Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dravá novinka proti staré známé: Renault Fluence vs. Octavia Tour

Velikostí vyhrává Renault. Houpavou jízdou ale nepřesvědčí tak, jako letitá octavia. Fluence vás zahrne spoustou výbavy, v octavii budete jako doma. Nesmrtelná legenda českých silnic stále umí s francouzským elegánem držet krok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mailosko

octavia tour

Aj Chuck Norris odporúča Octaviu tour;-D

0/0
26.10.2010 16:11

dismay

RE

Včera jsem si koupil Renaulta Fluence 1.6 v benzinu. V plné výbavě cca za 33O.000,- Kč. Předtím jsem si prošel více autosalonů, třeba Peugeot, Chevrolet, Citroen, VW a samozřejmě i Škoda, protože jsem si chtěl původně koupit novou Octavii. Musím říci, že je pravda, že Octavie je okoukané auto a á osobně nemámvůči Octavii žádné námitky. V práci jsme s ní jezdil jako se služebním vozidlem a naprostá spokojenost.

0/0
18.8.2010 21:43

Host

:( :( :( Škoda...

že  když se podívvám hned na úvodní titulek tak musim říct že toto porovnání je docela nesmyslné :(. Proč se proboho porovnává karoserie combi a sedan. Proč proč proč... Když tedy chcete ukázat jak e ta vaše česká škodovka dobrá proč jí nepostavíte proti RM Grandtour. Combi vs Combi a myslim že kdyby ste postavili proti rencku faceliftovou O II tak pak by to byl velice pěkný souboj. V článku jsem hodně  koukal že se snažíte porovnat OI a OII ale vubec sem nepochopil proč tam pletete dvojkovou octávku. No nic no. K porovnání těchto aut asi toto. Fluenc je pěkný a zajímavě řešený sedan o podobnosti s thalii nemůže být ani řeč už jen proto že fluence dělali Italští disajnéři. interier stejný s meganem?? Myslím že je to docela pěkný tah a hlavně a analogovýma budíkama. mel jsem moznost sedět jak v OI tak i OII a musím říct že když jsem si upravil sedačku odle své potřeby tak jsem se nemohl za sedadlo řidiče skoro dostat u OI vůbec.Důvod?? Mám prostě dlouhé nohy a ruce.... 

0/0
1.6.2010 22:40

Host

Re: :( :( :( Škoda...

...Ve fluencu jsem takový problém neměl sice nebylo toho místa před nohama moc ale  netřel jsem kolenama o sedačku a ani hlavou o střechu. Moc se mi nezamlouvají nakloněné budíky ale myslím že při dobrém posezu jsou docela čitelné. Další věc je ta že autor říká že když si nastaví sedadlo tak škrtá o střechu. Asi mu nikdo neřekl že jde dát volant směrem dolu. Odkládacího místa ve fluencu je hodně OI bohužel tady zaostává naopak OII ve v tomto výborná.U OII se mi líbí nastavitelná středová loketní opěrka. Kufr nebudu srovnávat jen řeknu že 496l na sedan je solidní. Radio ve fluencu (Arkamis za příplatek 10 100) je výborné a hraje mnohem líp než v OI či OII. Motorově bych spíše srovnával 1,5 dCi 78Kw  než 63Kw. Tady je jasný že bude fluence zaostávat se slabým motorem. Kdybych si měl vybrat mezi OI a Fluencem šel bych raději do Fluence. Jen škoda že nejde do rencka narvat tu 1,9TDI 77Kw jelikož vím že je to spolehlivý motor :). Ale pohodlí je pro mě přednější a to mi lépe poskytne fluence

0/0
1.6.2010 22:56

Host

178 cm

"Ve fluence jsem i přes dostatek místa ve všech směrech nemohl najít

ideální pozici za volantem – buď jsem měl natažené ruce nebo pokrčená

kolena. Navíc rád sedím výše, což se mi ovšem nepodařilo, protože jsem

hlavou už narážel do střechy, i při mých 178 cm."

Zajímavé, já měřím 199cm, měl jsem dvě testovací jízdy a polohu za volantem jsem si našel téměř okamžitě až na menší doladění, a se střechou žádnej problém nebyl...  Takže příště se třeba podívat zda nemáte na sedáku polštáře, nebo moc nagelované vlasy ...;-D   Jo a objednal jsem si ho... takže se nebojím že se tam nevejdu ;-D

0/0
6.5.2010 21:18

Host

6 airbagu

Za 299 tacu vam germansko-cechackovska skodova 6 airbagu neda. A vo tom to je ;-D

0/0
2.5.2010 19:34

JeFFik

Re: 6 airbagu

no jestli chceš 6 airbagů za 299 táců, tak jí ti je klidně dodám

0/0
2.5.2010 23:12

Host

JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

Německá MLADÁ FRONTA se snaží prostřednictvím našich lidí balamutit veřejnost,proč Německá?Asi málokdo ví ,kdo je pravým vlastníkem.Zde je důkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Mladá_fronta_DNES

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rheinisch-Bergische_Druckerei-_und_Verlagsgesellschaft,_mbH.Hamba za neobjektivitu pane Dvořáku ........ Renault Fluence, bude trhat rekordy v počtu prodaných aut a Škodu obchodně převálcuje .Tak to je pane redaktore,vy musíte psát o tom o čem vám Němci poručí ........a to je víc než smutné .Fluence má ještě jeden výkonný model 78 KW a ten je již výkonově rovnocenný Octávii ,ba co víc ji o 4Kw převyšuje. ....To jste jaksi zamlčely ,že?,pne redaktore...Pročpak asi? Navíc o interiéru a jízdních vlasnostech nemluvě,tam je suverénní výtěz taktéž Fluence.Octávia již pouze smutně vyhlíží,je totiž zastaralá...A laskvě mě článek neposunujte do druhého v pořadí ,když jej píší 1.5.2010...DĚKUJI.....DANKE.

0/0
1.5.2010 7:54

JeFFik

Re: JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

No jestli je Fluence VÝTĚZ v jízdních vlastnostech, tak to bude bÝdná budoucnost,

ty druhý pořadí ;-D

0/0
2.5.2010 23:20

Host

Re: JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

Naprosto souhlasím, pan redaktor měl asi vysokou horečku když toto psal ... ;-D

0/0
6.5.2010 21:09

Host

Vlasní zkušenost

   Nemohu nic, než souhlasit s názorem, že jsou tyto testy naprosto neobjektivní. Já již mám Fluence Privilege a jsem s ním velmi spokojený. Srovnávat Fluence se starou Octávií (patrně kvůli ceně) je komické. Pro informaci jsem si spočítal cenu nové Octávie Ambiente (jedině zde má srovnatelný motor 1,6). Nestačil jsem se divit, když jsem skončil na ceně 623 050,- Kč a to ještě není možné si v této výbavě objednat navigaci. O bezklíčkovém startování nemluvě. Další plus pro Renault je podstatně menší zájem ze strany zlodějů. Zkuste parkovat Škodu s navigací před domem. Nehledě na skutečnost, že manželce nedávno z Fábie ukradli dokonce kapotu.

 

0/0
30.4.2010 11:32

Host

JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

Německá MLADÁ FRONTA se snaží prostřednictvím našich lidí balamutit veřejnost,proč Německá?Asi málokdo ví ,kdo je pravým vlastníkem.Zde je důkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Mladá_fronta_DNES

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rheinisch-Bergische_Druckerei-_und_Verlagsgesellschaft,_mbHHamba za neobjektivitu pane Dvořáku ........ Renault Fluence, bude trhat rekordy v počtu prodaných aut a Škodu obchodně převálcuje .Tak to je pane redaktore,vy musíte psát o tom o čem vám Němci poručí ........a to je víc než smutné .Fluence má ještě jeden výkonný model 78 KW a ten je již výkonově rovnocenný Octávii ,ba co víc ji o 4Kw převyšuje. ....To jste jaksi zamlčely ,že?,pne redaktore...Pročpak asi? Navíc o interiéru a jízdních vlasnostech nemluvě,tam je suverénní výtěz taktéž Fluence.Octávia již pouze smutně vyhlíží,je totiž zastaralá.

0/0
1.5.2010 7:43

Host

no jo ...

Cesi mozu doporucit len Skodu ....

0/0
28.4.2010 12:40

Host

dodací lhůta

Ten Fluence asi musí být hodně nepovedený auto ;-). Dnes objednaný vůz dostanete v září nebo říjnu. 

0/0
26.4.2010 22:40

Host

Re: dodací lhůta

to asi znamena ze je vela objednavok.... lebo som sam cakatel o mesiac ho mam a zase cely august je celozavodna dovolenka

0/0
27.4.2010 15:37

Ondra Satanas

Jak Muže raději vybrat octávii?

Myslím, že redaktor nebyl moc objektivní, naopak je až nechutně konzervativní. Co se mu může líbit na staré octávii? Je to z venku střední auto, uvnitř malé a stísněné. Co chcete, když je to postavené na podvozku golfa? Octávie má karoserii s velkými převisy, má ještě k tomu malou světlost, takže bych tomu bez paketu pro špatné cesty omlátil na prvním dopravním prahu podvozek.

Škodovka je mi taky nesympatická s nudnými tmavými interiéry bez francouzské nápaditosti a taky koncern používá technicky zastaralé motory, které jsou sice vyzkoušené, ale není to žádný zázrak a už vůbec to staré TDi, to je nyní překonáno benzínovými TSi a už není tak výhodné.

Ještě nechápu, co se redaktorovi líbí na vysoké palubovce a špatném výhledu. To je pro mě jednoznačně zápor a pokud se někdo rád schovává za vysokou palubovkou, že se tak cítí bezpečněji, měl by se nechat vyšetřit na psychině! Právě dobrý výhled je vyšší aktivní bezpečnost. Renault je právě dělán na vyšší posaz řidiče a tak je to správné!

0/0
26.4.2010 22:24

Ondra Satanas

Re: Jak Muže raději vybrat octávii?

Ještě co se podvozku týče, tak že je měkčí a naklání se v zatáčkách, ještě neznaméná, že nesedí a musí utrhnout dřív, než ten tuhší. Já bych raději asi volil renault, protože octávie tour 1,9TDi-PD není dnes žádný zázrak a ten renault je prostornější a navíc má obecně nižšší příplatky za silnější motory jak škodovka.

Co se týče spolehlivosti francouzských aut, jsou to hororové pohádky, ale většinou, když něco je, je to v blbinách, které dnešní servis těžko hledá, protože by museli moc přemýšlet ale oni jsou placeni od úkonu, takže raději dělají to co umí: vyměňují zbytečně dobré díly a zákazník platí a nadává.

Osobně bych si klidně raději koupil lagunu GT, protože auto je kvůli strachu zákazníků ze spolehlivosti už tak levné, že jsou skoro za dampingové ceny a přitom na tom teď vůbec nejsou zdaleka tak zle, jak se povídá. Francouzi totiž nové komponenty testují montáží do nových aut a vychytají to až potom při reklamacích, čímž si ale zároveň dokonale ničí pověst o spolehlivosti vozů.

0/0
26.4.2010 22:51

Host

hrušky a jablka

Zaráží mě srovnání starý Oktávky a novýho Fluence.Proč ne alespoň Octávky 2,když ne teda tý poslední.Odpověď se nabízí jako levná společnice.Když si totiž napočítám cenu výbavy jakou má např. Fluence Exception a chtěl bych to samý,nebo podobný od škody,tak rázem pisateli začne drhnout pero.To co jsem se dočetl,je trochu úsměvné.Podotýkám,že alesponˇpři trochu podobných nabídkách bych šel do škodovky,nic proti ní nemám,jenže to prostě porovnat nejde.Ve Fluenci jsem se svezl,chci auto pro rodinu,kterým nebude problém Chorvatsko,nepotřebuju vytírat zatáčky ve stovce.Musím říct,že spokojenost,snad nebudu muset otočit

0/0
25.4.2010 10:58

Host

Re: hrušky a jablka

Rozumný příspěvekR^

0/0
26.4.2010 16:12

PavelVenigr

MF Dnes deutsche magazine

Otázka zní-může čecháček Švidrnoch,zaměstnanec německých novin MF Dnes,chválit francouzký Fluence místo německé Octávie???

Ať si odpoví každý sám...RvRvRv

0/0
24.4.2010 13:28

Host

Re: MF Dnes deutsche magazine

A mě se líbí, že chválí česko- německou Octavii a haní Turecko-Francouzskou Fluence, asi to tak musí bejt, protože, kdyby to tak bejt nemuselo, tak to tak není!

0/0
24.4.2010 20:56

Host

Re: MF Dnes deutsche magazine

Ne nemusí to tak být, ale každý (i iDnes) má rádo peníze za reklamu

0/0
25.4.2010 8:59

Polárníliška

Re: MF Dnes deutsche magazine

Nebuď hysterický, důležité je, že ti ta hogo-fogo Dacia vyhovuje...

0/0
26.4.2010 13:49

Host

Re: MF Dnes deutsche magazine

Dacia-mistr světa F1 2005,2006??To snad né...Renault,né Dacia...:-P

0/0
26.4.2010 16:08

PavelVenigr

Majitel Octavie,který si koupil Fluence...

Tomuto článku se z hloubi duše směju a pokládám ho za nestranný a trohu ubohýRvDesign,cena a výbava to je snad na prvním místě pro kupce nižší střední třídy,no né??Kdo chce dnes předraženou,technicky zaostalou a stále stejnou Octávii??Já tedy už ne,ikdyž to byl spolehlivý vůz.Ovšem dostal bych za svých 350 tisíc 6 airbagů,automatickou klimu,navigaci,16 litá kola,tempomat,dešťový a parkovací senzor,doplňky v kůži a o 0,9 l úspornější motor a 5 letou záruku u Octavie??Zlaté oči.Mám širší,delší a vyšší vůz než je Octavia,je nádherný..A jízdní vlastnosti ??Francie=pohodlí.

Renaul Fluence doporučuji!!

0/0
24.4.2010 13:16

Host

ach jo

Jestli tohle je novinář a redaktor, tak to už může být fakt ten autista prezident!! připomíná mi to zoufalé pokusy ODS odvrátit porážku ve volbách s ČSSD. Stejně jako zoufalé pokusy Škody auto odvrátit klesající poptávku po jejích vozech.. Rv

Opravdu Idnes = bulvár typu Aha a BleskRv

0/0
24.4.2010 10:40

Host

Není to z papíru? Co? No Fluence.....

Když srovnám Focus, Octa, Fluence, tak Fluence je ze všech nejdelší ale přitom nejlehčí, oproti Octě o cca 100kg oproti Focusu skoro o 200kg. Takže to vypadá, že bude ošizenej, kde se dá...... a nechoďte na mě s něčím, jako jsou špičkový technologie....

0/0
23.4.2010 19:17

Host

Re: Není to z papíru? Co? No Fluence.....

A jaký motory v Octavii a Focusu bereš v úvahu? Když do Fluence nacpu 2.0 dCi, tak bude tak o 50 - 60 kg těžší

0/0
23.4.2010 20:09

Host

Re: Není to z papíru? Co? No Fluence.....

Porovnával jsem přibližně stejný motory. Bohužel něco jako 2.0 se u nas ( a nevim zda vubec jinde) do Fluence nedodává. Nabizí se jen motůrky 95-110HP, tedy výkonová obdoba 1.2TSI Rv

0/0
24.4.2010 20:50

Host

Re: Není to z papíru? Co? No Fluence.....

to víš, víc hliníku, míň železa.. prostě technologie,ale to ty nepochopíš... čím těžší,tím víc to žere..Rv

0/0
24.4.2010 11:03

PavelVenigr

Re: Není to z papíru? Co? No Fluence.....

Až si sedneš do Fluence a přibouchneš za sebou těžké dveře,budeš se cítit jak za hradbou,Renault a Volvo jsou nejbezpečnější evropské značky aut a je-li něco lehčí o 100kkg v poměru s celkovou hmotností,je to nic a je to opravdu o matroši,stejně tuhému,ale lehčímu,Octavia a Focus jsou veteráni,Fluence novinka:-P:-)

0/0
24.4.2010 13:23

Homer _ 7

Re: Není to z papíru? Co? No Fluence.....

Nevadí, do Renaulta si kopnul, takže pro něj to už tím splnilo na 100% účel...

0/0
25.4.2010 9:54

Host

Re: Není to z papíru? Co? No Fluence.....

A nejdeš na Fordu a na Oktavce části karoserie z plastu a ne všechno z plechu co ti za chvíli stejně zrezne??? No????

0/0
6.5.2010 21:28

Host

Trovhu odvahy pane Švidrhochu

Dobrý den,

pane redaktore, děkuji za velice přínosné a na 100% nestrané srovnání Škody Octavie Tour s Renaultem Fluence. Ale proč troškařit, proč nesrovnáme naopak vrcholy modelů? Taková Octavia 1 RS, 1.8 turbo, 134 kW vs Renault Megane R.S. 2.0 turbo 184 kW?! Nebo klidně proti Meganovi postavte Octavii 2 2.0 turbo 150 kW (ať nerouhám).... nebo pujdem ještě dál? Dobře Co třeba Škoda Fabia II RS (132 kW)  vs Renault Clio III R.S. (147 kW)? Nebo je libo motosport? Fajn Škoda Fabia S2000 vs. Renault R30 (monopost Formule 1) ...je, to asi moc nejde že? neva...tak Renault formule 3.5 V6...aha taky moc ne...no neva...Tak Megane Trophy? Jak se tak dívám, tak vrchol umění Škodovky je někde na úrovni lokálních moto serií provozovaných neschopnou spol. zvanou Renault...za tento článekRv

0/0
23.4.2010 18:27

Host

Re: Trovhu odvahy pane Švidrhochu

Ja ti klidně testnu ten motosport Škoda Fabia S2000 versus Renault R30 , za barákem mám cca 5 kiláků pěkné šotoliny, tam to bude dobrý. Ju? Zdraví Švidrnoch

0/0
23.4.2010 18:53

Host

Re: Trovhu odvahy pane Švidrhochu

;-D Moc si mě nepochopil, jde mi o technologické, finanční a historické zázemí obou automobilek a o to, co umí vyrobit, Fabia S2000 je vrchol snažení Škody, kdežto je pouze o kousek dál, jak Clio R3 MAXI, který nabízí ceník Renault Sport pro každého!, kdo má peníze ;-) Technologicky, aerodynamicky a samozřejmě náročností i konkurencí je Formule 1 úplně někde jinde, než čampionát IRC (junior WRC) a Ren ault si v něm nevede zle, jeho motory jsou nejúspěšnější ze všech za posledních 20 let, jejich formulový tým má za poslednách 8 let 2 tituly MS, dva tituly v poháru konstruktérů, nespočet vítězství...

0/0
23.4.2010 19:53

Host

Re: Trovhu odvahy pane Švidrhochu

Jinak proti gustu žádnej dišputát, každej máme rád něco jinýho a tak to má být, ale psát PR články není moc košér. Omlouvám se za zkomolení jména (jestli si na mě opravdu reagoval autor článku). Tom

0/0
23.4.2010 20:05

Host

Re: Trovhu odvahy pane Švidrhochu

Ne ten podpis, Švidrnoch byla sranda, jen mě trochu dožralo, že stavíš proti sobě výrobní řadu velkýho koncernu, proti řadě jediný dcery VW, takže pokud koncern proti koncernu, tak tam kde Škoda končí, by měli nastoupit výrobky VW a Audi, pak by tvoje srovnání v rozsahu sortimentu mělo smysl.;-)

0/0
24.4.2010 21:03

Host

Re: Trovhu odvahy pane Švidrhochu

Jeffik

0/0
24.4.2010 21:04

Host

Re: Trovhu odvahy pane Švidrhochu

Nebojím se ani tohoto srovnání. Co se motosportu týče: Renault - vrchol je tým Formule 1 + dodavatel motorů do týmu Red Bull, dodavatel motoru do serie GP2 (po formuli 1 v evropě nejuznávanější. Poté světová série Renault (formule 3,5 V6), poté formule Renault 2.0, to máme monoposty, v produkčních vozech Megane Trophy serie, Clio cup serie (různé národní šampionáty). VW - jejich vrchol Le Mans serie (Audi TDi), FIA GT (Audi R8), DTM (Audi), WTCC (Seat Leon TDi), poté národní CUPy, ala Leon Cupra cup, Polo CUP, co se monopostů týče, tak snad VW má monopost Formule 3 ... Rally úroveň je podobná u obou automobilek (tam nám dělá čest škoda). Co se úspěchů týče, to nejde moc porovnávat, pže Renault si dělá hlavně vlastní série, kdežto VW se pohybuje více v konkurenčním prostředí... každopádně ať si obrázek udělá každý sám. Tom

0/0
27.4.2010 12:59

Host

Trochu odvahy pane Švidrnoh :)

0/0
23.4.2010 18:15

Jabella

Ani náhodou

V Renaultu Fluence jsem už jel.Kdyby fakt nebyla jiná možnost,tak beru Octavii.Fluence je Thalia a Wartburg dohromady.Svezte se a uvidíte.

0/0
23.4.2010 10:44

Host

Re: Ani náhodou

Můžeš mi prosím podrobně popsat, co konkrétně na tom Fluencovi bylo tak strašné? Děkuji

0/0
23.4.2010 18:10

Host

Re: Ani náhodou

Problém byl, že nepasovala kšiltovka škoda ... .

0/0
23.4.2010 21:28

Host

Re: Ani náhodou

Nesmysl!!

0/0
9.5.2010 12:58

Host

Re: Ani náhodou

To si asi delas srandu ne?? :D:D jak nekdo muze rict ze fluence je thalie :D:D. Tak to je mazec :D:D. Vazne by me zajimalo co ti na tom aute nesedelo. Asi uz vim co ze jsi vepredu na masce nemel zelenej kokrhel

0/0
31.5.2010 19:02

Host

Fluence x Octavia

Víc se mi na obrázcích taky líbí Fluence, sice mi připomíná protáhlou Thalii ale na to že pochází od Renaultu se povedl. V reálu jsem jej ještě neviděl, a Renault je tu trochu z ruky. Pokud ale člověku nesednou jízdní vlastnosti a každou jízdou se s tím morduje, tak je mu na nic že má krásný auto :-) Pamatuju si jak jsem měl kdysi dávno půjčenou Toyotu Carinu 2.0l a ty náklony v zatáčkách byly jako na pouťové atrakci. S tátovým Fordem Escort se daly ty samé zatáčky s veškerým pohodlím projíždět o 20km/h rychleji...

0/0
23.4.2010 9:04

Host

Octavia Tour končí, motory nesplňují předpisy

http://www.tyden.cz/rubriky/auta/octavia-tour-konci-motory-nesplnuji-predpisy_166412.html

0/0
22.4.2010 21:30

bee027

Re: Octavia Tour končí, motory nesplňují předpisy

;-D to me taky pobavilo... asi bude muset pan redaktor do bazaru ;-D kam jinam taky pro 16let stare auto...:-)

0/0
23.4.2010 9:02

Jabella

Re: Octavia Tour končí, motory nesplňují předpisy

Octavia byla představená v r.1996 a v r.2000 faceliftovaná do podoby Tour,tak tady někdo neumí základní počty....

0/0
23.4.2010 10:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.