavé gatě, přední vidlice s kolem, motor na druhé straně a zadní vidlice prej ve Váhu.

0/0
18.4.2010 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.