Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pekingský autosalon začíná. Ukazuje novinky pro celý svět i domácí exoty

Na letošním pekingském autosalonu se představí desítky nových modelů, kterými se domácí i zahraniční automobilky pokusí přilákat zákazníky z rychle rostoucího čínského trhu. Pro novináře se brány výstavy s názvem Auto China otevřou v pátek a veřejnost ji bude moci navštívit od 27. dubna do 2. května.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

nikdy, nikdy

nikdy, nikdy bych si nekoupil čínské  auto. Miluju francouzské a italské značky, líbí se mi německé vozy, i když jsou někdy trochu nudné a konzervativní, ale čínské nikdy. Auto pro mě není pračka, abych to kupoval podle toho, že má lepší nějaký parametr za menší cenu. V první řadě mě zajímá design, úroveň zpracování a použité materiály uvnitř, image značky a taky země původu...že to má velký nkufr a malou spotřebu je mi jedno. Čínské vozy jsou na úrovni Lujs Vyton nebo Docce a Gaggana z tržnice

0/0
23.4.2010 14:03

Host

Re: nikdy, nikdy

Von ti je nekdo nuti s pistoli v ruce 8-o

0/0
23.4.2010 14:41

;-)

Re: nikdy, nikdy

Většina spotřebitelů se asi bude rozhodovat spíše na základě oběktivních technických parametrů a ceny. Vzhled a značka jsou také hezké, ale jenom kvůli nim si většina lidí auto nekoupí. Nepochybuji, že byste se takto před 15 lety vysmíval vozům korejských značek.

0/0
23.4.2010 14:56

Host

Re: nikdy, nikdy

vozům korejských značek se vysmívám dodnes, a nejen já - stále ještě plasty v interiéru laciné, design nic moc - třeba i30, to je snad antidesign, to auto není ani ošklivé, to je prostě nijaké. Jediný celkem hezký pekáč z Koreje je Cruze, ale uvnitř to vypadá jak rádio z tržnice - za to ale může GM, Opel Insignia a Astra jsou uvnitř stejně přeplácané, jen z lepších plastů. Nejen já se vysmívám korejským vozům, proč by jinak měly tak špatný image ?

0/0
23.4.2010 17:13

;-)

Re: nikdy, nikdy

Tvrdé plasty v interiéru poučívají i japoci a američané. Jsou li dobře slícované a nevržou, tak nevidím problém - měkčené plasty tak akorát maskují špatné zpracování. Nechápu posedlost některých evropských motoristů měkčenými plasty. Osobně si rozhodně nekupuji auto kvůli plastům. Jinak korejské automobilky vozy jsou dnes na světové úrovni a Hyunday je narozdíl od řady vámi uznávaných automobilek v zisku - že by to bylo tím, že si lidé jejich vozy rádi kupují?

0/0
23.4.2010 18:33

Host

Re: nikdy, nikdy

Máte rád design a zároveň milujete francouzské vozy? V pořadu Top Gear jednou měli vyhlašování výročních cen a jedna z aktegorií byl "Nejhnusnější Renault roku". Renault skutečně vydává skutečné designové paskvili a ani další francouzské automobilky za nimi příliš nezaostávají.

0/0
23.4.2010 15:25

jam99

Re: nikdy, nikdy

... no o kvalitě francouzkých aut by se dalo taky dlóuze diskutovat RvRvRv (řekněme laguna 1. i 2. generace, starší 19, ...)

0/0
23.4.2010 15:51

Host

Re: nikdy, nikdy

tanti grandissimi paskvili...ty paskvily měly být italsky, že to má měkký "i" na konci? To má být jako směrodatné, co říká Top Gear? můžou si, blbečkové, kritizovat co chtěj, ale sami už vyrábět tak možná Hondu Accord, jejich značky vlastní Indové a Němci, a jejich vkus...mě nezajímá

0/0
23.4.2010 16:03

;-)

Re: nikdy, nikdy

Top Gear není zrovna seriozní, objektivní a nezaujaté hodnocení. To je spíše zábavná šou, než motoristický magazín.....

0/0
23.4.2010 16:08

Host

Re: nikdy, nikdy

když se něco líbí Top Gearu, má to stejnou relevanci, jako když se to líbí Pepovi z Brna nebo Ahmedovi z Bejrútu...

0/0
23.4.2010 17:14

pavel.61

Nejsem odbornik

ale urcite bych si vybral a je mi srdecne jedno co kdo hleda za mouchy.Jsou to jen lacine kecy pro lidi.Prosim zdejsi diskutujici,aby uz konecne zaujali svuj normalni postoj a nesnazili se papouskovat to,co jim predlozi medium.Vymyvani mozku je v dnesni dobe celosvetovy sport.

0/0
23.4.2010 11:48

Host

No potěš....

Nissana 350 nabourali starým hyundai coupé, celý to zepředu nakouřili do buvola a pak to nechali roztéct na prudkým slunci.... mamma mia! (Pře)

0/0
23.4.2010 10:04

me2di

Re: No potěš....

vetsinu evropskych aut muzu popsat stejnym zpusobem

0/0
23.4.2010 10:07

sirkeci

Re: No potěš....

Evropské automobilky jsou po stránce progresivního designu světovými tahouny (Amíci jsou konzervy a šikmoočka design neumí anebo si zvou evropské experty). Problém evropských aut je v tom, že skutečně progresivní design zůstává ve stádiu studií nebo prototypů a nedostává se na trh. Je to také dáno tím, co lidé chtějí - spotřebitel je až neuvěřitelně konzervativní Rv

0/0
23.4.2010 11:16

;-)

Re: No potěš....

;-DRv

0/0
23.4.2010 11:50

zbiro

Re: No potěš....

Myslíš Roomstera nebo Yetiho, protože to jsou opravdu skvosty. Sorry ale krabiciózní Yeti je zrovna kopie asijských automobilů, protože tam už na praktičnost krabic přišli před 20 lety. Mě by spíš zajímalo jak spočítali ty číňany a počet aut na jednoho Číňana. To je jak ve vybrané čtvrti počítat blechy v barácích, to prostě nejde ;-D

0/0
23.4.2010 13:05

Host

Re: No potěš....

videl si yetyho na vlatní oči? Asi ne, když se ti nelíbí kup si korejce, pomůžes si

0/0
24.4.2010 12:34

;-)

Re: No potěš....

Proč mají někteří lidé tak zarputilou potřebu hledat v každém čínském autě plagiát? Nejvíc mě dostalo odhalení redaktora jedněch nejmenovaných novin, který v jednom čínském pick-upu rozpoznal jasně okopírovanou Toyotu. Ve skutečnosti šlo o licenčně legálně vyráběné Isuzu. Je zajmavé, že ho nenapadlo obvinit předtím Isuzu a Toyotu z kopírování, když jsou si jejich auta tak podobná - ale to přece u "vyspělých automobilek" nikoho nenapadne, ačkoliv to někdy dělají také. Samozřejmě jsou tu a tam v číně k vidění drzé kopie typu BYD F1, ale spousta aut je vyráběna na základě zakoupené licence, nebo jde o vlastní konstrukci a podobnost je spíše věcí něčí bujné a paranoidní fantazie.

0/0
23.4.2010 11:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.