- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... pro celonoční nabíjení jednoho vozítka nebo pro rychlé nabíjení více vozítek?
Jeden takový případ znám z nedalekého městečka Sedlec-Prčice,ten pán se tím zabývá již řadu let a běžně s tím jezdí.Vystřídal různé značky,které si předělal na baterie a teď myslím,že má v Peugeta.Do kopce to jede pomaleji,dojezd cca 100km,jinak po rovince těch 90km/hod.Má to i docela slušnou akceleraci,ovšem na úkor vyšší spotřeby.
Mam taky v planu neco doma zkutit, predelam starou MR2 mkII nebo Rover TF na elektriku, ale nemuzu sehnat ten pravej motor, jedinej co se mi zatim libi se vyrabi jen v USA a stoji okolo 2400$ ( i s postovnym a dani) Vykon 75koni s kombinaci lehkou konctrukci by to mohlo jet prochu rychlejc, ale nepujdu do toho drive nez budu mit aspon nejakou jistotu ze to bude schopny vytahnout aspon 160km/h a dojezd aspon 100km.
Je pěkný, o kolik je elektrika levnější, než nafta/benzín, ale zamyslete se trochu. Za co se tak asi budou opravovat silnice, když budou mít všichni elektromobil a nebudou platit spotřební daň z paliva? Ona ta elektrika (resp. provoz auta zatížený nějakou jinou daní) bude stát nakonec +/- stejně Ale ubydou splodiny, což je zejména ve velkých městech jenom dobře
... ale ne za mé peníze, prosím ...
Když potřebujete v malých rychlostech manévrovat, oceníte velký rejd, iON se otočí doslova na pětníku (poloměr otáčení 4,5 metru).
Velký rejd = malý poloměr otáčení
LOL to je vtip ne? Kterej blazen by si to pronajmul! Ja za rok projezdim cca 10 000kc a to jezdim kazdy den. Auto jezdi na LPG. Kdyz rozpocitam porizovaci cenu za novy vuz + rocni utrata. Dostavam se na cenu 2916kc/mesic po dobu deseti let.
Pokud tam nebude možnost koupě, tak je to k ničemu, prostě budou i lidi co chtějí to auto vlastnit a nejen si pronajímat. Na jednu stranu to může být výhoda díky krátké životnosti baterií, protože nevěřím, že ty baterie vydrží 7 let, nebo kolik udávají bez problému. V NB mám taky Li-on baterii a po roce šla do kytek, ve skůtru mám baterii rok a taky je v čudu, možná mám prostě jen smůlu ale to se může stát i u elektromobilu.
Je velice pravdepodobne, ze opravdu stojime na prahu zmeny v automobilismu. Smerem k elektrice. Zamerne pisu "na prahu" - takze vse se postupne zavadi. A tomu odpovidaji i ceny. Moc me mrzi, ze nebyl dostupny internet, kdyz zacinaly mobilni telefony. Urcite by se v diskusich placaly podobne blaboly jako tady. A dneska ma mobil pomalu kazdy kojenec. Vubec me netryzni soucasne ceny - za 5 let se uvidi (pokud nam zas nekdo s bradavic nezatahne oponu).
Me tryzni, ze to cenu ani nema a ani zadne konkretni datumy nejsou stanovene. Pak te veci nejde verit. Prototypy elektrickych vozitek tady jezdi uz padesat let a zatim to vypada, ze jsme na prahu druhe padesatky. Tento novy pokus nijak nevybocuje ze soucasneho stavu: mluvime o tom, ale jinak nic konkretniho.