- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
HOST sem já :-))
Nejpovedenější auto v luxusní třídě,. Jsem unešen Nejkrasnější interier to lemování dřevem vypadá jak v luxusních jachtách, interier se mi líbí možná ještě víc než od Bentley Mulsanne. Kam se na to hrabe MB S class, BMW 7. Těch vidíme po Praze stovky, stejně tak jako Porsche Panamera nebo Audi A8, Češi si všichni kupujou to samé ;)
Normální Čech si koupí Mercedes nebo Audi, Čech se stylem si koupí nové XJ. Sečteno podtrženo
"...řízení si vypůjčili z kupátka XFR..." - je vidět, že pan motoristický žurnalista je skutečný "znalec"....
Další zplácanej/opsanej článek z jiných motoristických periodik.
Jako jedne z mála jsem už viděl - a jezdil. Všem radím - chtějte ho vidět naživo - ať už na něj máte nebo ne.. Je to naprosto jiné auto v reálu a na fotkách. Na fotografiích je skoro až "hnusné"..ale..proporce a lehkost, jakou na vás působí při setkání "z očí do očí", je diametrálně odlišná od obrázků.. Nejsem Jaguarem postižený, ale tak zásadní rozdíl jsem nezaznamenal u žádného jiného auta. P.S. Při řízení máte pocit ovladatelnosti auta o min. třídu menšího. Lehkost, obratnost..ani Sclasse ani 7bmw ani A8 tohle nenabídnout. Pro škarohlídy - ano, tyhle značky nabídnout zase něco jiného.. Bohudík nejsou všechna auta stejná a ideální.. Nebo snad chcete všichni jezdit kombíkovou Octávií řady II?
Když jsem četl tvůj příspěvek, tak jsem si říkal, no zase jeden rozumnější člověk s názorem, ale tou poslední totálně nelogickou a jenom flamerskou větou jsi to zabil. Ještě jsi do toho měl zamíchat Dacii a Žigulika.
Nedávno v repríze pořadu Top gear (TV Cool) postavili starý Jaguar Mk.2 z roku cca. 1959 vedle jeho tehdejších srovnatelných současníků z továren BMW a Daimler (o Audi nemluvě). Absolutně nikdo nenabízel technologicky a výkonově srovnatelný model. Beru samozřejmě v potaz anglický patriotismus autorů pořadu, ale tohle byla "doba Jaguaru". V současnosti se bohužel jen marně snaží navázat na dřívější úspěchy. Snad mu v tom nové řady XF a XJ aspoň trochu pomohou, jen mi tam chybí ty klasické Jaguáří linie...
Pravda pravdoucí. Před nedávnem si na Jaguára jen hráli. Je na čase, že konečně vyhodili tu šaltrpáku z mondea a další díy z forda . Konečně to snad zase bude Jaguar.
Auto se mi líbí i další testy ho chválí, zejména po stránce , provedení interiéru, úrovně techniky a jízdních vlastností. Jedna věc mi ale nesedí a to příliš dlouhý zadní převis karoserie...
Malé při nízkých otáčkách a velké při vysokých? Tak, jak je to napsané, to totiž nedává smysl. Výhodou malého je nízká setrvačnost (rychle se roztáčí, odstraňuje turboefekt) a velkého zase velké množství dodávaného vzduchu (dotlačí motor do otáček, které by malé turbo nezvládlo). Mimochodem myslím, že první 535d to mělo obdobně.
Jo, většina to má, jak píšeš... ale Jaguar to má tak, jak napsali redaktoři.
Velký turbo, s variabilní geometrií lopatek je pořád menší, než skutečně velká turba. Takže se snadno roztáčí a funguje to bez problému. To druhý je ještě menší... a připojuje se jen při velkým zatížení a dalším požadavku na výkon. Je to vlastně něco jako "overboost". Připojuje ho elktronika a potřebuje na to prý 300milisekund. Taže 0,3s. To je dost rychle na to, aby to pracovalo správně a ke spokojenosti řidiče.
Já jsem se chtěl bránit proti tomu použití v Land Roveru! Ale pak mi došlo, že i Range Rover je vlastně Land Roverem - a popravdě nevím, jak to má.
Discovera má rozhodně turbo jen jedno.
Jen taková zajímavost ... tyto světlomety jsou vyvíjeny a vyráběny v České Republice
To jsem netušil. To je dobře
Do teď byly Jaguary nudné, odteď jsou ošklivé. Alepoň na obrázku. No nic, uvidíme v reálu. Třeba si poopravím dojem.
No... tohle jsme živý ještě nikdo neviděli, že ne... i když připouštím, že obázky mě taky uvádějí do rozpaků...
Ale XF je jednoznačně krásný! To jen k tomu množnýmu číslu...