Diskuze

Rozšlapte dýmku, spalte tvídové sako. Nový Jaguar XJ je moderní sportovec

Doba je zlá, aristokrati musí zavřít Timesy, odložit dýmku a zezadu přesednout za volant. Aby to nebylo tak příšerné, představil Jaguar nové XJčko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

18. 5. 2010 20:29
THE BEST

HOST sem já :-))

Nejpovedenější auto v luxusní třídě,. Jsem unešen R^R^R^R^ Nejkrasnější interier to lemování dřevem vypadá jak v luxusních jachtách, interier se mi líbí  možná ještě víc než od Bentley Mulsanne. Kam se na to hrabe MB S class, BMW 7. Těch vidíme po Praze stovky, stejně tak jako Porsche Panamera nebo Audi A8, Češi si všichni kupujou to samé ;)

Normální Čech si koupí Mercedes nebo Audi, Čech se stylem si koupí nové XJ. Sečteno podtrženo

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 22:25
XFR není kupátko...

"...řízení si vypůjčili z kupátka XFR..." - je vidět, že pan motoristický žurnalista je skutečný "znalec"....

Další zplácanej/opsanej článek z jiných motoristických periodik.

0 0
možnosti

Host

5. 5. 2010 12:39
Top class

Jako jedne z mála jsem už viděl - a jezdil. Všem radím - chtějte ho vidět naživo - ať už na něj máte nebo ne.. Je to naprosto jiné auto v reálu a na fotkách. Na fotografiích je skoro až "hnusné"..ale..proporce a lehkost, jakou na vás působí při setkání "z očí do očí", je diametrálně odlišná od obrázků.. Nejsem Jaguarem postižený, ale tak zásadní rozdíl jsem nezaznamenal u žádného jiného auta. P.S. Při řízení máte pocit ovladatelnosti auta o min. třídu menšího. Lehkost, obratnost..ani Sclasse ani 7bmw ani A8 tohle nenabídnout. Pro škarohlídy - ano, tyhle značky nabídnout zase něco jiného.. Bohudík nejsou všechna auta stejná a ideální.. Nebo snad chcete všichni jezdit kombíkovou Octávií řady II? ;-D

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 23:52
Re: Top class

Když jsem četl tvůj příspěvek, tak jsem si říkal, no zase jeden rozumnější člověk s názorem, ale tou poslední totálně nelogickou a jenom flamerskou větou jsi to zabil.Rv Ještě jsi do toho měl zamíchat Dacii a Žigulika.

0 0
možnosti

eterson

4. 5. 2010 7:48
%%%%

XF je tak 1000x hezčí...

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 16:19
Top gear

Nedávno v repríze pořadu Top gear (TV Cool) postavili starý Jaguar Mk.2 z roku cca. 1959 vedle jeho tehdejších srovnatelných současníků z továren BMW a Daimler (o Audi nemluvě). Absolutně nikdo nenabízel technologicky a výkonově srovnatelný model. Beru samozřejmě v potaz anglický patriotismus autorů pořadu, ale tohle byla "doba Jaguaru". V současnosti se bohužel jen marně snaží navázat na dřívější úspěchy. Snad mu v tom nové řady XF a XJ aspoň trochu pomohou, jen mi tam chybí ty klasické Jaguáří linie... R^

0 0
možnosti

josefl

3. 5. 2010 22:51
Re: Top gear

Pravda pravdoucí. Před nedávnem si na Jaguára jen hráli. Je na čase, že konečně vyhodili tu šaltrpáku z mondea a další díy z forda . Konečně to snad zase bude Jaguar.

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 15:51
Líbí, ale...

Auto se mi líbí i další testy ho chválí, zejména po stránce , provedení interiéru, úrovně techniky a jízdních vlastností. Jedna věc mi ale nesedí a to příliš dlouhý zadní převis karoserie...

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 10:03
a bude i verze na plyn

moc bych si to přál:-P

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 19:16
Nejsou ta turba u nafty opačně?

Malé při nízkých otáčkách a velké při vysokých? Tak, jak je to napsané, to totiž nedává smysl. Výhodou malého je nízká setrvačnost (rychle se roztáčí, odstraňuje turboefekt) a velkého zase velké množství dodávaného vzduchu (dotlačí motor do otáček, které by malé turbo nezvládlo). Mimochodem myslím, že první 535d to mělo obdobně.

0 0
možnosti

Arth-

1. 5. 2010 20:32
Re: Nejsou ta turba u nafty opačně?

Jo, většina to má, jak píšeš...  ale Jaguar to má tak, jak napsali redaktoři.

Velký turbo, s variabilní geometrií lopatek je pořád menší, než skutečně velká turba. ;-) Takže se snadno roztáčí a funguje to bez problému. To druhý je ještě menší... a připojuje se jen při velkým zatížení a dalším požadavku na výkon. Je to vlastně něco jako "overboost". Připojuje ho elktronika a potřebuje na to prý 300milisekund. Taže 0,3s. To je dost rychle na to, aby to pracovalo správně a ke spokojenosti řidiče.

Já jsem se chtěl bránit proti tomu použití v Land Roveru! Ale pak mi došlo, že i Range Rover je vlastně Land Roverem - a popravdě nevím, jak to má.

Discovera má rozhodně turbo jen jedno.

;-)

0 0
možnosti

Host

30. 4. 2010 22:37
Jaguar a stopa z Česka ...

Jen taková zajímavost ... tyto světlomety jsou vyvíjeny a vyráběny v České Republice R^

0 0
možnosti

Patriot2009

30. 4. 2010 23:41
Re: Jaguar a stopa z Česka ...

To jsem netušil. To je dobřeR^

0 0
možnosti

malan8

30. 4. 2010 18:19
To se nepovedlo...

Do teď byly Jaguary nudné, odteď jsou ošklivé. Alepoň na obrázku. No nic, uvidíme v reálu. Třeba si poopravím dojem.

0 0
možnosti

Arth-

1. 5. 2010 20:22
Re: To se nepovedlo...

No...  tohle jsme živý ještě nikdo neviděli, že ne...  i když připouštím, že obázky mě taky uvádějí do rozpaků...

Ale XF je jednoznačně krásný! To jen k tomu množnýmu číslu... ;-)

0 0
možnosti