- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uvažuji o koupi Qvaše nebo Yetiho (další auto, používat bude nejvíc manželka). Včera mi kamarád říká, proč chci koupit nového, že to rychle ztratí na ceně. Zatím jsem vždy kupoval nová auta z obavy před podvody s tachometry a tak. Tak jsem se podíval na ceny nových a ojetých Q. Byl jsem překvapen. Ceny nových Q se pohybují cca od 18000 EUR (tuším nejnižší výbava Visio) , přičemž do konce dubna dává Nissan slevu 1600 EUR. A když jsem studoval např. nabídku AAA (tam jsou nabízeny samozřejmě starší modely) a porovnával výbavu a cenu, zjjistil jsem, že ceny ojetin se od nový při započítání slevy moc neliší. Např. 2 roky starého Q s výbavou přibližně na úrovni toho za 18-1,6 tis= 16,4 tis. EUR s udávanými 75 tis.km, prodávají za cca 15000 EUR, což je rozdíl relativně mizivý. Že by ceny ojetin nereflektovaly slevy Nissanu? I bez slevy bych čekal, že ojetý Q bude levnější. Co si o tom myslíte?
Přesně na thle jsem taky koukal, podle mě se vyplatí ojetina, ale starší, tak okolo pět let a musí se hledat s málo kylometry. Pochopitelně tady je to těžký, asi bych to ani nezkoušel. Takže na Nissana Q jako výhodnou ojetinu to chce ještě podle mě čekat.
ale koupím si raději Dacii Duster s pětiletou zárukou a s poloviční cenou. Nic proti Nissanu, ale technika je víceméně stejná. Proč utrácet tolik za auto?
To jo, kup si radši hned 2. Budeš mít zásobu ND.
Kamrád si tak před pár léty koupil 2 traktory Belarus (po 80 koní a za 90 tis. kousek), i když potřeboval jen jeden a nemohl si své rozhodnutí vynachválit.
je to kombajn ale spotreba ujde
http://www.skoda-auto.cz/CZE/model/newfabia/facts/Pages/techdata_54.aspx
tak sorry, to mělo byt o prispevek nize k hledáni auta s malou spotrebou.
....ja vím, ja vím....je to mimo téma, ale koopím nové malé auto pro manželku a i když se budete mnozí divit - jediným kritériem je absolutně nejnižší spotřeba - na kvalitě ani vzhledu nám nezáleží -(je to pro nás jen užitkový předmět) a kromě toho, po garanci se okamžitě prodává...
Kdo dá pár tipů?
Kup si Velorex, další výhody jsou, hadrák nepoškrábe ten leští a zaparkuješ všude, a nikdo s tebou nebude chtít závodit, tudíš si užiješ i klidné jízdy. Nevýhody, kdejaký shnilý Super béčko tě sestřelí z dálnice.
Člověče neblázni, z řepy ananas neuděláš...Srovnávat Q7, Touarega??? Tohle vozítko je úplně někde jinde, jinde i než Yeti nebo Sorrento.
Proč všichni řeší kdo auto vyrábí když ho z 90% dělají roboti, lidi tam jen šroubují šroubky, dávají záslepky a balí sedadla do igelitu, proč si všichni myslí že německá auta jsou ta nejlepší, když 90% součástek vyrábí automobilka v kooperaci a externím výrobcem, který stejné díly dodává Francouzům, Italům, japončíkům atd. Důležité je jestli auto jede, a plní to co od něj člověk očekává. Takže ano, pokud si vozíš prdel sám a máš ho malýho kup si Q7, pokud vozíš rodinku, vrážíš peníze do ratolestí, pak se nestyď že máš Fábii, taky je to auto se svou kvalitou.
nelíbí se mi teréňáky ani SUV, jsou to všechno monstra, ale v poslední době se dvě auta z této kategorie povedly Škoda Yeti a Dacia Duster - u té Dacie, pokud hodnotím je design, tak je to nejhezčí teréňák, vypadá líp než dinosauři typu Touareg, Q7, Sorento apod. Jiná věc už jsou samozřejmě materiály v interiéru (i když ty u VW nejsou o moc lepší, o Kii ani nemluvim), a image značky - ale to je stejně špatné i u Kie - takže Duster vs. Sorento, tam Dacia jasně vede
Sorry - to patřilo sem:
Dividul Ceauşescu RomaniaČlověče neblázni, z řepy ananas neuděláš...Srovnávat Q7, Touarega??? Tohle vozítko je úplně někde jinde, jinde i než Yeti nebo Sorrento.
Nic proti Qaškai, ale ta cena, za podstatně méně peněz, tedy za cca polovinu dostanete obdobné u Dacie Duster, podvozek stejný, motory od Renaultu.
DAČIJE DAČIJE rumun tě nevoch*ije jooo
nejlepčí je DUSTER ten je totiž HUSTEJ ahaaha
je to HI-TEC značka - vůbec žádná SR*ČKA ugh
Qashqai si kupují 4 z 5 kupujících, kteří před tím žáden Nissan nevlastnili.
Měl jsem Almeru 1,8 vyrobenou také v Anglii a proto bych si už Nissan vyrobený v Anglii nikdy nekoupil. Špatně slícované díly, poruchové eurosoučástky stejně jako u Opelu či Peugeotu (snímač otáček motoru) a mizerný motor 1,8.
Oproti Maximě vyrobené v Japonsku, která byla špičková, po našemu šunt.
Qashqai neznám, nemohu soudit, ale výroba v Sutherlandu mne odpuzuje.
Ti co toto vozidlo máte, jak jste spokojeni ? protože platí, že pokud firma vyrábí špatné poruchové vozy a klesne ji výrazně odbyt, provede nápravu a kvalitu zvýší. Sám jsem si toho všiml u Opelu, kde propadla Vectra a dnes patří Opely k nejkvalitnějším vozům, dtto Peugeot. Či současný propad kvality u Toyoty a třeba i náprava u nového Aurise.
to je ale marketingový sen každé značky - oslovt novým výrobkem tolik zákazníků, kteří danou značku předtím ani nekupovali - já tedy pro Nissan taky nejsem zákazník, protože preferuju francouzský a italský značky
tohle auto jsem chtel, odradil me vsak kufr a trosku jsem byl nejistej u motoru. Diesel renault, benzin sice spolehlivy lety provereny skvely japonec, ale na to auticko prilis slabyy.(2.0 v 1.6 jsem radeji ani nesedel) Jinak vybava nemela chybu. Bose, couvaci kamery, prosklena strecha a vsechny ty picifunty -super. Toho kufru je skoda. Ale ono to tak u tehle aut chodi. Kdyz si otevrete Murano, taky to nani zadny zazrak.
Dobre jsi udelal, znamy jej ma a uz 2x byl na reklamaci, napred neco s motorem (2,0dCi) a jeste neco porad praskalo a rachotilo v palubovce a potom elektrika. Sice se v tom jezdi fajn ale v lete to chce dat pryc...
ach jo ... kdyby si to autor po sobě aspoň přečetl ... v jednom odstavci píše o SUV , v dalším o crossoveru ... .. jak moc důvěryhodně asi vypadají ostatní informace ....
osobne bych rekl, ze to muze padnout do obou "skatulek", takze bych to neresil, ale pro jednoduchost bych se drzel toho, co razi vyrobce.