- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja myslel ze clanek je o autech a nikoli slapacich autickach tup_e
Jaký ti Číňani berou plat? Jestli je to opravdu tak málo, co nám tady tvrdí? Možná je čas se přestěhovat. S tím jak to u nás vypadá, tady za chvíli nepůjde ani pracovat, ani podnikat.
Gratuluji Škodovce k pěkným prodejním číslům, možná by stálo za úvahu přestěhovat celou Škodovku do Číny, a sem těch pár aut dovážet, ušetříte a ještě se zlepší kvalita. Lepší vystresovaný číňan než Čech po flámu.
Co byste pro čínany neudělali klima a al kola v základu.Co uděláte pro domácí trh-kromě vysoké ceny NIC.
takovy firmě jako Škoda nejde o tebe ani o někoho jinýho, ale hlavně o zisk. Proč by pro tebe mela něco dělat? Nechceš to auto rovnou zadarmo?
proc se to jmenuje MingRui JE TO "OCTAVIA" ne nejakej cinskej smejd!
ale ty vyrobené v číně jsou tak trochu šmejdy... už to že je vyrábí šikmovoký zaručuje že tam tu a tam něco nedolýhá... ;-)
zvlastni, ze se musi i fotky aut retusovat, aby byli pritazlivejsi, pac v realu je to nuda nuda sed sed...
embéčka se v číně prodávají jen proto,že jsou užasně levné -plně vybavený chrocht tam stojí něco okolo 100000 juanů,což je na naše asi 250000 kč.Větší cenu tenhle nepohodlný šered nemá ani u nás,jen tu ztrátu z číny musí čeští pepíkové částečně uhradit.
vole, žádné "chrochty" se tam neprodávají a v článku se píše, že to je ziskové
Aspoň někde má ten new-made-in-asia škodovácký design úspěch.
čína začíná nebo do několika let bude hlanvím trhem pro Porsche, Ferrari, Lamborghiny. Máš na to stejnou teorii?
to Evropa je díky levné (málo zdaněné) naftě dieselového smradu a hluku plná...