- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
před chvilkou aktualizovala KB kurzy, dolar šel nahoru o 65 h, euro o 36 h.
Zde začalo časté rezavění italských aut. používali velmi nekvalitní sovětský plech.
Defacto to byl cíl celé akce sovětské rozvědky - zničit italský automobilový průmysl. Naštěstí se jim to nepovedlo a italská auta jsou stále krásná a dnes již nerezaví!!!!!
metelurgický odborníku, každej plech (pokud není z nerezi) rezaví, jde jen o to jakou má karosérie následně udělanou povrchovou ochranu aby nerezavěla.
nemci, jako za valky, a ani nemuseli vystrelit...
určitě lepší, než kdyby ji koupil Renault, který byl velkým uchazečem.
Se dělily podle toho, v čem jezdí, co pijí a s kým se sexuálně stýkají:
1) Mercedes - whiskey - umělkyně (herečky)
2) Lada - vodka - sekretářky
3) škodovka - pivo - manželka
4) Trabant - šaratice - ...............
místo těch teček patří co? ovce?
Teda ne přímo. Výroba modelu už byla na spadnutí, ale přišla normalizace a s ní odvolání tehdejšího ředitele AZNP ŠImona (btw. nejlepšího managera všech dob, který působil ve Škodovce). Následovaly škrty ve financování výroby osobních aut, podpora industrializace Slovenska (v r.68 se stalo ČSSR oficiálně federací) a hlavně zahájení masové výroby nákladních aut Tatra pro SSSR. To vše mělo za následek konec nadějí pro Š 720, omezení vývoje nových modelů v AZNP a dlouhou etapu výroby modelu Š105/120, což byl hybrid embéčka a škody 760, designového paskvilu (rovněž z dílny Giugiara), který se nakonec také nedostal do výroby - pouze některé z jeho částí posloužily jako předloha pro design pro Š 105/120ky.
Před vánoci 2008 jsem měl docela zajímavou příležitost a sice odjet do AvtoVAZu pracovně. Ta firma je fakt obrovská. Myslím že i na Ruské poměry. Je to město ve městě. Když jsem se ptal na rozlohu, tak mi řekli: "Na šířky asi 6 km a do dálky... ani nevíme". Byl jsem v šoku co všechno (a taky jak a v jakých prostorách) se tam pořád vyrábí! Mrkněte na http://www.lada.ru . Niva a Samara jedou pořát na staré lince spolu s 2105, 2107... ! Připomělo mi to záběry z televizních novin o úspěších n.p. Škoda před 20ti lety. Kalinu a Prioru dělají na "nové" lince, kterou se mi chlubili. Dodal jim to Renault, ale nedá se to porovnat např. s Mladou Boleslaví dnes. Je to jak cesta v čase o 20 - 30 let zpátky. Akorát mobily tam nepatří. Je to zážitek a člověk pak spoustu věcí vidí jinak.
oproti škodovkám řady 100 až 130, oproti Wartburgům, oproti ....Dáčiím.....v 70. a 80.letech....slušnej výko , 1500 ccm objem, měkký pérování, ušlechtilý zvuk motoru....v 70. a 80.letech to byy lepší auta pro šikovnější, pracovitější lidi..měl ho třeba strejda, co měl náročnou, manželku , 3 aměstnán a tuzexový bony...nebo bílou Ladu měl třeba Miloš Kopecký, Vaz combi měl zase Jaroslav Dietl...zkrátka..před 30 lety to bylo lepší auto pro lepší lidi. V 90.letech s tim jezdili už většinou jenom cikáni...dnes už je to jen takový podivný relikt dávno zašlých dob...
No nevim, kdyz bych chtel tehdy "zajimavy" a socialisticky auto, tak bych si radeji koupil eRko nebo Rapida.... Vetsina tech "sikovnych" mela auto west provenience za tuzexu.
Nikdy jsem nepochopil nehynoucí lásku našich romských spoluobčanů k žigulíkům. VAZy nekritizuji, jen poukazuji na zřetelný fakt.
jedinej vůz,kterej je schopen jezdit i při zacházení hnědejch tváří
Už mám třetího ŽIGULA a jsem sním spokojen.Je z roku 1976 má najeto 40tis vše původní stav.Jezdím sním pouze do práce,protože při dnešním provozu to už skutečně není bezpečné auto.V létě se mě smějou ,jakou že to pixlou jezdím,jenže v zimě při -25 chytá v pohodě.Pak se zase směju já ,že ty nový sra.....nenastartujou.Minymálně 10x za zimu pomáhám roztahovat auta o 30 let mladší než je ŽIGULÍČEK jojo jó . DOKTOR :-)
Třeba si jednou ušetříš aspoň na ojetou felicii
Možná tak před 40 roky to bylo fajn auto. Ale podívejte se co výraběli jiní výrobci kolem roku 85 - klima, el. okýnka, centrál atd. Později ABS, airbagy.
Jako nostalgie pěkné, ale pro mne je auto jen pracovní nástroj nic víc. Hodnotím především vlastnosit a komfort.
Dá se oponovat že dobrý řidič zvládne vše. Vyzkoušel jsem různé auta - popelnice, nákupní tašky, dodávky. V terénu, v zimě v létě. U aut zatím je nějaký vývoj, nejsou to jen marketingové kecy jako v jiných oborech. Auta jsou poměrně spolehlihé i přes velkou složitost, dokonce se se ani nekouše software. Takže není důvod se bát novinek. Pro ženské co jezdí málo určitě ABS a ESP, do práce klimu, na štreku klimu, centrál pro zmatkáře jako jsem já a do ježdění po městě automatické všechno co se dá.
No nevím, řekl bych, že v auta už dlouho žádný zásadní pokrok neudělaly. Je to tak 10 let pořád totéž akorát ty marketingové kecy. Klima, ABS, ESP a co dál? Nic jako nástup turbodieselů, nasazení vstřikování atd.. Prostě jenom koniny, co s autama moc společného nemají.