- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak někdo může napsat čtyřkolová motorka zase jenom blábol.Motorka má vždy jen dvě kola a je to jednostopé motorové vozidlo! Autore článku zamysli se nad sebou a vrat honorář.
taky to nechápu. S terénními čtyřkolkami je alespoň sranda, ale tyhle silniční nechápu. Hlavně ta nebezpečnost - u auta vás chrání plechy, u motorky manévrovatelnost, tj. možnost vyhnout se problému, u auta máte airbagy, u motorky leda jít na bok a klouzat, jenže tyhle čtyřkolky nemají nic z toho - rána a smrt.
A praktičnost taky k ničemu - místa to zabírá jak auto, kolonu nepředjedete, zmoknete, více lidí neuvezete, náklad taky ne, stojí to jako sporťák se kterým uděláte větší haló ...
No kupce si to jistě najde, ale budou to imho kusovky pro lidi, kteří nemaj co dělat. Ale prostě neznám ani jednu výhodu tohoto řešení. Jedinou motorku předělanou na vícekolku kterou jsem chápal byl starej velorex - ovládat to mohl i postižený, nezmokli jste, nízká spotřeba, potřeba málo místa, nízká cena, snadná oprava ... prostě některé výhody motorky a auta tam byli, byť i tak jste přišli o jiné výhody, svůj smysl to mělo. Škoda že se nic takového nyní nedělá
vodního skútru a motokáry za 1 mega?
Za to mají pracující 4 moderní Logany anebo 3 pokročilé Dustery....
Jsem jediný, komu to připadá jako kdyby někdo na motokáru přidělal vršek vodního skútru?
Když už bych měl kupovat čtyřkolku, tak terénní - na silnici jedině autem nebo motorkou.
Tohle zrovna není můj šálek čaje... Výkon nic moc, pohodlí nula a vzhledově je to takový divný....
Kdybych chtěl hračku, tak jedině Ariel Atom 300ps, TO JE HRAČKA!
Dvě vady jsou zjevné:
1. leze se na to jako na traktor,
2. má to o dvě kola víc, než to má mít.
Když už to není moc praktické pro běžný silniční provoz, aspoň bych zrušil ty zavazadlové boxy a přidal vychytávku s nakláněním jako u motorky. I když myslím BMW už kdysi s něčím takovým experimentovalo...
Taky mám ten pocit. Navíc bych řekl že tradiční silniční tříkolky jsou hezčí a v mezích možností i "praktičtější".
Mám auto i silnou motorku.Když se chci někam dostat pohodlně nebo odvézt rodinu na chatu vezmu auto.Když chci rychle projet městem do práce,vezmu motorku která rychle prokličkuje všemi kolonami.Toto jen spojuje nevýhody obou předchozích,zmoknete na tom,kolonou neprojedete a uvíznete v ní společně s plechovkami,kufr to nemá....Nevidím důvod,proč to kupovat.Ostatně podle toho jak málo se těchto nesmyslů po Evropě prodá,uvažují tak asi i ostatní.
jakýsi kufr tam je, to jsou ty boxy na stranách. Menší než auto, ale větší než motorka
Proč se to v nadpisu jmenuje motorka, když to s motorkou nemá nic společného?
Musíš si přečíst ten článek. S motorkou to má společný motor.
s tím bývají vždycky problémy