- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auta na křižovatkách taky sama vypínala motor a nepotřbovala k tomu žádná hejblata, dneska aj sami nastartujou, holt evoluce..
Start-stop systém není problém, když se posílí startér. Podobně jako u vypínání přívodu paliva při brzdění motorem se hlídají poměry v motoru a když je třeba studenej, tak se to vypínat nebude. Akorát nechápu tu rekuperaci, pokud nejde o hybrid nebo elektromobil. U normálního auta se akumulátor dobíjí nejenom při brzdění. Možná použijí tzv. startérgenerátor, ale to je málo pravděpodobné, je drahý.
a není to protimluv? pokud auto nejezdí na vzduch, vypouští emise, na jeho výrobu je potřeba hodně energie, není 100% recyklovatelný, tak nemůže být tento výrobek ekologický.
Slovo které hledáme je "Ekologicky šetrný", což v praxi znamená "šetrnější než u obviklého auta" ... tak klid bobe
Pokud chtějí ušetřit energii, tak bych se vykašlal na systém start stop, kterej akorát zvyšuje zátěž (a snižuje tak životnosti aku) a místo toho šetřit energii jinak - všechny světla, kde to lze nahradit LED (tj. určitě zadní, třetí brzdové, interiér, možná i hlavní světlomety), je rozdíl, zda světla budou brát 60 W nebo 5 W, to by na spotřebě udělalo mnohem víc
Protoze by ten prispevek zapadl a protoze se to tyka i tematu spotreby paliv, hodim kopii prispevku jeste sem, abyste se mohli vyjadrit:
Ohledne biopaliv - nesmite vsemu hned verit. Ja kdyz vidim ten veletoc z absolutni podpory lihu a bionafty po absolutni zatracovani, tak jsem obezretnej a zacinam vetrit nejakou levarnu. V cimpak zajmu asi je, aby se biopaliva nerozsirila? Premyslejte. Napovim. Bramborova lobby (zemedelci) byla prevalcovana uplne jinou a mocnejsi lobby.
BTW, to ze na kazdy litr bionafty je potreba 6 litru normalni nafty, to je evidentni nesmysl. Zkuste chvili patrat a zjistite, ze informace jsou naprosto protichudne. Pravda bude nekde uprostred, ale vzdycky vic tam, kde z toho kouka min penez.
Dovolim si muj nazor trochu rozvest:
Pro biopaliva mluvi, ze podporujeme mistni zpracovatele a vyrobce. Dale, minimalizujeme moznost primych ekologickych skod. Neni treba dopravovat ropu na velke vzdalenosti - ropovod a trajekty. Pole, co dosud lezely ladem budou obdelany. V pripade, ze by nastal nedostatek potravin, je mozne tyto plodiny pouzit pro krmeni dobytka nebo lidi (obcas jedno jest :-)). Stoupne zamestnanost v zemedelstvi a zpracovateleskem prumyslu. V pripade, ze nam dodavatel tipne dodavky ropy, muzeme byt samostatni po delsi dobu.
A nevyhody:
je mozne, ze nastane kseftovani s lihem ve velkem. Bude treba hlidat spotrebni dan, na ktery se vybere min. Alergici budou mit vetsi problem s pylem. A alkoholici budou stat u silnic a nasavat vuni spalenyho lihu
Ukazatel spravneho razeni, takovej nesmysl! To snad prece pozna kazdy, ze kdyz otackomel lize cervene pole v 7.000, je treba preradit. A kde jinde by jste asi meli tech 272 koni, nez v cervenem . A ted vazne. Vidim, ze Skoda dohnala po 4 letech BMW. Zbyva jeste vymyslet ty radove sametove sestivalce a neni co resit.
se ňák pleteš ne? Ale teď vopravdu vážně, BMW vymýšlí třívalec, co ho má škoda cca 5-6 let... takže kdo koho dohání????
to přibližně odpovídá i nárůstu cen u konkurence, tak nevím co řešíte. FAbia sice nevypadá moc dobře, ale stejně 99% času trávíte vevnitř a jízdní komfort odpovídá své třídě.
tak tohle auto od vw si koupí fakt jen odvážnej člověk, kterýmu na penězích za opravy nezáleží
btw-:) start-stop
Tak to bude mastný svezení.
klima, 6 pytlů, abs, esp, asr, elektrika, atd. atd . atd .
nevidím důvod proč si kupovat miniauto od vw s technologii start-stop za 400 tkč který nepřežije 100 tkm
Máš recht, Renault je jako Ferrari, povinné garančky po 10tis. kilometrech :)