Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský skútr loncin: obratný a levný

Čínské motorky se narozdíl od aut uchytily v Evropě docela dobře. Na českém trhu se od loňského roku snaží ukousnout nově svůj díl značka Loncin. Milovníci motorek o ní možná slyšeli loni, kdy v seriálu MotoGP 125 v barvách Loncinu závodil Čech Jakub Kornfeil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

wqedrfghn

aedgbhcftgykfguyio.guo,se5rg

0/0
26.5.2010 2:34

Host

scooters

http://www.vespausa.com/

http://powersports.honda.com/street/scooters.aspx

http://evosales.com/

http://www.gsmotorworks.com/

http://www.extremescooters.biz/

0/0
26.5.2010 2:34

Host

Deti se na tom vyradi.

V USA terenni motorky a tyhle skutry kupuji rodice detem. Krom cestovnich motorek jsem za 25 let zivota v USA nevidel na necem podobnem dospeleho..

Vyber je obrovsky a ceny skoro zadarmo. Kupovat to ale z Ciny? To snad ne.... zadarmo to je drahe.

Skutry i terenni biky delaji prece zvucnejsi firmy.

thyronx@seznam.cz

0/0
26.5.2010 2:30

nicknamed

nechapu cenu

ve vietnamu jsem jezdil na skutrech 110ccm, vypadaly mnohem jednoduseji, jezdilo se na nich perfektne, vydrzely kde co a tipuji, ze nestaly ani polovinu toho co tenhleten, navic spotreba byla maximalne polovicni proti tomuhle tomu. kdo si tohle muze koupit?

0/0
25.5.2010 23:12

The_Real_Koudelka

Nyní už chápu,

proč má známý svou Gileru prakticky neustále v servisu.

0/0
24.5.2010 16:13

Host

tak tohle stacilo

"Velké problémy máte na silnici z kočičích hlav, i při dvacetikilometrové

rychlosti jdou tlumiče až nadoraz, hrbolatá silnice je rozvibruje a ty

pak netlumí."

0/0
24.5.2010 15:52

kockaipes

Je to na ....

 jednu cezonu..... . Levné ale šmejd. Nejsem tak bohatej abych kupoval šmejdy. Nic

Vám to neříká ? Rv

0/0
24.5.2010 10:45

Atomike

Re: Je to na ....

Bohužel tyhle výrobky maj pořád kupce v lidech, který koukaj jen a jedině na tu cenu. Rozumnej člověk si koupí radši rok starou značku za stejný peníze.

0/0
25.5.2010 7:29

White_bear

Re: Je to na ....

A jak to víš? Ty už ho tu jednu sezónu máš?

0/0
25.5.2010 13:44

veliz

Vcelku dobré, ale

Na motorce (na skútru je tomu podobně) se brzdí přední brzdou, takže slabá zadní mi nevadí. Na motorce jezdím jen ve dne, takže závadu v seřízení světla bych ani nezjistil. Že musím před vyjetím nechat motor prohřát, na to jsem zvyklý i u mnohem zvučnějších značek, než je Loncin. Takže jako dopravní prostředek do práce do sousední vesnice nebo kousek po městě bych si Loncin dokázal představit. Výhodou by snad byl malý zájem zlodějů. Bohužel, důvěra ve značku je minimální, obava z nedostupnosti dílů maximální. Na stránkách Loncinu je uvedeno, že exkluzivním partnerem je firma Motoscoot. Na stránkách Motoscootu však o Loncinu není ani slovo. Jak potom mohu této značce důvěřovat? To si raději koupím lehce ojetou Hondu či Yamahu. 

0/0
23.5.2010 0:32

politicky nekorektni asocial

Fuj

takovej šunt.

0/0
22.5.2010 19:55

Moat

4 kola jsou 4 kola...

Já říkám - 4 kola jsou 4 kola, raději 160 v autě R^ než byť "jen" 80 na 2 kolech Rv

0/0
21.5.2010 18:40

Xladi

Re: 4 kola jsou 4 kola...

Raději 50 na 2 kolech po městě, než na 4 v tom samém městě v koloně. Skůtr je primárně pro městskou dopravu, a delší cestování to moc není.:-)

0/0
22.5.2010 6:26

Host

Re: 4 kola jsou 4 kola...

4koláci nikdy nepochopí výhody scooteru. mam 50, Corrado a jezdim s tim i na srazy. A to neni čipnutá. Mi těch 70 stačí, a ten pocit mi nikdo nedá.

A o jízdě ve městě ani nemluvim...R^

0/0
24.5.2010 9:48

Xladi

Re: 4 kola jsou 4 kola...

Jo 50tka sice stačí ale musel jsem si pořidit 125 aby to mělo trochu odpich, sice to jede do těch 80 ale alespoň to zrychluje a spotřeba je kolem 2 litrů. Až si budu kupovatž příště koupím si nějakýho evropskýho nebo japonskýho skůtra ale zatím to musím pár let vydržet s čínským.:-)

0/0
24.5.2010 16:03

Ranov

Kupa hnoje.....

A to za pouhých 45.000,-RvRvRvRvRv

0/0
21.5.2010 13:27

Host

Čezeta 125ccm

Tak ja nevim, jezdim v lete na CZ 125ccm, na tomto stroji jezdila cela nase "generace" rodicu a prarodicu. Motorka je z roku 1947 jezdi v pohode do dneska! Proste poctiva ceska prace! Ano neni to zadnej rychlik ale 80tkou to bezproblemu jede. Na tomto stroji muj otec jezdil bezne vzdalenosti okolo 300km.R^

0/0
20.5.2010 20:03

Xladi

Re: Čezeta 125ccm

Však tohle taky přes těch 80 km moc nepojede, ten tachometr není cejchovaný, u mého číňana přeměřuje o 7 km alespoň podle radarů co jsou ve vesnicích.:-)

0/0
22.5.2010 6:27

generál.MacArthur

Re: Čezeta 125ccm

jjj Tachometr na třináctipalcová kola namontovaný na desetipalcových kolech, panečku to je potom duševní rychlost.;-D

0/0
22.5.2010 19:05

Host

Co je to

Vkon? viz dolní tabulka.

Jinak kdyby jste tam dali jinou svíčku nejelo by to i za studena?

0/0
20.5.2010 9:19

Host

Re: Co je to

Jestli se to dusi kvuli chude smesi karbecu (predpokladam), svicka tezko pomuze

0/0
20.5.2010 11:49

Host

Re: Co je to

nevim, ale zahrati nema vliv na bohatost smesi, ne??? Ta svicka se zda rozumna

0/0
20.5.2010 12:33

Host

Re: Co je to

Samozrejme ma teplota motoru vliv na pozadovanou bohatost smesi ;-D

0/0
22.5.2010 6:25

Host

Ak skuter z Azie tak jedine Keeway z Číny, alebo Kymco

z J.Korei. Robil som s týmito motorkamia a viem o čom hovorím. Problém je ,len s dílermi, ktorí nakupujú za tretinové ceny ako predávajú...!!

0/0
20.5.2010 5:33

veliz

Re: Ak skuter z Azie tak jedine Keeway z Číny, alebo Kymco

Kymco není J. Korea, nýbrž Tchaiwan. Je to součást Číny, ale kvalitou produkce se blíží Japonsku. Tchaiwan je ve skútrech špička, je to takový scooterland. Keeway je daleko vzadu, s Kymco se nemůže srovnávat.

0/0
23.5.2010 0:04

Host

Re: Ak skuter z Azie tak jedine Keeway z Číny, alebo Kymco

tchaiwan nebo taiwan?

0/0
25.5.2010 10:26

Host

Re: Ak skuter z Azie tak jedine Keeway z Číny, alebo Kymco

Obojí je správně, čínština má víc možností přepisu do latinky...

0/0
26.5.2010 11:31

Host

prodám čínský skůtr Loncin,

obratem a levně!

0/0
19.5.2010 21:50

Host

Manet

Jo skútr Manet S125 (1964) s dynamospouštěčem a blinkrama (tehdy to u nás zrovna nebylo pravidlo). To byl stroj, vlastně ještě je, bohužel už jen v několika málo kouscích.

Kam se ně hrabou ty čínský šmejdy co po nastartování nejedou a tlumený světlo svítí jím svítí výš než dálkový!

0/0
19.5.2010 21:26

Host

Dobrý tak do první technický,

pak to chce koupit nový - levný a obratný.

0/0
19.5.2010 21:00

xx123x

Re: Dobrý tak do první technický,

R^

0/0
19.5.2010 23:28

Host

Re: Dobrý tak do první technický,

skútry nemají technickou...

0/0
21.5.2010 13:41

Host

Re: Dobrý tak do první technický,

A tos vycetl kde? V materidousce?

0/0
21.5.2010 15:22

Host

Re: Dobrý tak do první technický,

U skutru se nemeri emise, technickou prohlidkou ale projít musí!

0/0
22.5.2010 11:25

Host

pěkný PR

o tom samym jsem jsem slyšel uř dávno, myslím, že se to menovalo jujky, nebo yuky, nebo tak nějak, stejnej krám, jen jinej PR článek.

0/0
19.5.2010 19:53

Majkl Najt

Re: pěkný PR

Sam se pr- ... ;-D

0/0
24.5.2010 13:57

Host

hmmmmm

levny okopirovany smejd made in China.... nejmodernejsi technologie jako zadni bubnova brzda ......;-D asi ani zdarma... mam se rad ;-)

0/0
19.5.2010 18:54

Host

Re: hmmmmm

Bubnový brzdy na zadních kolech maj i Suzuki choppery. Byl to jeden z důvodů. proč jsem si koupil Triumph.

0/0
25.5.2010 7:27

Host

redaktor motorkář

Přečtěte si test od redaktora motorkáře na Motorkářích:

http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/1/loncin-th125a-16019.html

0/0
19.5.2010 18:21

Host

china

bravo

0/0
19.5.2010 18:03

Host

SKŮTR?

Jak už psal jeden rozumný člověk níže: ne japonec, ne číňan ale VESPA. PIAGGIO VESPA. A čím starší, tím lepší.

0/0
19.5.2010 17:39

Host

hmm, mazec

Takže po ránu to nejede, nebrzdí, možná ani nestartuje díky nepřesnýmu palivoměru. Pak se musí dávat pozor na brzdy protože jedna je o hubu a druhá nebrzdí. Světla svítej uplně na prd a klakson se nedá mačkat. Na kočičích hlavách jsou tlumiče na doraz ale přesto patří k tomu lepšímu? Takle nějak se chovala moje Java 50 v provedení sport. A to už byl veterán .... díky ale takovej šmejd radši nechci.

0/0
19.5.2010 17:37

Host

SKUTR?

SKUTR?? JEDINE VESPA!!! ostatni je snaha a napodobenina něčeho s cim Vespa prisla ...

0/0
19.5.2010 16:52

Host

Re: SKUTR?

skutr?? .... jakýkoli japonec je dobrá volba ... říci že Vespa je jedinej dobrej skůtr je nesmysl.;-)

0/0
19.5.2010 17:03

entony13

Honda PCX 125ccm za 57 900 kč

Potom není co řešit :-), Honda je Honda a určitě lepší řešení, připlatím si 29% k ceně číňana a mám japonce, těch ušetřených 13 000 kč mne nespasí, ale Honda má zvuk

0/0
19.5.2010 16:38

Host

Re: Honda PCX 125ccm za 57 900 kč

Pravda také bych to tak udělal ale, pokud bych si kupoval nový skůtr asi bych zvolil Gilleru, líbil se mi i Peugeot speedfight, ale ten je dražší a navíc se už prodává jen verze s kompresorem, takže nic pro mne, ale na to mám tak 5 let, minulý rok jsem koupil číňana ale dalšího už kupovat nebudu i když jezdí(vždy jsem dojel bez problému) není to prostě ono.

0/0
19.5.2010 17:20

entony13

Číňan zůstane číňanem

a v dohledme době japonce nedožene. Číňan nemá historii a nejsem tak chudý :-) abych kupoval takovou karikaturu skutru. Evropa a Japonsko je jiná kvalita

0/0
19.5.2010 16:01

Host

Re: Číňan zůstane číňanem

To jsou všechno nesmyslné řeči. Japonci stejně dělají již část produkce v Číně. Vím dokonce určitě, že jedna čínská firma vyrábi ve své fabrice v jižní Americe skútry pro italské Piaggio. Dnes je ten byznys tak globální, že podobné úvahy jsou mimo mísu.

Mám mam velkou japonskou Hondu a k tomu jako pojížděčku číňana a ten funguje naprosto v pohodě a nemusím mít strach, že mi jej někdo při parkovaní ukrade.

Na trhu jsou již čínské skútry a malé motorky od cca 18 tisíc a na krátké pojížďky bohatě stačí a fungují.  Za ty prachy nebyly ani Babetty než vytunelovaná fabrika zkrachovala. A já osobně dám ruku do ohně za to, že číňané již umí dělat daleko lépe než v naší krachující Jawě. Ta stejně kupuje motory převážně v Číně.

Loncin mi přijde předražený a než dát takové peníze, raději jdu do japonce. Když ale budu chtím mít levného skútra je číňan jasná volba. Jen se musí umět vždy vybrat. Motorky dováží kdo má díru do zadku a je to složité, firmy zmizí a díly nebudou.

0/0
19.5.2010 17:01

Host

Re: Číňan zůstane číňanem

Tak pokud jsou číňani hlídaní, tak věřím že dělají kvalitně, ale jakmile se na ně nedohlíží kvalita rychle klesá. Jinak za 18000 se asi 125ccm sehnat nedá, 50tka je na mě přecijen slabá, vloni jsem si koupil čínského skůtra a kdybych se měl rozhodovat tak bych asi zvolil raději dražší kvalitu. Sice jezdí bez problémů, ale není to ono už se pár věcí vyměnilo a teď jsem zjistil prasklinu ve sváru u výfuku, tak přemýšlím jestli to nechat vyreklamovat, nebo to zavařit aby to bylo jistý že to bude držet, uvidím až pojedu na servisní kontrolu, tam mu to řeknu a buď to zavačí sám, nebo to vyreklamujeme, ještě jsem reklamoval tachometr a držák výfuku který praskl. Baterka je taky mrtvá, tak přemýšlím jakou koupit, sice to jde normálně nakopnout, ale nebaví mě to když to má startér tak ho chci používat. :-)

0/0
19.5.2010 17:28

Host

Re: Číňan zůstane číňanem

125 je samozřejmě o něco dražší. Baterky z Číny nejsou nic moc a navíc se skútrem se jezdí krátké vzdálenosti a ještě se světly, baterka se většinou ani nedobije co ztratí startováním. Také přes zimu se musí udržovat jinak je na jaře mrtvá.

0/0
19.5.2010 17:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.