Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabia RS je v prodeji. Jede 224 km/h, stojí půl milionu

Stoosmdesátikoňová Škoda Fabia se začíná prodávat. Hatchback i combi s motorem 1,4 TSI 132 kW a sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG už je možné objednat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Mitsubishi Lancer Sportback za 330 000 Kč

autopalace-brno.mitsubishi.cz/modely/lancer/lancer-sportsedan-style-cenik.xhtml

0/0
5.5.2010 22:01

Host

Pořád je to jen Fabie

Můžeš dát pod kapotu silný motor, můžeš tam dát automat DSG ale pořád to je jen Fabie...kdo chce sporťák zamíří jinam....a jen blázen by si koupil takto silný vůz bez dostatečné bezpečnostní výbavy - nemyslím airbagy, ale řádně vyztuženou karoserii, dokonalé brzdy a skvělé řízení....

0/0
4.5.2010 15:42

Host

Automobil s nápisem RS

bych si představoval malinko jinak. Ne jako tento koncernový knedlík v každém rohu kolo a s tak vysokou karosérií. Rozum do hrsti, fábie tak hrozné auto není ale když mě předjede fábie RS? Bude to pořád jen Fábie... Je to škodovka praktická s malou spotřebou, brzdy a podvozek celkem ok ale na sportovní image nemá. Někdo může namítnout že existuje i Fábie 2000 ale ta toho s F. RS mnoho společného nemá, to by bylo jako srovnávat trabanta s poršákem, dávám blicího smajlíka škodovko.

0/0
1.5.2010 15:11

xfilesbrno

pfff

příště rovnou napište, že je ta Fabie vůz F1 co má pětidveřovou karoserii...

Neříkám že je to špatný auto, ale Škodovka je prostě jedna z mnoha provinčních výrobců a zas takovej zázrak to fakt není, zvlášť na designu je potřeba zapracovat..

0/0
1.5.2010 12:20

Host

Re: pfff

Fabie je vůz F1, co má pětidvéřovou karosérii!

0/0
2.5.2010 13:46

Host

krása

Na to auto bych se ani nevymočil. Nemyslím jen tuto motorizaci. Je to hnusná krabice. To i boty se dávají do vzhlednějších krabic.

0/0
30.4.2010 17:08

JeFFik

Re: krása

z toho usuzuju, že na svou nádhernou hustokcháru močíš denně, nu což, každej má svůj způsob obdivu.....;-D

0/0
30.4.2010 17:13

Host

Re: krása

Ne, na moji hustokcháru nemočím. Abych to vysvětlil: Když bych měl při močení na tuto krabici stát cca 2 minuty, tak bych se ještě také poblil. A to bych nemusel jít ani z hospody. A já zase usuzuji, že ty močíš jen na Fabie. ;-D

0/0
30.4.2010 17:22

Host

cena? OK

Skodovka je nesmírně úspěšná automobilka může si dovolit vysoké ceny dělají to i další prestižní značky. Manažeři se opilí blahem s rostoucích prodejů  potácejí po chotbách fabriky tak nevím proč ty auta ještě víc nezdraží, takové ferari,lambo a jiní si to taky nechají pořádne zaplatit. 

0/0
29.4.2010 15:37

Host

Re: cena? OK

Škodovka a prestižní značka? dobrej pokus o flame..;-D;-D

0/0
29.4.2010 16:48

Host

Re: cena? OK

Když bude stát 200000 nebo 900000 je mi to úplně jedno.Auto se mi abych si ho koupil musí líbit a zde to prostě nehrozí.

0/0
30.4.2010 12:47

xfilesbrno

Re: cena? OK

myslíš co se týká reklamy? to zasejc joo;-D;-D srovnávat škodovku s tebou uvedenými značkami chce kus odvahy..:-/

0/0
1.5.2010 12:21

Host

RS GOBRA

0/0
29.4.2010 12:55

Host

STIM KRAPEM

MUZOU TAK JENOM OBLBOVAT CECHY ;-D TEN KDO TO DIZAJNOVAL MEL DOSTAT TAK PET LET -NEPODMINENE;-D

0/0
29.4.2010 12:50

Host

Prima design,

vypadá to jako rozzuřenej koš na prádlo. Super!

0/0
29.4.2010 9:31

Host

Re: Prima design,

;-D dostal si mě

0/0
29.4.2010 9:50

Host

Re: Prima design,

Fabka vypada jak Velorex EVO. Předek si drží stále svůj retro styl hadráku, jenom místo koženkového potahu bylo použito modernějších a odolnějších materiálů. Vzadu byla nová generace Velorexu vybavena plnohodnotnou dvoustopou nápravou.

0/0
29.4.2010 11:54

Host

Re: Prima design,

Asi bys měl jít k očnímu

0/0
29.4.2010 13:04

Host

Re: Prima design,

děkuji, vidím dobře

0/0
29.4.2010 20:08

Host

Fyjat foréver, reinkarnace Trabanta

Fiat Twin Air: dvouválec je realitouhttp://www.autorevue.cz/fiat-twin-air-dvouvalec-je-realitou

0/0
29.4.2010 9:23

Host

Mluvsi Automobilky EVZEN

rika- cituji ze clanku  Fabia RS obsahuje unikatni vybavu dostupnou jen pro tento model ,  Elektricke ovladani vsech oken ;-D, klimatizaci , vyskove nastavovaci sedadla a Predni svetla;-D;-D

0/0
29.4.2010 2:53

Host

Re: Mluvsi Automobilky EVZEN

Já jsem onehdy viděl fábyji, tam žádný RS nebylo, jenom HTP a přední světla to mělo :-P a taky zadní a některý blikaly 8-o

0/0
29.4.2010 9:05

Host

Re: Mluvsi Automobilky EVZEN

To byla určitě verze RS HTP :D

0/0
15.6.2010 23:47

Host

JEZISMARIA

to je bomba. Nevite nekdo jestli to nezacnou dovazet do Statu?Jeste by to chtelo do zadu velke kridlo a nema to chybuR^[>-]R^

0/0
29.4.2010 1:21

kamakojak

RS

Není to trošku moc ??? Raději 2 roky starší Octavii RS, ta cena je tak trošku nadsazená na škodovku...

0/0
28.4.2010 23:57

Host

Světla

Oni si myslí, jak tomu skvostu rozsvítí na fotkách (videích) světla, že to bude lépe vypadat. Jenže to vypadá pořád stejně RvhnusněRv. Kdo se má na to dívat.

0/0
28.4.2010 23:07

Host

Re: Světla

tak proč na to čučíš jak tele na nový vrata Ynteligente?

0/0
28.4.2010 23:27

Host

Re: Světla

Vždyť to se na ulici nedá přehlédnout.

0/0
28.4.2010 23:49

Host

Re: Světla

No jo, kvalitní design se na ulici nedá přehlédnout.

0/0
28.4.2010 23:54

Host

Re: Světla

;-D

0/0
29.4.2010 10:53

Host

jo jo

ten nápis RS znamená Rádoby Sportovní, že? je to obyčejné auto (s neobyčejně ošklivým designem)s výkonným motorem za přiměřenou cenu, ale ta dvě písmena je jen a pouze marketing.. Sportovního na tom autě není zhola nic.. takže nic pro mě, je mi líto..

0/0
28.4.2010 22:58

tudykudy

Re: jo jo

to že je vám líto,je úplně jedno..

0/0
29.4.2010 5:35

Host

Re: jo jo

nic pro mě a to je mi líto, Škodovka se ještě v oblasti sportovních aut musí móóóc snažit;-D

0/0
29.4.2010 11:56

Host

Než tohle...

Tak snad raději přišetřit těch 75 papírů a koupit Supa. Sice to bude línejší, ale kus auta.Rv

0/0
28.4.2010 17:59

Host

Re: Než tohle...

jakej kus auta? porad to bude jenom skodovka

0/0
28.4.2010 21:33

Host

Re: Než tohle...

To je jedno ze je to porad skodovka, myslel to spis tak ze se v Superbu bude cejtit bezpecnejc. ;-)

0/0
28.4.2010 22:31

Host

Re: Než tohle...

na našich silnicích bych se cítil bezpečně jen v BVP nebo tanku..;-(

0/0
28.4.2010 22:59

Host

Re: Než tohle...

R^;-D

0/0
29.4.2010 9:14

Host

Re: Než tohle...

to je ale kus vola.....

0/0
28.4.2010 23:36

Host

HELLo

KOně pod kapotou pro zoufalce....a mejch 250 kobil se stejně nemusí bát a ještě v tom povezu další 3 lidi jako v obejváku.

0/0
28.4.2010 17:51

Host

Re: HELLo

Kobil podle vzoru debil ??

0/0
28.4.2010 21:16

Host

Re: HELLo

kobila, Bidžov, Přibislav.... co bazýriješ na pravopysu. Mi z antyšáde to musýme vědět nelýp jak se co pýše, có?

0/0
29.4.2010 0:00

Host

Re: HELLo

nezájem hoši:-)

0/0
29.4.2010 8:13

tomino151

Re: HELLo

Podle pravopisu to vypadá, že jezdíš maximálně s oslem.

0/0
28.4.2010 22:16

Host

Re: HELLo

jasně, vždycky zapřáhne sám sebe do rikši..;-D;-D

0/0
28.4.2010 22:59

Host

setrvacnik

hm 1.4 ve spojeni s RS to budi opravdu respek.......ta Skodovka je k smichu

0/0
28.4.2010 15:55

Host

Re: setrvacnik

to je zajímavý, že nikdo neměl podobné komentáře k Polu GTI

0/0
28.4.2010 15:58

Host

Re: setrvacnik

tak to jeste ze jsem ten clanek nevidel, tam bych to napsal taky. Tak VW je stejne jenom draha Skodovka, takze stejna plivaRv

0/0
28.4.2010 21:36

Host

Re: setrvacnik

1.5 ve spojení s F1 ti je taky k smíchu lamko? O kolik je to větší respekt?

0/0
28.4.2010 16:47

Host

Re: setrvacnik

Ty motory na F1 vydrží fakt dlouho.

0/0
28.4.2010 17:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.