Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Nesmrtelná škodovka na poslední cestě létá

Těsně před tím, než se stařičká škoda na jižní Moravě rozloučila se silničním provozem, musela obstát při zatěžkávací zkoušce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Podle ty fotky je

to obchvat jednoho nejmenovaneho Polskeho mesta. Silnice 1. tridy. Nelzete mi, polske silnice poznam :-)

0/0
21.4.2010 15:40

Host

pche

na youtube je video, jak maník skáče s 1203... a ten dopad - kvůli tomu si to fakt pusťte ;-D

0/0
19.4.2010 12:18

xMartinxxx

des bes

dneska uz se mi ani nechce verit ze jsem tohle desny auto vlastnil! Ale proste takova byla doba. No nic hlavne ze uz je to za nami, chlapi napijte sa..

0/0
18.4.2010 21:39

whitemagic

Re: des bes

No je vidět že jste si asi na první auto sám nešetřil a pravděpodobně ho dostal a to neudržované.Tedy proč vám vykám ,,stejně je ti 15 a nemáš ani noty na fichtla co???

0/0
18.4.2010 21:42

Host

Re: des bes

Přečti si to znovu, on říká že DOBA SE ZMĚNILA A DNESKA ... nemluví o tom že před léty to řídil každý.

0/0
19.4.2010 6:51

Host

Re: des bes

Doba se změnila, hlupáci zůstali :-/Rv

0/0
18.4.2010 22:23

Host

Re: des bes

Jeste, zes nemel Ford model T.

0/0
18.4.2010 22:26

Host

Re: des bes

ani se neptam co vlastnis dnes.

0/0
19.4.2010 15:24

whitemagic

stará užovka

je už dneska počátek dobré investice.zkuste si jí někde zachovalejší koupit.nejsou a když takk už za cenu slušné feldy a co teprve garde a rapid.jo kdo není hlupák a neco takového má stodola to jistí a cena už pujde jen nahoru ekodan neekodan.

0/0
18.4.2010 21:13

Host

Re: stará užovka

cena se obvykle jeste da skousnout, spis je problem, ze ty zachovaly kousky se moc neprodavaji....

0/0
18.4.2010 22:19

Host

Re: stará užovka

KOnkrétně š120 hodnotu nemají a dlouho mít nebudou. Dnes jich jezdí ještě tisíce a existuji všechny náhradní díly. Tedy kdokoliv chce tak si může nějakou vyvařit a udělat jí naprosto jak novou. Chce to jen prachy a blbost.

0/0
19.4.2010 6:54

Host

Re: stará užovka

Zas tak slavne to s temi dily neni. Casto se jedna o druhovyrobu tak nevalne kvality, ze je snad lepsi to do auta ani nedavat. Vyvarovani ma smysl tehdy, az dojdou kousky, kde to neni treba delat.

0/0
19.4.2010 10:29

Host

Re: stará užovka

Něco se zavaří, něco se přivaří, něco se vyvaří ... a to že to je druhovýroba asi u š120 nezáleží - stejně je to na dodělání.

0/0
19.4.2010 17:11

Host

Re: stará užovka

U S120 na tom zalezi stejne jako u cehokoliv jineho, co by mel nekdy ve vzdalene byt veteran. Nejde ani tak o samotnou druhovyrobu, ale o jeji kvalitu (vcetne toho, ze plechy nesedi atd..). Pokud ale mluvime o veci na dojezdeni, tak s tim se nevyplati delat vubec nic, az to nedostane technickou, tak vyhodit.

A v pripade, ze to nekdo chce jako hracku, tak se mu vyplati koupit netknuty kousek za cenu v radek desitek tisic, ktera bude i tak nizsi, nez kvalitni celolak s klempirinou, coz se u vychoziho stavu, ktery neni vonavka, stejne musi udelat.

0/0
19.4.2010 20:20

Host

Nevážej si

Ničeho si ty lidi  nevážej!Místo toho aby škodověnku uložili k letitému spánku do nějaké stodoly zkoušejí co vydrží.Za pár let si budou drbat hlavu že jí dali pryč.Kokněte se na mobile.de za jaké peníze se prodávají trabanti v Německu.Pamatuji jak jsem v roce 91 projížděl s kamarádem z Drážďan oklolí města a divili jsme se že v příkopech se povalují zachovalé kousky s otevřenými dveřmi.Je to jako dnes sehnat autobus škoda 706 Rto.Dřív se to povalovalo u každého JZD v různém stavu.Dnes je problém sehnat totální vrak na němž každý centimetr čtvereční vyžaduje generálku pod 200 tis.Ale je to asi n ormální,aby vozy šly do ceny tak jich spousta musí padnout za lidskou blbost

0/0
18.4.2010 20:34

Host

Re: Nevážej si

No tak autobus a osobák je asi něco trochu jiného ... kdo by si doma schovával autobus;-D

0/0
19.4.2010 6:55

Host

Se divím, že tam nebyla

naše slovutná policie a nerozdávala všem zúčastněným preventivně pokuty. 8-o 

0/0
18.4.2010 12:13

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

Na polní cestě nemohou, ale něco by si našli kdyby chtěli.

0/0
18.4.2010 14:43

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

Když si přečtete zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, tak zjistíte, že polní cesta je také pozemní komunikace. Takže se na řidiče, který po ní jede, vztahuje zákon o silničním provozu. Ale jinak pochybuju, že na ní potkáte policajta.

0/0
18.4.2010 16:56

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

ty jsi úplně mimo, zřejmě nemáš řidičák tudíž nemůžeš znát testovou otázku č. 1, cype

0/0
18.4.2010 17:54

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

Chytrolíne, pro tebe http://cs.wikipedia.org/wiki/Poln%C3%AD_cesta. Polní cesta není pole ani louka. Pokud MÁŠ řidičák, tak si zajdi do autoškoly.

0/0
19.4.2010 12:57

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

Podle zakona o pozemnich komunikacich se jezdi v podstate i vsude jinde, kde nejsou stanovena jina pravidla.

0/0
18.4.2010 22:28

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

a zákon o pozemních komunikacích se bude týkat i provozu na polích, loukách a lesích, co ?;-D

0/0
19.4.2010 6:42

Host

Re: Se divím, že tam nebyla

Zase jeden z těch co se učili pravidla jenom testama.

0/0
19.4.2010 17:32

Host

porovnanie so Saab 96

na tejto Škode - ktorá bola fakt dobrá - je možno uviesť vtedajší rozdiel vo filozofii medzi dnes toľko spomínaným Saabom a 105-kou. 105 - auto musí byť v prvom rade jednoduché, s malým motorom, ľahké, ľaho opraviteľné, spoľahlivé, jednoducho musí maŤ všetko čo má auto mať - niečo na sposobom českého Beatle. SAAB mal vždy nasledovnú filozofiu - auto musí byť v prvom rade bezpečné - oblá stredová časť systém vaječná škrupina, potom aerodynamické, dizajnovo originálne - mať tzv. severskú  "dušu",  s relatívne väčším motorom (tj 2 l), s veľkým úložným priestorom), pričom sa majú použiť všetky možné patenty a to čo najskor - vtedy turbo a  vyhrievané sedadlá. jediné, čo je spoločné je doraz na spoľahlivosť. Porovnajte si túto Škodu so Saab 96.

0/0
18.4.2010 11:19

Host

Re: porovnanie so Saab 96

Mazlíku, porovnáváš vozy s 5-ti násobnou cenou (podle oficiálního ceníku, 10-ti násobnou podle vexláků.)

A které auto že ti vyšlo bezpečnější, s větší životností a vůbec lepší? To za 55.000 Kč, nebo to za milión?

0/0
18.4.2010 13:05

Host

Re: porovnanie so Saab 96

Samozrejme mazlik za 55.000,-Kc! Má snad někdo jiný názor?

0/0
18.4.2010 14:46

Host

Re: porovnanie so Saab 96

Samo že ne,u mě vyhrála jednoduchým servisem a jednoduchou údržbou ;-D a to se počítá.

0/0
18.4.2010 15:19

Host

Re: porovnanie so Saab 96

Ony ty SAABy asi nejsou příliš kvalitní vozy. Podle toho, s čím je samotní majitelé srovnávají. SAAB 96 srovnávají (a prý je lepší), nežli Škoda 120. Novější SAAB 9-5 zase porovnávají, o dva články níže, (a opět jim SAAB vychází lépe), s Fabií.

0/0
18.4.2010 18:06

Host

Re: porovnanie so Saab 96

chcel som tým naznačiť, že v oboch prípadoch ide o tzv. ľudový voz. To že stojí v Česku milión nie je primárne švédsky problém i keď z hľadiska predajnosti to už problém popri KIA je. A ešte som tým chcel upozorniť na iné predstavy o vozidle obecne u oboch národov - porovnanie v tom duchu ako to uvádzaš samozrejme zmysel nemá- iba ak by sme chceli povedať že nebe ...a dudy. Škoda boli tie dudy, aby nevznikli zase nejaké nejasnosti.

0/0
18.4.2010 18:57

Host

Re: porovnanie so Saab 96

Zase nesmysl. Lidový vůz stál tehdá 45-60.000 Kčs, 200.000 Kč dnes.

Jestli mohu radit: už to nerozmazávej. Napsal jsi několik nesmyslů. Dob rá, ale čím více se v tom budeš šťorat, tím více budeš smrdět.

0/0
19.4.2010 11:08

Host

Re: porovnanie so Saab 96

vlastník Škody - nuž čo, pravda nepustí, SAAB je vo Švédsku dodnes ľudové vozidlo.

0/0
19.4.2010 12:55

Host

Re: porovnanie so Saab 96

Ale je pozoruhodná vytrvalost, s jakou SAABisté srovnávají své milášky s automobily o třídu, či lépe dvě třídy, menšími.

Například 96 byl vůz nižší střední třídy, což Š120 zcela jistě nebyl, patří mezi "malé automobily".. Nu což, rozdíl je jen jedna třída. U 9-5 vs. Fabie je to rovnou střední třída x tř. malých automobilů.

0/0
19.4.2010 11:14

Host

Re: porovnanie so Saab 96

škoda 120 patřila ve své době mezi vozy nižší střední třídy, dnes už samozřejmě neodpovídá protože prostor se zvětšuje ale ve své době to tak bylo

0/0
19.4.2010 14:18

Host

Re: porovnanie so Saab 96

iditote...

0/0
19.4.2010 18:41

Host

Re: porovnanie so Saab 96

96 je STŘEDNÍ TŘÍDA, idiote.

0/0
19.4.2010 18:44

Host

nesmrtelna?

Ja bych spis rekl smrtelna nebo smrtici... nebo smrdici? Sorry, ale budu fakt stastny az tyhle rakve zmizi ze silnic. Fotka slusna, kaskadersky kousek v tohle aute vyzadoval urcite davku odvahy.

0/0
18.4.2010 10:28

Host

Re: nesmrtelna?

;-€odvahy a nebo blbosti

0/0
19.4.2010 6:56

Host

Moje zlatá Š120

Kopil jsem jí novou za 63tisíc.Jezdila  po 16 ti letech jsem ji prodal za 18tisíc.Najeto 160tisíc km aniž by kdy byl opravovaný motor.Jenom jsem vyměňil výfuky.Posloužila dobře.R^

0/0
18.4.2010 10:23

joekes

Re: Moje zlatá Š120

To ma byt vtip? 160 bez opravy motoru zvladne kazde auto (az na nektere verze renaultu)

0/0
18.4.2010 10:44

Host

Re: Moje zlatá Š120

no nevím, jestli auta z 90let (81-90) zvládnou najet 160tis.?

0/0
18.4.2010 11:12

Host

Re: Moje zlatá Š120

v mojí bývalé škodě 120L jsem vystřídal 3 motory. Výměna probíhala po cca 15000km. Motory se dávaly použité s natočenými cca 65000km. Generálku nemělo smysl dělat, páč motor i s montáží do auta mě vyšel na dvě velký flašky rumu R^ 

Pak jsem si pořídil olítaný Opel z roku 1993 a ten bez problémů natočil 370t km.

0/0
18.4.2010 11:34

Host

Re: Moje zlatá Š120

To je chvastání kdo natočí více a na čem,na Š120 je 160tKm slušná porce.

0/0
18.4.2010 15:17

Host

Re: Moje zlatá Š120

tak já měl na svý škodárně najeto přes 200tis. (potom přestalo fungovat počítadlo)

a taktéž se na ní celkem nic neměnilo, jen běžné opravy a seřízení v garáži :-)

0/0
18.4.2010 11:40

Host

Re: Moje zlatá Š120

Měli jsme doma žigula a ten najezdil bez GO motoru, 225000km, pak jsme se ho zbavili ale jezdil dál, dokud ho nějaký ožrala nesmetl(parkovalo na parkovišti). Sice trochu papal olej cca 1l na 1000km ale to na tolik kilometrů jde na to že to auto bylo z 60 let.

0/0
18.4.2010 14:46

Host

Re: Moje zlatá Š120

Což o to litr oleje na 1000,ale toho benzínu na sto mě sralo víc.

0/0
18.4.2010 15:13

Host

Re: Moje zlatá Š120

Nebyl bych si tim jist ani dnes.... tedy u nekterych motoru. A pro S120 je 160tkm hodne dobry vysledek, nutno vzit v potaz, ze co se zivotnosti tyce, motor na tom byl stejne jako motor 1000MB z 60tych let. Drobna zmena nastala az u fava, kde se dalo najet 200-250tkm a pisty ve valci jeste jakz-takz tesnily.

0/0
18.4.2010 22:25

Host

Re: Moje zlatá Š120

Ehm, zatímco mezi "stovkovým" a 105/120 motorem skutečně příliš rozdíl nebyl, tak Favorit je kompletně předělaný. Těch 250.000 km je minimum. 

No, jestli ti přijde dvojnásobná životnost jako "drobná změna"....

0/0
19.4.2010 11:16

Host

Re: Moje zlatá Š120

Kompletne predelany?? No nevim, ma hlinikovou hlavu, cemuz bych kompletni predelavka nerikal a modernejsi pisty (coz je to na co jsem narazel) to je v kostce vse.

Kdyz se budeme chytat takovych veci, jako ze ma nezamenny blok treba se skodou 130, protoze ma jinde diry na montaz hlavy (ackoliv ma stejnou roztec valcu, vrtani i zdvih).... muzem tomu rikat kompletne predelany....

200-250.000 km je +- hranice, kdy ten motor prestava byt OK, to ze se jeste toci je neco jineho.

0/0
19.4.2010 13:23

Host

Re: Moje zlatá Š120

Ale budiz, menim "drobna zmena" na "zmena". :o)

0/0
19.4.2010 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.