Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kapesní velkoprostor pro milánské taxikáře

Zelený taxík pro obrovskou čtyřmilionovou aglomeraci druhého největšího italského města představil Volkswagen na Hannoverském veletrhu. Koncept Milano Taxi ukazuje některá technická řešení, která uvidíme na sériových elektrovolkswagenech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

+++++

Hodne dobre R^

0/0
24.4.2010 16:23

pavel.61

tak

vazne pekne,neni co dodat,umel bych si to predstavit i jako pro normalni uzivani.

0/0
23.4.2010 12:10

pavel.61

Tak

0/0
23.4.2010 12:09

Host

musím

musím uznat, že to vypadá dobře, jen je škoda, že se tam nevlezou víc jak 2 cestující, no ale Miláno asi bude trošku jinde v cenách (a s tím souvisí i použití) než třeba Praha nebo zbytek republiky, kde se raději jezdí ve větším počtu ;-D

jen je škoda, že ten displej u řidiče není trošku polohovatelný a nebo alespoň nakloněný na stranu řidiče, jinak posuvné dveře, místo pro batohy, kufry, informační displej R^R^;-)

0/0
23.4.2010 10:33

Host

Docela dobrý

R^

0/0
23.4.2010 8:37

Host

pěkná "placka"

373 x 166 x 16 (délka x šířka x výška), to bude mít celkem malý odpor vzduchu...;-)

0/0
23.4.2010 7:50

mroyko

Re: pěkná "placka"

To je asi ve vyfouknutým stavu aby se to dobře garážovalo ;-)

0/0
23.4.2010 11:53

Host

Re: pěkná "placka"

Vjede to i pod schody..... super. Možná půjde i štosovat.

0/0
23.4.2010 21:31

Uphillman

...

Haha, to je úlet. :) A to je v Miláně tak málo místa, že se musí vymýšlejí kapesní auta?

0/0
23.4.2010 7:47

iuos - chlapec, co chce žít

hmm

ono je málo místa prakticky všude

0/0
23.4.2010 7:50

Host

Re: ...

ha ha ha, ty asi moc necestujes vid.

0/0
23.4.2010 9:02

Host

Pneumatiky

mají boky a ne bočnice (bočnice má například korba valníku). Taky by mě zajímalo, co přesně autorovi připomíná Transporter T1. Ale jinak je ostuda, že s tímhle nepřišel Fiat, který je v Itálii doma.

0/0
23.4.2010 7:46

Uphillman

Re: Pneumatiky

Pobavila mě zmínka na Fiat Multipla. Škaredější auto aby člověk pohledal. :) Ale byl to skutečný velkoprostor. Narvat dva lidi vedle řidiče je chytrý tah jak uspořit místo...jen kdyby to auto vypadalo trochu líp.

0/0
23.4.2010 7:52

Host

Re: Pneumatiky

To zrejme nemyslite prvni multiplu ze zacatku sedesatych let, kterou zminuje autor.

0/0
23.4.2010 8:17

Host

Re: Pneumatiky

No, stačí pozorně číst - nejednalo se o "moderní" Multiplu, ale původní Multipla Fiat, který se vyráběl před dávnými a dávnými lety - http://www.philseed.com/images/fiat-600-d-multipla.jpg  ;-)

0/0
23.4.2010 8:18

pragmatic

Re: Pneumatiky

Jen mimochodem... za původní multiplu v nálezovém stavu před rekonstrukcí zaplatíte v Itálii od 5 do 7.000 EUR

0/0
23.4.2010 8:50

Host

Re: Pneumatiky

nojo, tak s tou multiplou uz ti to vysvetlili, zejo. napis zas neco.

0/0
23.4.2010 9:02

Host

Re: Pneumatiky

Je vidět, že se živíš designem šmudlo ;-)

0/0
23.4.2010 13:20

whitemagic

podobné

už v japonsku dávno jezdí a jsou ještě víc krabicoidný ,takže vw opět s křížem po funusu.

0/0
23.4.2010 7:41

Host

Re: podobné

problem je ze co maj v japonsku nemaj v evrope. kapitalismus na tvoje prislovi moc nekouka.

0/0
23.4.2010 9:03

Host

nejlepší minitaxi je TOYOTA Aygo

dobrou

0/0
23.4.2010 0:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.