- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ze se tenhle crashtest dostane i mezi standardni testy NCAPu - ktery auto zlikviduje lokomotivu, dostane 5 hvezdicek
takový přejezd, kde je vidět. dnešní přejezdy, zarostlý, že neni vidět nic, nesmyslný zákon, že když svítí, jede vlak a když nesvítí, tak buď vlak nejede, a nebo je porucha a jet může a řidiči, dělej co umíš. to jsou podstaty bouraček na přejezdech jsou prostě blbě postavený
přejezy nejsou blbě postavené ale řidiči prostě jezdí jak hovada myslí si mám supr auto nemůže se mi nic stát ale opak je pravdou kolikrát už bylo v televizi ukázané kolik řidičů riskuje a jezdí na červenou takže nesvádět na přejezdy za to můžou řidiči ale je fakt že na některých je špatně vidět že jsou zarostlé.
Ano a to je problém všech státních zakázek. Vždyť každému jen trochu soudnému jedinci musí být jasné, že vybavit přejezd závorami stát prostě deset mega nemůže. Pokud vezmu v úvahu schvalování a certifikaci zařízení. Tak to se dělá jen jednou a pro všechny přejezdy. Projekt si je podobný jako vejve vejci. Takže se také nemusí dělat vždy komplet znovu. Dá se použít jiný, podobný a čím jich bude víc, tím to bude snažší a lacinější. Padlo v diskuzi, že se za 2mega nepřivede ani elektrika, ale přivede, a pokud je to opravdu daleko, tak existují solární panely a záložní baterie. Beztak musí mít přejezd záložní baterie pro případ výpadku sítě. Přikon není nijak závratný. Dohled nad zařízením může být bezdrátový. Takže reálně by na zavedení šraňků na přejezdech stačila tak třetina, ale to by více či méně zůčastněným nic nepřineslo, že. Prostě zase prácička po česku.
Je otázka, co všechno je v těch 10 milionech započítané. Zabezpečovací technika potřebuje speciální bezpečné napájení jiné než síťové frekvence, napájecí stanice je většinou společná pro několik přejezdů, musí se pro ni někde vyhradit prostory, je tam klimatizace pro záložní baterie, měniče frekvence atd. Zajistit vysokou úroveň bezpečnosti opravdu není laciné. Industry provedení čehokoli (výrobní linky atp.) je většinou 5 - 10 krát dražší než běžné spotřební výrobky, zabezpečovací zařízení bývají násobně dražší než "industry" provedení.
Pokud by se přikročilo k nějaké levnější variantě zabezpečení přejezdů, tak bychom na to potřebovali jiné dopravní značení, protože taková signalizace by měla nižší úroveň bezpečnosti a vyšší zranitelnost např. vůči vandalismu.
Nechapu proc ten test vubec delali? Data by byla k necemu kdyby nepouzili x let starou Skodovku, kterou uz ma minimum lidi. Je jasne, ze Favorita to rozmacka vice nez treba nove Volvo..
Já to chápu. Volvo (pokud jsi neměl na mysli náklaďák) by bylo na mraky v podstatě úplně stejně.
a protože je tam ta trapná reklama na alza tak si prostě už v alza nic nekoupim,..
Od ted si budu pokazde nasazovat reflexni vestu, kdyz pojedu pres koleje. Diky za poucne video. Panove a damy, Top Gear vyrobil unikatni test, resp. crash test. Slow motion, realna rychlost vlaku, bezne auto. Krasne srovnani, jak se to dela v cizine a jak u nas. V cizine byt jen pro pobaveni vytvorili realnejsi situaci nez u nas pod vedeckym dohledem. Se nedivim, ze je zapad s vedou tak napred. Nepamatuju si, kdy jsem naposledy videl vlak jet jen 25 km/h.
moznost abihte pokecali co,pivni zavislaci IQ0.0001,TATO 0001 JE NA ....DVE VECI
10 mega za přejezd? Nebyli levnější vechtři z mechanickejma závorama?