- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Zároveň značky dokážou kamionům zatrhnout jezdit v pravém pruhu." To si dovedu představit ty následky!
A kde tedy potom pojedou , zase v levém ? Je vidět že si to po sobě ani nepřečtou ! A to vysvětlení funkce je taky katastrofální - systém zjistí že projíždí přílíš mnoho aut za sebou = hrozí kolize a zácpy . Tak sníží rychlost , tím se sníží rozestupy a zvýší se propustnost komunikace = ještě více aut za stejnou časovou jednotku .. tak zřejmě ještě víc sníží rychlost .. atd .
jen pro kamiony,náklaďáky, autobusy, příp. tranzity. Svojí výškou snižují viditelnost, řidič osobního vozu přes ně nevidí a nemá přehled o dění před ním. Proto by se měly vyčlenit do separátních pruhů,pruhu.
Bude zajímavé když řidič projede značku max 100 , za ním se změní náhodou na max 40 a kousek dál bude stát pan chytrý s bločkem a pak něco dokazujte .
Bude to presne obracene. Prave ze ty muzes tvrdit, ze v dobe tveho prujezdu tam byla 100.
Z presumpce neviny vychazi, ze policajti musi dokazat tobe, ze tam v dobe tveho prujezdu byla 40 a ne 1000.
Takze klid...
To je zase výplod :D. Tak kde teda budou jezdit?
Jinak doufám, že na celém pražském okruhu nebude nějaké dementní omezení rychlosti kvůli hluku
V prostředním a hlavně v levém... srovná se rychlost na ideálních 80km/h to má dálnice největší schopnost absorbovat auta :-) Značka zákaz předjíždění nákladních vozidel je prostě přežitek.
a vyhodnotí jestli má čisté prádlo Policejní stát
Tu značku už znají kamióny dávno
Usměrnění vozidel do stejné rychlosti, zkrácení rozestupů a tím zvýšení kapacity je jen teorie - v praxi to NEFUNGUJE!!!
I v zahraničí, kde je to už realizováno, přináší efekt až současné zpojizdnění ostavného pruhu - bez toho to jsou jen vyhozené prachy...
vsadím se, že to bude po Česku a nebude to fungovat! Stejně na D1 utopili 200 milionů za informaćní cedule a jejich řídící centrum nékde na divokém východě a, taky to 100% nefunguje ! Česko stát belbců!
Nioc takového 30 let v Německu běžné není. S podobnými systémy začínali na přelomu tisíciletí a to jen proto, že jim kolabovala doprva na dálnicích kolem velkých měst způsobem, o kterém se nám na Jižní spojce nezdá ještě ani omylem...
za socializmu byla tzv. zelena vlna, a slo to i bez pocitacu
Dneska Eltodo nezvladne seridit 4 semafory za sebou (na Zlicine).
O delsich ulicich (Vrchlickeho, Evropska apod.) nemluve.
Ale hlavne ze to bude stat peknych par miliard...
Nepatri nahodou tahle firma jednomu byvalemu primatorovi Prahy?
A jaka byla hustota dopravy za komousu, v tom je trochu rozdil, ne? A na Evropske zelena vlna
existuje, jen se musi jezdit predpisovou rychlosti, Jenze tam se kazdy
riti jak blazen a pak se divi, ze musi na kazde krizovatce brzdit na
cervenou.