Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Fuego: pohledný třicátník ve špatné kondici

Další z mnoha letošních kulatin se týkají jednoho z nejhezčích aut 80. let. Třicítky se letos dožívá Renault Fuego, který v několika exemplářích zpestřoval čekání na poslední Spartakiádu i zhusákovatělému českému národu. Nástupce legendárních "kupíček" 15 a 17 dosud nepoznaným způsobem zkombinoval krásu s praktičností a připsal si i několik rekordů. Přesto se ale hitem nestal...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T6

TATRA 613

3. 5. 2010 18:31
zbabělí češi

0 0
možnosti
T6

TATRA 613

3. 5. 2010 18:34
Re: zbabělí češi

mě nejvíc udivuje,když tady někdo píše o tom,že měl v době normalizace západní auto.píše o něm jaké bylo atd. největší problém je ten. že nikdy nikdo nenapíše,jak k němu přišel,vydělal na něj. jestliže vyhrál ve sportce vyšší částku a koupil si za to západní auto,tak je vše v pořádku!!! ČEŠI, KTEŘÍ JSTE za normalizace měli západní auta:zapamatujte si tento příspvěk navždy až do smrti! [>-]

0 0
možnosti

Host

2. 5. 2010 0:39
Renault 16 to bylo auto !

rodiče ho měli a dodnes na R16 vzpomínám a nemůžu se zbavit pocitu, že lepší auto v mém životě nepotkám. Mám Octavii nestěžuju si, ale R16 to není !

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 12:29
Re: Renault 16 to bylo auto !

jo šetnáctka TX super!

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 20:17
1.7 a 71 kW to je směšnej výkon

To Fuego je nepovedený. Zlatá Škoda 120 LS kterou mám dodneška a funguje bez problémů. Jediný co zlobilo vod začátku je chlazení motoru který mě zlobí dodneška. [>-][>-]

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 20:29
Re: 1.7 a 71 kW to je směšnej výkon

Dnes by to byl smesny vykon. Ale dnes neni vcera.

Srovnavat Fuego a embecko je neslusne a melo by byt zakazano :-)

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 19:00
hmm

jo, jo, jako klukovi se mi moc libilo. to se clovek jeste nebal prilizit k francouzskymu autu

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

2. 5. 2010 0:23
Re: hmm

To já se nebojím ani dneska, což o to. Zákazníci se bojej víc :-P

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 10:48
?

Co má pořád autor s tím Husákem? Chodil k němu snad na obědy, že je na něj tak fixovaný?

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 12:30
Re: ?

Za chvilku půjdeš do kopru, na autora článku nesahej. Tam se demokracie se nepřipouští.

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 2:35
DOPIS ZAMĚSTNANCÚ

Jako pamětník si vzpomínám na otevřený dopis zaměstnanců fy Reanault, ktrý tehdy otiskl Auto Motor und Sport. Zde se požadovali zastavit výrobu z důvodů velmi špatné kvality a poruchovosti. Zanedlouho se tak opravdu stalo. Já myslím že R8 a hlavně R16 byla super auta, ale Fuego moc ne.

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 12:32
Re: DOPIS ZAMĚSTNANCÚ

R8, R16, R12, tam nebylo co resit. ale uz treba R15, ktera byla prevlecenou dvanactkou stala za vyliz.....

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 0:57
Já jsem ho v 80. letech měl!!!

Světle oranžové s černou kapotou motoru. Byla to tehdy bomba. A spotřebu neměl prakticky žádnou, jednu plochou baterii. Jen to ovládání na šňůru bylo limitující, kamarád měl i autíčko na vysílačku. To jsem záviděl.

0 0
možnosti
TL

sirkeci

1. 5. 2010 1:42
Re: Já jsem ho v 80. letech měl!!!

Jooo, takoví prominenti jako ty se měli...To já tahal na provázku plastovou Tatru se sklápěčkou ;-D

0 0
možnosti
KD

sdsa

30. 4. 2010 20:52
jo to byly casy

Kdyz jeste Renault vyrabel kvalitni auta .....

0 0
možnosti
JK

MiroTR

30. 4. 2010 21:26
Re: jo to byly casy

Tak. Strýc měl 110 Alpine a to bylo svezení ! :-)

0 0
možnosti

Host

30. 4. 2010 20:21
...mám ho

...jeden exemplář Fuega vlastním,viz odkaz.další z pěkný má jeden pražák dokonce se zástavbou 2.0 Turbo na 17" kolech.

http://www.tuningxcars.com/fotky/thumbnails.php?album=113

0 0
možnosti
I

intago

30. 4. 2010 15:26
jo přesně tak,

pamatuju, To to uteklo:-/

Překvapilo mě tenkrát, že skončil. Škoda ho.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...