Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

M-Org: vegetariánský chopper od šíleného Rusa

Michael Smolyanov si vysnil vytvořil jednu z nejpodivnějších záležitostí, která se kdy ve světě motocyklů objevila. Ruský návrhář to s přírodou myslí vážně, a tak se kromě neobvyklého vzhledu soustředil na možnost využití netradičních materiálů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muf Puf

A jezdí to

na sodovku s malinovým sirupem!;-D;-D;-D

0/0
19.5.2010 9:07

Host

Nemůžu si pomoct,

ale z těch obrázků mám hodně silný pocit, že jde pouze o nějakou vizualizaci jeho nápadů. Že nejde o skutečný stroj. Chtěl bych spíš vidět reálné fotky, pokud tu jeho myšlenku vůbec dotáhl do konce.

0/0
5.5.2010 7:48

Host

....

 možná dobrý

0/0
28.4.2010 19:10

Host

Re: ....

...ale k čemu?..

0/0
4.5.2010 9:47

Host

Re: ....

k jízdě..

0/0
14.5.2010 13:09

Muf Puf

Re: ....

Chtěl bych tě vidět na tomhle jezdit!;-D;-D

0/0
19.5.2010 9:08

pteryx

spíše geniální než šílený

Asi by nebylo úplně snadné to technicky realizovat (zvl. u zadního kola), ale je fakt že kola kde se točí jen pneumatiky by měly mít o něco nižší aerodynamický odpor - to by mohlo mít význam i pro automobilový průmysl. Je otázka jestli je to významné a jestli to stojí za problémy s realizací - zvl. u hnaného zadního kola -  jenže technologie jdou rychle dopředu, tak proč to nezkusit?

0/0
27.4.2010 22:16

pteryx

Re: spíše geniální než šílený

Ještě jak se na to dívám, tak ráfek zadního kola vlastně slouží jako ozubené kolo pro hnací řemen - to by odpovídalo použití vysokootáčkového motoru (zvl. výhodné u synchronních elektromotorů, které mohou jet přes 50000 ot./s). Netvrdím že je to vyloženě domyšlené do detailů, ale nápady jsou to zajímavé.

0/0
27.4.2010 22:21

Host

Re: spíše geniální než šílený

Jo a nejen aerodynamický odpor, ale taky mnohem menší moment setrvačnosti, tj. lepší zrychlení a brzdění. Fakt dobrej nápad R^

0/0
3.5.2010 22:41

Host

Jako ekologický chopper

si představuju především nízkou hladinu hluku. Nějak nechápu proč musí o průjezdu kochajících se jezdců vědět celý širý okolí. Vždy mě přitom napadne jediný slovo: buranismus.

0/0
27.4.2010 9:46

Host

Re: Jako ekologický chopper

+ jsou to infantilní zastydlí puboši. Normální lidi z motorkaření ve 14ti vyrostou, tihleti pošuci mají potřebu blbnout a prudit ostatní i na starý kolena :-)

0/0
27.4.2010 10:28

Host

Re: Jako ekologický chopper

Tak si ale hlavně necvrkněte.

0/0
27.4.2010 13:57

Host

Re: Jako ekologický chopper

Pokud někomu závidíš jeho splněný sen je to tvůj problém, ale pokud máš ještě potřebu dávat najevo svoji závist a nenávist nadávkami, potažmo zesměšňováním, pak doufám, že to budu já kdo ti jednou ukopne zrcátko. Motorkář.

0/0
27.4.2010 16:51

Host

Re: Jako ekologický chopper

splněný sen obtěžující výrazně ostatní lidi. Co dodat.

0/0
27.4.2010 17:13

Host

Re: Jako ekologický chopper

A čím?..stejně tak tě mohou otravovat cyklisti,pejskaři...prostě kdokoli..více respektu ke svému okolí a možná budeš nakonec docela dobrý člověk....

0/0
28.4.2010 13:57

Muf Puf

Re: Jako ekologický chopper

Tak to já jsem taky buran! Ale jsem jím rád!;-D;-D;-D

0/0
19.5.2010 9:11

mk.charlie

Stavba je to zajímavá, sice nevim, co je na ní tak

hrozně ekologickýho (ne že by mi to nebylo úplně fuk), ale autor asi nikdy na motorce nejel - na těch hranatejch gumách se určitě krásně položí do zatáčky!;-D

0/0
27.4.2010 9:06

pteryx

Re: Stavba je to zajímavá, sice nevim, co je na ní tak

No jo, to je vážně hovadina - v tomto bodě očividně zvítězilo estetické cítění nad rozumem ...

0/0
27.4.2010 22:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.