- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale z těch obrázků mám hodně silný pocit, že jde pouze o nějakou vizualizaci jeho nápadů. Že nejde o skutečný stroj. Chtěl bych spíš vidět reálné fotky, pokud tu jeho myšlenku vůbec dotáhl do konce.
Asi by nebylo úplně snadné to technicky realizovat (zvl. u zadního kola), ale je fakt že kola kde se točí jen pneumatiky by měly mít o něco nižší aerodynamický odpor - to by mohlo mít význam i pro automobilový průmysl. Je otázka jestli je to významné a jestli to stojí za problémy s realizací - zvl. u hnaného zadního kola - jenže technologie jdou rychle dopředu, tak proč to nezkusit?
Ještě jak se na to dívám, tak ráfek zadního kola vlastně slouží jako ozubené kolo pro hnací řemen - to by odpovídalo použití vysokootáčkového motoru (zvl. výhodné u synchronních elektromotorů, které mohou jet přes 50000 ot./s). Netvrdím že je to vyloženě domyšlené do detailů, ale nápady jsou to zajímavé.
si představuju především nízkou hladinu hluku. Nějak nechápu proč musí o průjezdu kochajících se jezdců vědět celý širý okolí. Vždy mě přitom napadne jediný slovo: buranismus.
+ jsou to infantilní zastydlí puboši. Normální lidi z motorkaření ve 14ti vyrostou, tihleti pošuci mají potřebu blbnout a prudit ostatní i na starý kolena
hrozně ekologickýho (ne že by mi to nebylo úplně fuk), ale autor asi nikdy na motorce nejel - na těch hranatejch gumách se určitě krásně položí do zatáčky!