Diskuze
Ford chystá přeplňovaný litrový tříválec, Číně ho ukazuje koncept start
Děkujeme za pochopení.
xfilesbrno
nu
designově ta budoucnost nevypadá zas tak zle, ale motorizaci vidím černě, z toho je člověku až smutno.. jednou nás ta technika ošklivě vypeče, děláme všechno čím dál tím složitější a poruchovější a navíc té technice až bezmezně věříme. to není dobře..
DAVID_M
Re: nu
Koukám, že pro Vás by byl ideální parní stroj. Jednoduchý, bezporuchový, ověřený.
Host
Propagační video Fordu
Povedené autíčko, jen jestli sériová podoba nebude o moc horší
Propagační video Fordu:
Host
Re: Propagační video Fordu
Asi jako u každýho konceptu nebo studie. To se tomu všichni ještě divíte?
dropa
Až bude PHM za stovku a mastné daně z kubatury,
tak na ten tříválec budou stát kritici frontu
Host
Re: Až bude PHM za stovku a mastné daně z kubatury,
V te dobe nebudu jezdit autem na PHN dnesni vyroby
oId fashioned Vince III..
přeplňovanej litránek, to bude panečku jízda
vogon.commander
Re: přeplňovanej litránek, to bude panečku jízda
Na prtave auto pro dojizdeni do prace to staci. Nevim, jaky komplex si tady zase lecis.
Host
Re: objem je objem.....
To bych ani nerekl. Vykonove objem nahradis celkem snadno. Spis je to otazka vydrze. Nicmene mame firemni 1,4 TDi Fabky Combi (3-válec) a maji nalitano ke 200 tisicum bez jakychkoli motorovych problemu. A kdyz v tom jede jen ridic( obchodak stejne jezdi vetsinou sam), tak to i celkem jede...
Host
Tolik znalců, co dělaj do tříválců,
se jen tak nevidí. Většina viděla max. označení HTP zezadu na fábii. Novej tříválec ale nelze srovnávat s nepovedeným HTP od VW.
Host
Re: Tolik znalců, co dělaj do tříválců,
Hlavne ze ty jsi expert, myslim ze nejsem sam, kdo proste nechce nejakej litrovej hebl sturbem na tri valce. Tomu nemusim rozumet, stejne jako ty nerozumis spoustu vecem v kterych se nepohybujes a presto vyrobky kupujes, dle sve uvahy. motory s objemem od 1.0 do 1.2 jezdim denne, neni to spatne, ale jako pozitek z jizdy v takovem aute fakt neni, ano mam to pouze na popojizdeni do prace ale jet s tim na dovolenou je utrpeni, to radsi sednu aspon do 1.6ky nebo dvoulitru. A pro rejpafce nemam zadny 10 let stary auta!
Problem auto prumyslu je, ze tu neni nikdo kdo by sel "other way", vsichni vyrabej to same, co je zrovna podle EU trendy. Kdyz to srovnam s prumyslem v oblasti pocitacu, tak napriklad Apple jasne ukazuje, ze delat veci jinak neznamena, ze to vede k zahube existence firmy. Jenze auto prumysl je nenazranej, zkostnatelej predrazenej hebl, kde za technologii starou deset let jsme ochotni platit i 10x tolik nez kolik je jeji aktualni hodnota (napr. GPS navigace built-in v aute)
Host
Kašli na reklamní kecy na billboardu, dej se radši k Fordu:)
Doufám že to nepřijde do sériové výroby a nezačnou to prodávat v ČR, v zemi kde je průměrné stáří auta 14 let by někteří mohli puknout závistí
Host
Re: Kašli na reklamní kecy na billboardu, dej se radši k Fordu:)
Proč jako? Stejně tak můžou puknout závistí, když se začne prodávat jakákoliv novinka, tak proč zrovna z tohodle? Navíc s motůrkem ze sekačky? Nejsem žádnej závistivec, ale když už závidět tak pořádný auto, ale tohle fakt ne!
Host
Re: Nebylo nad dvouválec BMW 700
a což teprve dvouválec trabant t601ten jezdil a jezdil a mnohdy ještě jezdí.... a ta vůně co vzdycky po nem dlouho zustavala....
politicky nekorektni asocial
Už
se těším na přeplňované dvouválce o obsahu 0,5 litru s třemi turbodmychadly. Koupím to děcku na rajtování po dvorku
vogon.commander
Re: Už
Pri sve inteligenci si kup taky jeden, at muzes rajtovat s nim.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...