- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby se "Shelley" v tom závodu nezapadl. Automat má více možností regulace výkonu, než člověk, navíc má podstatně lepší paměť - zná terén na centimetry přesně, navíc pracuje s přesnými daty ze senzorů a ne jen s pocity. Je spousta věcí které člověk vůbec neuřídí, ale automat to zvládne a není to pouze z důvodu rychlosti reakce (třeba navádění rakety do vesmíru). Záleží jak moc jsou ti lidi ze Stanfordu ochotni riskovat ztrátu vozu, jakou bezpečnostní rezervu zvolí a jaké si dají cíle (jestli to nechají jet spíše podle mapy, nebo spíše podle kamery).
Tohle je cesta do pekel. To je nikoli o umu a talentu lidského ducha ale o algorytmu programu a jeho odladění. To je smrt motosportu v přímém přenosu.
No všem. Například nikdo neponese odpovědnost za bouračku. nebudou pokuty a policajti budou na dlažbě nebo nedejbože budou muset pracovat
Omlouvám se, že opět přispívám mimo téma z důvodu své neregistrace. Pokud by si chtěl někdo udělat vlastní názor na intelektuální obzory romského aktivisty Miky, může tak učinit zde (link). Předpokládám, že odkaz na pravidelný pořad České televize nebude považován za rasistický příspěvek. Nebo snad ano?
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209572230800026-mate-slovo/
Doufejme, ze jim to nepokazi nejakej vtipalek s GPS rusickou...
nenamontujou do Audi Quattro S1. Mohlo by to pak vylepšit čas Waltera Röhrla z roku 1985
fakt je ze to by bylo hodne zajimavy :) akroat pro audi je marketingove zajimavejsi asi soucasny model...
"Americké ministerstvo obrany vyvíjí vozy bez řidičů, které bude možné
posílat na vojenskou misi bez lidí."
He, takze vlastne si tam ty auta prijedou pokecat a pak zase odjedou.. Oukeeej
je to motivovano ochranou pred IED, coz tvori nejvetsi cast americkych ztrat v Afganistanu...
možná nejsem úplně bystrý, ale k čemu vlastně je, takové "závodní auto bez řidiče"... a prosím, nesestřelte mě hned, jak nechápu vývoj nových technologií a kdoví co všechno. ať se snažím jak chci, pořád mi to zní jako totální protimluv.
Je to dalsi "challenge" :) jinak vsechny tyto nove technologie jsou sponzorovany (a samozrejme i motivovany) vojaky (agentura DARPA). Je to asi nejvetsi sponzor vyvoje, je zrejme ze vetsina technologii se nejdrive uplatni v armade (nejvice penez a zaroven je nejjednodussi na otestovani), nicmene nasledne se urcite rada techto technologii uplatni i v beznem zivote nas vsech.
nejezdí se náhodou závody vyloženě aut bez lidských posádek - jak v autě tak mimo něj? Vyloženě robotický auta?
ano, byly 3 souteze: prvni Darpa Grand Challenge nedokoncil nikdo, druhou, ktera byla este mnohm tezsi a konala se o rok pozdej vyhral prave Stanford (Stanley), treti Darpa Urban Challenge vyhrala Carnegie Mellon (Boss) nasledovana Stanfordem (Junior). Prvni 2 souteze se uskutecnili v Mohavske pousti, treti se uskutecnila v normalnim provozu ve meste, auta musela dodrzovat i dopravni predpisy