Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolehlivost aut: o pomoc volají nejméně mercedesy, citroëny a BMW

Německý autoklub ADAC prošel dva miliony výjezdů k porouchaným autům a ze statistik udělal analýzu. Chcete dojet? Pořiďte si mercedes. Octavie a fabie jsou průměrné, ale stále lepší než třeba passat s mondeem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rebbe

Citroeny zřejmě zajdou na plech

a méně už na technické závady. Peugeot se mi také jeví jako auto spíše stabilní, po deseti letech však všichni Francouzi mají prorezavělé podstatné části karoserie.

Jisté také je, že najedou za rok zlomek toho, co najedou Mercedesy, BMW nebo Passáty. V té statistice by měl počet poruch být měřen na ujetých kilometrech, pak by to vypadalo asi dost jinak.

0/0
23.5.2010 21:45

IMM

Iseta

Pěkná fotky BMW Isety, ale jinak článek stojí za prd.:-)

0/0
9.5.2010 2:55

Host

Citron

Citron a že spolehlivý auto ;-D.  Francouzskou mrdinu nebrat

0/0
8.5.2010 19:46

Host

Re: Citron

a proč né citroena? značku citroe vlastním 15 let a zatím žádný problém krom maličkostí olej, žárovky a doplnění kapalin..... Oproti tomu např fábie r.v 2009 mě nechala už 3x na dálnici a byla přehrávána ŘJ - takže já bych zase nešel do Škodovky či Volkswagena ;-)

0/0
8.5.2010 23:49

Host

majitelé citronu asi nemaj na telefon

RvRv

0/0
8.5.2010 15:07

Host

Re: majitelé citronu asi nemaj na telefon

Mají ale jak si četl tak ho nepotřebují :-P

0/0
8.5.2010 23:50

Host

myslím,že Mercedes

už je jiná cenová kategorie a za ty prachy už by si člověk měl koupit opravdu kvalitu.To by mě pěkně nasralo,kdybych dal milion za medvěda a mel ho často v servisu.

0/0
7.5.2010 8:05

seebetch456

?

To je nějekej vtip ne? Od kdy jsou Citroëny spolehlivý?

0/0
5.5.2010 7:55

Host

Re: ?

Od té doby co bereš fakta a nebereš za bernou minci Frantu z hospody co tvrdí že frantíci auta prostě neuměj. Sám mám rencka a v servisu jsem za 3,5 roku byl akorát na výměnu oleje. Což se o fabii kterou taky máme říct nedá.

0/0
5.5.2010 8:36

Host

Re: ?

R^  asi tak, mě se dokonce i jeden motoristický novinář divil, jak to že mě peugeot 307 jezdí bez problémů.  Navíc jsme s bráchem kupovali ve stejnou dobu každej svýho, za 4 roky maj najeto kolem 180 tisíc a jen se měnily čepy a stabiláky, brácha ještě spojku, jinak jen to co je předepsaný. Dokonce i tlumiče to má pořád na 90% účinnosti.

0/0
5.5.2010 10:15

send

Re: ?

Soudit podle jednoho, dvou, tří kusů nejde. Jedině rozsáhlejší statistika má smysl. Takhle bych zase já mohl říct, že jsem devět let neměl jedinou poruchu na Fábii, a že jsou teda nejlepší.

0/0
5.5.2010 11:23

Host

Re: Franta z hospody

Já to přece musím vědět! A tak zodpovědně tvrdím, že Frantíci (čili malí Frantové) prostě auta neuměj! Max. se zmůžou na dumpingový ceny, na který nachytaj hloupé kupující a vše si pak vynahradí nejdražším servisem. Zdraví Franta z hospody!

0/0
6.5.2010 0:04

Host

vysmech

neni adac nemeckej???RvRvRv ubohy stats....

0/0
4.5.2010 23:53

Host

Statistika naprd

Já nevím, ale když se v německu porouchá BMW, tak lidé nevolají ADAC, ale přímo BMW ne??? S mercedesem to bude obdobně. Tyto porouchané vozy ADAC nezaznamená. Pokud nemám pravdu, tak mě opravte. Jinak já si myslím, že všechna nová auta evropských automobilek jsou na tom dost podobně. Od Alfa Romeo po VW atd.

0/0
4.5.2010 20:34

Franta 1

Re: Statistika naprd

R^R^R^

0/0
4.5.2010 21:31

Host

Re: Statistika naprd

a majitelé ostatních značek nemůžou volat mobilní službu svého výrobce?8-o

0/0
5.5.2010 22:07

Host

OOOO

Nikde tu nevidím ani zmínku o Audi, copak copak...?;-D

0/0
4.5.2010 20:11

Host

nejlepší je DACIA

v německym šrotovným to bylo nejprodávanější importovaný auto.

Dacia R^R^

0/0
4.5.2010 20:10

Host

Re: nejlepší je DACIA

Mám čtyři roky Logana 1.6 benzín, najeto 74.000 KM a bez jediný poruchy.

0/0
4.5.2010 21:19

Franta 1

Re: nejlepší je DACIA

Trochu záleží na tom,co od auta v dnešní době chceš.Já požaduji alespoň základní vybavení,to je:bezpečnost,klimatizace,okna a zrcátka v elektrice,slušný zavazadlový prostor,nízkou spotřebu a od motoru výkon a alespoň 500tis. bez problému.V opačném případě by mi stačil na přemístění Trabant.

0/0
4.5.2010 21:38

Host

Re: nejlepší je DACIA

dacia logan 1.6 s klima , elektrika, pytle, kufr 500 litrů, abs, místo pro pět dospělejch chlapů a cena aktuálně v akci 209 tkč.

v opačným případě si musej lidi vystačit se škodou fábii 1.2 htp která nemá ani rádio vo klima ani nemluvím [>-][>-]

0/0
4.5.2010 21:49

Host

Re: nejlepší není DACIA

Nebalamut, cena je 229tisic a s papirovou spotrebou 7l na 100 to je bída! To si tech 20 tisic na Fabku s 1,2TSI radsi priplatim, po cca 10% sleve v tom bude i klima s radiem.

0/0
5.5.2010 0:16

Host

Re: nejlepší není DACIA

no to si teda dáš s embéčkem budeš jezdit od servisu k servisu a se skutečnou spotřebou přes 8 litrů .Při tom šeredným malým chcípákem,za kterým si každý odplivne.

0/0
5.5.2010 14:31

Host

překvapení

hmm Peugeot 207 docela třída, poráží i ty německé popelnice. To samé Citroen, že by v posledních letech šla kvalita francouzů nahoru.

0/0
4.5.2010 19:55

Host

Re: překvapení

Citroën, Renault i Peugeot šli kvalitou od roku 2005 hodně nahoru [>-]

0/0
4.5.2010 20:11

Host

Re: překvapení

jj z louže pod okap ;-D

0/0
4.5.2010 21:19

Host

Re: překvapení

pořád lepší frantíci než výběhovky VW vyráběné v Seatu a Škodě. 8-o

0/0
4.5.2010 21:20

Host

Re: překvapení

R^

0/0
4.5.2010 23:21

Host

Re: překvapení

když se ti líbí pod okapem....

0/0
5.5.2010 0:20

Host

haha

Tady je vidět že Passaty a Mondea jsou křápy, tak jako vždycky byly.

0/0
4.5.2010 19:53

Jidor

BMW??

No to je ale vtip :-)

0/0
4.5.2010 19:46

Host

Citroeny?!!!!

8-o8-o8-o8-o;-D;-D;-DRv

0/0
4.5.2010 19:31

Host

Neumíte to ani zastavit.

Rozjet auto umí každý trouba,ale zastavit,-to už chce trochu rozumu.Když jsem na zač.80.let jezdil s náklaďákem,/Tatra 148,IFA 50/,zdaleka nebylo tolik nehod,jako nyní.Nepatří vám mnohým do rukou ani opratě od koní.Nic neznáte a neumíte,nýmandi.

0/0
4.5.2010 17:21

Host

Re: Neumíte to ani zastavit.

Válel jsem se v dešti a sněhu za komunistů na placu a spravoval spálenou spojku u náklaďáku IFA 50.Takové byly podmínky,žádné garáže.Dnes každý "pán" se západním autem musí do "servisu".Trabanty pro vás.

0/0
4.5.2010 17:30

Host

Re: Neumíte to ani zastavit.

No jo já to pamatuju, postavil jsem první garáž v Československu v 89-tym roce ;-D;-D;-D

0/0
4.5.2010 19:46

Host

Neumíte nic.

Ani olej si v těch modernách nemůžete vyměnit.Otevřete kapotu a koukáte jak "vrána do kostí",proč vám to nejede.Ničemu nerozumíte a bez drahého servisu jste v koncích.Já si u své Š 120 udělám vše sám a zdarma.Navíc jezdím na LPG.Kapitalisti bez kapitálu.

0/0
4.5.2010 17:17

Host

Re: Neumíte nic.

S tím se dá souhlasit. Až do chvíle, když tu 120tku někde opřete (nebo se někdo opře  o vás). Já osobně v tom případě radši budu sedět ve své moderně.

0/0
4.5.2010 17:19

Host

Re: Neumíte nic.

Jistě,po stránce bezpečnosti je to překonáno, souhlas.Píši další výše.

0/0
4.5.2010 17:23

Vilém Hynek Jarmila

Re: Neumíte nic.

No, nwevím, proč se s tím vytahujete. V normální společnosti lidi dělají to, čím se živí a ostatní služby si kupují. Než trávit pět hodin pod autem, tak to radši zaplatím a jdu se projít do lesa. Protože když si spočítám svoji hodinovou sazbu, shánění náhradních dílů a svou šikovnost ... Nevidím důvod proč se učit spravovat auto a navíc je to dneska plný elektroniky.

0/0
4.5.2010 18:08

Host

Re: Neumíte nic.

ahoj Vojto,dobrý ??

0/0
4.5.2010 18:32

Host

Re: Neumíte nic.

A proč bych si měl měnit olej? Od toho je servis, který mi to udělá. Nevím, proč bych se měl plazit pod autem a patlat se s olejem. Ohledně toho zbytku nevím, co je lepší - zda čumět do motoru, když to nejede, a rozumět tomu (děláš ty) a nebo jezdit bez poruchy (dělám já). Osobně si myslím, že to druhé. Ale možná jsi masochista a máš slabost pro poruchy a jejich řešení. Já ne. V autě radši jezdím, než abych řešil jeho poruchy.

0/0
4.5.2010 19:52

Host

Re: Neumíte nic.

spíš jde o to, že někdy stačí třeba jen něco dotáhnout a to je vše - asi sjem ze starý školy no, ale když chlap jde hned s každou kravinou do servisu, tak pro mně to je vlastně ženská, a ne chlap... Hokám se omlouvám, někdy řídí líp i o dost líp jak "chlapy" :-)

0/0
5.5.2010 11:58

Host

Docela mne překvapuje,

že na prvním místě není Octavia Tour. To je auto, které i po 15 letech poráží dle idnes recenzí soupeře rozdílem třídy ;-D

0/0
4.5.2010 17:11

Franta 1

Re: Docela mne překvapuje,

Octavie je skutečně dobrá a na úrovni,ale o tobě se to říci nedá,jak si přišel k těm 15ti rokům?

0/0
4.5.2010 21:29

Host

Re: Docela mne překvapuje,

Asi proto, ze byla uvedena v roce 1996, cili se vyrabi jiz 15tym rokem. Cemu si na jeho prispevku nerozumel?8-o

0/0
4.5.2010 23:20

Host

Nějak jim to nesouhlasí

Nějak jim to nesouhlasí se statistikama spolehlivosti TUV Report. Skoro bych řekl, že je to přesně obráceně. Proč asi?

0/0
4.5.2010 15:15

Host

Re: Nějak jim to nesouhlasí

TUV Report jsou statistiky STK, ne výjezdů a skutečné spolehlivosti.

0/0
4.5.2010 15:58

Host

Re: Nějak jim to nesouhlasí

Ani TUV ani ADAC nemaji se skutecnou spolehlivosti nic spolecneho.

0/0
4.5.2010 17:16

Host

Re: Nějak jim to nesouhlasí

No výjezdy se týkají jen okamžiku, kdy je auto skutečně nepojízdné (zajímalo by mě, jestli tam započítávají i píchlá kola). To se mi zatím u žádného auta - a že mám najeto hodně přes 1 milion km - nikdy nestalo. Zato TUV ukazuje, jak jsou na tom auta skutečně - kolik mají poruch, které třeba nezpůsobí nepojízdnost, lle zato jsou nebezpečné. I když ani statistiky TUV nemůžou být objektivní, dokud nezohledňují počet najetých km.

0/0
4.5.2010 19:45

Host

Re: Nějak jim to nesouhlasí

Jedine o cem statistiky TUV vypovijdaji je, jak majitel o vuz pecuje. Nic vic.

0/0
4.5.2010 23:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.