Diskuze
První svezení: elektropeugeot, který se chystá na české silnice
Děkujeme za pochopení.
bar budo
A ty nabíjecí stanice budou určeny ...
... pro celonoční nabíjení jednoho vozítka nebo pro rychlé nabíjení více vozítek?
Host
Takové auto se nechá udělat i doma.
Jeden takový případ znám z nedalekého městečka Sedlec-Prčice,ten pán se tím zabývá již řadu let a běžně s tím jezdí.Vystřídal různé značky,které si předělal na baterie a teď myslím,že má v Peugeta.Do kopce to jede pomaleji,dojezd cca 100km,jinak po rovince těch 90km/hod.Má to i docela slušnou akceleraci,ovšem na úkor vyšší spotřeby.
Host
Re: Takové auto se nechá udělat i doma.
Mam taky v planu neco doma zkutit, predelam starou MR2 mkII nebo Rover TF na elektriku, ale nemuzu sehnat ten pravej motor, jedinej co se mi zatim libi se vyrabi jen v USA a stoji okolo 2400$ ( i s postovnym a dani) Vykon 75koni s kombinaci lehkou konctrukci by to mohlo jet prochu rychlejc, ale nepujdu do toho drive nez budu mit aspon nejakou jistotu ze to bude schopny vytahnout aspon 160km/h a dojezd aspon 100km.
Andee in Red Book
No...
Je pěkný, o kolik je elektrika levnější, než nafta/benzín, ale zamyslete se trochu. Za co se tak asi budou opravovat silnice, když budou mít všichni elektromobil a nebudou platit spotřební daň z paliva? Ona ta elektrika (resp. provoz auta zatížený nějakou jinou daní) bude stát nakonec +/- stejně Ale ubydou splodiny, což je zejména ve velkých městech jenom dobře
Host
Hezké, klidně si dál hrajte ...
... ale ne za mé peníze, prosím ...
Host
Autore píšeš blábol!!!!!
Když potřebujete v malých rychlostech manévrovat, oceníte velký rejd, iON se otočí doslova na pětníku (poloměr otáčení 4,5 metru).
Andee in Red Book
Re: Autore píšeš blábol!!!!!
Velký rejd = malý poloměr otáčení
Host
12 tisic mesicne?
LOL to je vtip ne? Kterej blazen by si to pronajmul! Ja za rok projezdim cca 10 000kc a to jezdim kazdy den. Auto jezdi na LPG. Kdyz rozpocitam porizovaci cenu za novy vuz + rocni utrata. Dostavam se na cenu 2916kc/mesic po dobu deseti let.
Xladi
A to bude jen pronájem?
Pokud tam nebude možnost koupě, tak je to k ničemu, prostě budou i lidi co chtějí to auto vlastnit a nejen si pronajímat. Na jednu stranu to může být výhoda díky krátké životnosti baterií, protože nevěřím, že ty baterie vydrží 7 let, nebo kolik udávají bez problému. V NB mám taky Li-on baterii a po roce šla do kytek, ve skůtru mám baterii rok a taky je v čudu, možná mám prostě jen smůlu ale to se může stát i u elektromobilu.
Host
Mě se líbí ta vášeň diskutéra
Je velice pravdepodobne, ze opravdu stojime na prahu zmeny v automobilismu. Smerem k elektrice. Zamerne pisu "na prahu" - takze vse se postupne zavadi. A tomu odpovidaji i ceny. Moc me mrzi, ze nebyl dostupny internet, kdyz zacinaly mobilni telefony. Urcite by se v diskusich placaly podobne blaboly jako tady. A dneska ma mobil pomalu kazdy kojenec. Vubec me netryzni soucasne ceny - za 5 let se uvidi (pokud nam zas nekdo s bradavic nezatahne oponu).
Host
Re: Mě se líbí ta vášeň diskutéra
Me tryzni, ze to cenu ani nema a ani zadne konkretni datumy nejsou stanovene. Pak te veci nejde verit. Prototypy elektrickych vozitek tady jezdi uz padesat let a zatim to vypada, ze jsme na prahu druhe padesatky. Tento novy pokus nijak nevybocuje ze soucasneho stavu: mluvime o tom, ale jinak nic konkretniho.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...