Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metropolis: koráb Citroënu bude hvězdou šanghajského Expa 2010

Tahle ohromující studie se jmenuje Metropolis. Citroën se s ní pochlubí na první máj na světové výstavě Expo 2010 v Šanghaji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

pro chytráky

http://www.autozeitung.de/node/92379/tabelle

0/0
21.4.2010 11:46

Host

Re: pro chytráky

No, srovnání 3 zadokolek s jednou předokolkou s odlišnou motorizací. Výsledek těsný, rozdíl statisticky nevýznamný. A dál?

0/0
21.4.2010 11:57

Host

Po několika letech odejde jejich elektronika a nic s tím

neuděláte, je to skoro u všech Citroenů. Jinak auta jsou to dokonalá, propracovaná, komfort jízdy i příslušenství.

0/0
21.4.2010 6:29

Host

Re: Po několika letech odejde jejich elektronika a nic s tím

to bude asi tím,že elektroinstalaci vyrábějí v německu

0/0
21.4.2010 8:36

Host

Re: Po několika letech odejde jejich elektronika a nic s tím

blbost

0/0
21.4.2010 11:41

Host

Jazdím so služobným Jumperom 2,2 turbodiesel

je to veľká dodávka najazdených 95 tis.km bez jednej závady. A teraz spotreba mesto 7,5 l  po dialnici väčšinou pod 120 km/h nejde  ( 6 kvalt) spotreba 8,5 litra. Nerobím reklamu súkromné auto mám iné, ale ak doslúži bude to Citroen...

0/0
20.4.2010 23:00

Host

citroeny byly dlouhodobě ošklivky

ale kdyby se měl design u citroenu vyvíjet tímhle směrem, tak by to mohlo být zase pěkný auto. bohužel, frikulíni manažerský obvykle tyhle pěkný koncepty potopěj svejma frikulínskejma připomínkama a ze zajímavýho konceptu udělaj zase tuctovku, která vypadá jako ostatní pseudojaponci s veselýma světlama a teplým ksichtem

0/0
20.4.2010 21:34

Host

Re: citroeny byly dlouhodobě ošklivky

nepleteš si to se škodofkou

0/0
20.4.2010 21:42

Host

Re: citroeny byly dlouhodobě ošklivky

neplete

0/0
20.4.2010 22:49

Host

Neco malo k citroenu.

Zivim se taxikarinou a nase auta dostavaji v Parizske doprave hodne zabrat. Ted mam tretiho citroena. 2 krat v brejku Xantii a ted C5 taky v brejku. Auto menim kazde tri roky (kdyz konci zaruka) a v te dobe maji kolem 250 tisic kilaku.

Dle me zkusenosti, pokud nezanedbavate pravidelnou udrzbu, citroen je auto co vydrzi. Nikdy me nenechalo ve stychu, a proto pristi bude opet Citroen.

0/0
20.4.2010 18:40

jarwampaa

Re: Neco malo k citroenu.

R^

i ja jsem skoncil u citrouse, a to jsem si pred par lety nedokazal predstavit jiny auto nez nemecky...

btw. trochu vam tam nesedej ty pocty, posledni XA se delala v roce 2001

0/0
20.4.2010 20:39

Host

Re: Neco malo k citroenu.

Jo jo Xantii jezdíme a i když už to se spolehlivostí jde dolu tak na druhou stranu po 12 letech vypadala 12étka 2x hůře :-) 10 let staré Berlingo se zatím drží. Z C5 byla špatná 1 generace ale teď už jsou zase výborné.

0/0
20.4.2010 21:20

Host

Re: Neco malo k citroenu.

taky jsem kdysi dávno patřil mezi hloupé stádo a jezdil folcvágeny,ale užasná poruchovost mě vyhnala k experimentům s jinými výrobci a skončil jsem u citroenů.Momentálně C5 ka.Je zvláštní,že dle místních odborníků tolik poruchové citroeny jezdí proti folcvágenům prakticky bez závad a to jezdím s minimální údržbou ,jen dolévám naftu a měním olej.

0/0
20.4.2010 21:20

Host

Re: Neco malo k citroenu.

Mám C5 šest let a a kupuju pouze spotřebák (olej, gumy, brzdy). Jediný co jsem měnil byla váha vzduchu - cca 3.000,- Kč. 6e by to bylo znakem nespolehlivosti?

0/0
20.4.2010 22:59

Host

Citroen

....vždy dělal pěkná auta. Kdo není lopata a o svůj vůz se stará, tomu slouží i frantík dlouho a k plné spokojenosti.

0/0
20.4.2010 17:31

Host

Tak pokud je 2,6/100 a nekecaj, tak

si to auto koupím.:-);-D

0/0
20.4.2010 16:51

Host

Made in FRC :)

Faktem je, ze to vypada lip nez C6, ale to vypada asi kazde auto, krom trabanta. V cine to bude urcite trhak, v EU uz jsem skepticky vice. Na druhou stranu te spotrebe vzhledem k tomu ze vsechny ty "planicka systemy" budou neco vazit by asi neuverila ani blondata prodavacka ve zverimexu :)

0/0
20.4.2010 14:01

ROSES LIVE

Francouze nebrat !

!!

0/0
20.4.2010 13:42

Host

Re: Francouze nebrat !

Podle odborníků jedině něco z koncernu! 

0/0
20.4.2010 17:45

politicky nekorektni asocial

Re: Francouze nebrat !

Máš něco proti koncernu BMW?

0/0
20.4.2010 21:26

Host

Citron

Hmmm, tak jsem zkusil na českým webu Citroenu najít ceník C6. Ten jejich web snad naprosto přesně charakterizuje jejich auta, stránky jsou efektní plný hejbajících se efektů (kokotin), díky nimž se hrozně dlouho načítají, jsou složitý a blbě se v nich hledá, dle hesla proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Ani po deseti minutách jsem ten ceník C6 nenašel....Hlavně, že je to pěkný....Rv

0/0
20.4.2010 13:17

Host

Re: Citron

Jseš Pako, Citroen C6 se do ČR už cca 1 rok nedováží. Ale tohle ví i můj 3 letej syn.

0/0
20.4.2010 16:44

Host

Re: Citron

Citroen C6 se do ČR samozřejmě dováží, ale jen na vyslovenou poptávku a přání zákazníka, nemá to vzhledem k naší kupní síle cílenou prodejní podporu. To znamená, že ani není ceník na webu, ale kdo hledá, vše najde.

0/0
20.4.2010 17:38

Host

Re: Citron

on má nulovou prodejní podporu i jinde, proto se tak málo prodává - v časopisech jako Business week nebo Wirtschaftswoche, kde jsou reklamy na MB,BMW..tak nic, žádné golfové turnaje, tenis atd jako třeba Volvo, a ani v domě Citroen na Champs- Elysées o něm není ani zmínka...

0/0
20.4.2010 19:12

rychtar

Re: Citron

Netreba zapomenout, co vlastne stalo za projektem C6. Byla to objednavka francouzske vlady na obnovu vladni a administrativni flotily ..... cca 2000 aut. 

0/0
20.4.2010 19:41

Host

Re: Citron

On ma tak malou podporu protoze i Citroen vi ze se to auto neda prodat ani s obrovskou investici do propagace.

0/0
20.4.2010 20:36

Host

Re: Citron

dle charakteru příspěvku bych ti nehádal víc jak 12 let, chudák syn, když má takovýho tatu

0/0
20.4.2010 22:48

Host

Nedůvěryhodná data

Té kombinované spotřebě absolutně nevěřím. Při rozměrech vozu, hmotnosti agregátu, převodovky, elektropohonů akumulátorů.???? Ten vůz bude vážit kolem 2 tun, a to spíše více, než méně. Pokud je to hybrid ala Porsche, nebo Mercedes, což by tak odpovídalo, pak průměrná spotřeba bude ne 2,6 ale 12,6 na 100, což je pro takový koráb "slušná" spotřeba, to potom nebude 70 g/km, ale 170 g/km. Řekl bych, že v těchto třídách automobilů se naopak snaží výrobci pouze využít kombinace hybridu a spalovacího motoru pouze pro dosažení co nejvyšších výkonů bez ohledu na nepřímé emise. O těch se totiž vždy taktně mlčí, každý se cachá nulovými, nebo nízkými emisemi, a myslí tím samozřejmě emise přímé. Co je komu po tom, že o to víc se musí přiložit pod kotel v Prunéřově, nebo přistavět pár atomových bloků. Logika přesně dle Kačky Biomasy.

0/0
20.4.2010 12:22

Host

Re: Nedůvěryhodná data

Aha tak vy už o tom novém 6 válcovém dvoulitru něco víte. Tak mě řekněte kde jste ty informace na netu našel. Chce si to uvědomit že Citroen není škodovka nabo VW, které jsou 100 let za opicema, ale že Citroen se dal dohromady s BMW a ty jsou před koncernem cca 20 let dopředu.

0/0
20.4.2010 16:46

Host

Re: Nedůvěryhodná data

ale jistě že má pravdu, i bez přesných parametrů motoru. Zeptej se někoho kdo má hybrida a normálně jezdí.

0/0
20.4.2010 18:54

Host

Re: Nedůvěryhodná data

20 let dopředu? Asi odbornost majitele Citroenu, nebo BMW. Citroen je velmi problematická značka a BMW, předražený šunt. žádný světový objev obzvláště v tomto Sci-Fi směru se neutají. Buď je to fabulace a jen nějaká vize roku 2030, nebo je to kec. Trocha znalostí směru vývoje hybridů a elektromobilů by neuškodila.

0/0
20.4.2010 19:04

Host

Re: Nedůvěryhodná data

takže předpokládám,že  nejlepší auto na světě je u vás ve lhotě škodovka.

0/0
20.4.2010 20:10

Host

Re: Nedůvěryhodná data

Proč? Tady někdo kromě tebe psal o Škodovce?

0/0
21.4.2010 7:04

Host

kone

at pocitam jak pocitam, tak 277+95 = 372 koni a ne 460 koni

ale mozna to jsou pocty nejakyho oranzovyho bezmozka

0/0
20.4.2010 12:18

cicobasketek

Re: kone

Spiš sečetl krouťák a max. výkon elektromotoru, ale i tak stejně blbě ;-D

0/0
20.4.2010 12:36

Starochoff

Pěkný

Tohle je ale moc hezký...

0/0
20.4.2010 12:16

Host

Hm

Citroen C6 je velmi pěkný.  Tohle ale designéři pokazili tou obří dírou v masce, ta teda nevypadá zrovna hezky.

0/0
20.4.2010 12:12

Host

Re: Hm

C6 je jedno z nejkrásnějších aut.  VR^

0/0
20.4.2010 17:47

Host

Vive Citroen, vive la France!!!

to je dost dobrý, stejně pěkný jako C6, doufám, že se dostane podobně i do výroby. Citroen dělá super auta ve všech běžných třídách, a ještě pěkné módní vozy řady DS. Už C4  někde kolem 260 000 je nádherný auto, i po 5 letech výroby, C5 taky, a C6 je nejlepší auto současnosti.

0/0
20.4.2010 11:59

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

C6 - každý podle svého gusta. Co já vidím je jedno z nejhnusnějších aut(C6) současnosti.

0/0
20.4.2010 12:32

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

C6 vyhrála srovnávací test manažerských aut, co se týče jízdního projevu, komfortu, bezpečnosti i designu. Seděli jste v tom někdy někdo? Ano, design není pro každého, ale ta technika a provedení jsou úžasné.

0/0
20.4.2010 17:42

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

Zeptám se Tě na jednu věc, jel jsi v něm, měl jsi šanci si ho ošmatat?

0/0
21.4.2010 5:38

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

citroeni maj nevšedbní desing, ale kvalita stojí za 2 věci, vysoká poruchovost, nepovedené motory(hlavně HDi), drřahé nahradní díli atd. Když uvažuji o autě tak chci, aby jezdilo a vozilo mě a ne že ho servis autorizovaný bude odvážet na podvalu za Tuaregem.....  Před 2 roky jsem shaněl auto a zastoupení citroenu v jihlavě mi řeklo : nebrat c3,C2,C1. C4 jen v základu a HDI v žadném případě. Ve firmě sme měli PE 307 HDi což je to samí a taky nejporuchovější, nepohodlný a žravý jako svině.... Francouzi nikdy auta neuměli a jsou inimálně o 2 kroky za konkurerncí. Neni týden aby nějaká jejich "automobilk"neměla svolávací akci a nebo nepsali media(na 10 nebo 1 stránce o záhadnem samovznícení vozu francouzského výrobce....  Francouze ani zadarmo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

0/0
20.4.2010 12:58

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

svolávačky mají zřídka, stejně jako jiné automobily, "samovznícení" se vyskytlo parkrát u Peugeota 307, který se prodával ve Skandnávii, kvůli oxidaci kontaktů díky tamnímu posypovému materiálu - takže pokud zde pár Peugeotů shořelo, byly to ojetiny z Dánska. nedávno jsem něco hledal v rapexu a všiml jsem varování před rizikem požáru Škody Octavie 2004, z Řecka.

0/0
20.4.2010 13:03

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

zadej si to na googlu a uvidíš.....

0/0
20.4.2010 13:18

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

začala hořet elektrinstalace při netěsném konektoru která je ve vozidlech psa od německého výrobce siemens.Jak je někde něco německýho,tak to zavání malérem

0/0
20.4.2010 20:08

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

Teda to je megablábol ;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 13:08

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

Ja tedy nevim, ale C4 jezdim temer 3 roky bez jakehokoli problemu... a az na mekke sedacky si nestezuji opravdu na nic a to co umi v zatackach je proste labuzo. Mam dojem, ze stale preziva 20 let stare klise o nemeckych (vynechejme OPEL) vs. ostatnich autech, ktere bylo samozrejme pravdive a nehodlam ho popirat. Uprimne pokud se dnes podivate na statistiky poruchovosti u TUV, tak je vetsina aut za sebou naskladana v par % a vpredu jsou vzdy tak  2 Porsche coz neni zrovna ideal pro rodinu. Kdyby pro me byla kvalita/poruchovost meritkem, tak bych si koupil Kia Ceed se 7 lety zaruky a neresil bych to..., ale pochopitelne kazdy ma jiny vkus a priority.

0/0
20.4.2010 13:21

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

A co to umi v zatackach ???

0/0
20.4.2010 15:36

Host

Re: Vive Citroen, vive la France!!!

Hm, hm, no zaujatý leč směšný. Že tebou kritizovaný motory HDI jezděj v Mondeích, Escortech, C-maxech, Jaguárech, Volvech ale co, dyk je to jedno...

0/0
20.4.2010 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.