Diskuze

Nejnebezpečnější jsou na silnici řidiči nad 64 let, tvrdí statistiky

Policisté zaznamenali nový trend. Nejnebezpečnější skupinou už nejsou mladí řidiči s novým řidičským průkazem, ale ti, co ho už mají celá desetiletí. Stále více dopravních nehod mají na svědomí šoféři starší 64 let. Podle policejních statistik nehod, které zavinili tito řidiči oproti minulým letům přibylo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

14. 5. 2010 14:55
Můj děda

K článku:To mi připomíná mého dědu, který má 84 let, jezdí béžovou 120kou.

Neslyší  (téměř) a naslouchátko nenosí protože baterky stojí peníze.

Má nějaký zákla v oku a sotva vidí přes pal.desku. Ve městě třeba vyhodí blinkr

a projede půl města s blikajícím blinkrem do prava-to pakmáte vidět ten zmatek.

Ale doktorka-ta mu to každý rok schválí-kráva...Takže až potkáte v Olomouci a okolí pomalého řidiče s šedým kloboukem na hlavě v béžové stodvacítce-je to můj děda.

0 0
možnosti

Host

14. 5. 2010 18:53
Re: Můj děda

8-o;-):-);-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 13:46
Netolerance, neopatrnost, hulvátství.

To je tak asi stav na našich silnicích. Sem, když člověk přijede po delším pobytu v cizině, tak si na silnici připadá jak někde, no prostě divně. Tady jezdí poseroutkové, machři, suveréni a všechno dohromady to tvoří nějaký provozní guláš. Kapitolou samo pro sebe jsou řidiči kamiónu a k tomu nevyhovující silniční síť. A o těch mladých s těmi kdysi luxusními limuzínami, ani nemluvím.

0 0
možnosti
P

Podrazza

13. 5. 2010 11:10
Dým a kravál už od rána, děda týrá veterána :)

Ještě bych dodal, že někteří stárnou spolu se svými auty a často se řídí předpisy platícími za dob jejich produktivní řidičské praxe. Typicky jezdí nepřipoutaní a nesvítí ani v husté mlze. Je mi jasné, že ve stáří už se těžko přizpůsobí součanému provozu, reakce a koordinace pohybů jsou pomalejší, ale uznat že na to prostě už nemám není nic ponižujícího ale naopak rozumného.

0 0
možnosti
OH

Lanolin

13. 5. 2010 9:29
odchody do důchodu

No a i taková jednoduchá statistika ukazuje jak poklesá výkonnost a pozornost. A co fyzická síla a zdravotní problémy spojené s věkem.

A to se plánuje stále pozdější ochod do důchodu. Co když někdo celý život jezdí s autem? To ho nechále řídit pekelný kamion do 70let? Nebo kdo mu nabídne v šedesáti jiné místo? Ne každý je profesor na universitě a ani tam někteří nezvládnou v 70 letech takovou práci.

0 0
možnosti

Host

12. 5. 2010 23:37
Ošidná statistika!

Jestl není "problém" v tom, že ti nad 64let zaviněj celkově málo nehod! ! !

To se dá třeba vypíchnout, že absolutně nejlepší řidiči jsou motorkáři nad šedesát let!! Zejména, když se pozabíjej ve dvaceti!! :-)

0 0
možnosti
JK

Host

12. 5. 2010 22:50
S důchodcema v autech nemám problém,

ti jsou tak pomalí, že se jim vyhnu než stačej pohnout volantem :-) Horší jsou ti na přechodech, ti jsou pomalí až moc.

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 13:37
Re: S důchodcema v autech nemám problém,

Zato ty mladej seš strašnej rychlík, co?

0 0
možnosti
NJL

navsteva je lepsi

12. 5. 2010 22:47
Zakaz duchodcum plosne ridit zavani jasnou diskriminaci

ale zakazat vozidla starsi 15 let by pomohlo vsem. Drtiva vetsina duchodcu by nemela cim jezdit, ekologicky prinos neoddiskutovatelny a navic by se plosne zvysila pasivni bezpecnost vsech vozidel, takze nasledky nehod by se vyrazne vylepsili.

0 0
možnosti

Host

12. 5. 2010 23:11
Re: Zakaz duchodcum plosne ridit zavani jasnou diskriminaci

Proc 15? Protoze mas 10let starou karu a chc ji jeste prodat? Co zakazat auta starsi 5 nebo 3 let? Dokonce by se dalo argumentovat tim, ze to pomuze ekonomice :o).

0 0
možnosti

Host

12. 5. 2010 21:14
když

Když vidím, jak parkuje za barákem tady ten náš zhruba sedmdesátiletej důchodce, tak se modlím, abych ho nepotkal na silnici.  Nevím, proč to těm důchodcům všem neseberou.

0 0
možnosti

Host

12. 5. 2010 21:35
Re: když

Já bych nechtěl, aby mi v důchodu sebrali řidičák, vy ano?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...