Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vylovení, odbahnění, vysušení. Co s autem po velké vodě

Pokud jste nestačili vůz zachránit před vodními přívaly, čekají vás bohužel další nepříjemné povinnosti navíc. Vytopené auto totiž nestačí jen vysušit a odbahnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pingu1

tak co kdo ma pretzenej remen...

:-P

0/0
10.6.2010 11:08

Host

No né toto

Hygienici radi všechno čeho se jen dotkla povodňová voda vyhodit a tady se zachraňují i savé materiály!

A řeči o vode ve válcích, co prý roztrhne řemen - nemyslel autor spíše zlomení kliky nebo ojnice? Zase nekdo píše blbst.Rv

0/0
6.6.2010 11:12

pinguone

..ach jo

..a kdo to jako ma zaplatit...:-/

0/0
1.6.2010 14:22

Host

Kam s takovym autem????

Jedine do AAA Auto, tam to hezky odkoupi, daji do auta vonavej stromecek a at si uzije nekdo jinej;-D

0/0
29.5.2010 15:27

Paul Weiss

Protokol od policie?

Co je to zase za blbou radu? Proč by měla dělat policie pojišťovnám bezplatný servis? Ať si na místo pošle pojišťovna svého pracovníka, peněz z lidí tahá dost...

0/0
26.5.2010 9:17

Host

120

Pokud vůz na fotce neprojde očistou a skončí ve šrotu bude to opravdu Škoda!!

Vypadá docela zachovale...

0/0
25.5.2010 15:06

Host

Re: 120

Ano, vypada na pohled celkem pekne.... pokud to tedy nekdo jen tak "nepolil barvou", tahle neni puvodni.

0/0
25.5.2010 15:39

Host

Re: 120

Š 120 se přepláchne wapkou, vyženou se žáby a jede se dál...

Pokud se bude měnit elektronika připadá v úvahu snad rádio.

0/0
25.5.2010 22:07

Host

jak to čtu

tak vidím že spousta z vás to budto neumi opravit a nebo nemá řidičák a jen cintá.Když by si dnešní smradi měli na svoje prví auto sami vydělat tak nebudou psát takové nesmysly.

dejte si čepku kšiltem dozadku skočte do volítanýho vw v tuzingu f metle na hlýnách a jedte si machrovat k benzince tam se takovýhle individua většinou slejzaj.

0/0
25.5.2010 9:43

Host

Re: jak to čtu

díky za vysoce inteligentní příspěvek, jsem rád, že díky Vám už se mi konečně rozsvítilo a vím, že všichni pod 25let jezdí ve starém Golfu v tuzingu a machrují na benzínkách. Příjemný zbytek večera, pane dokonalý.

0/0
5.6.2010 22:18

Host

Kam na to chodíte?

Docela by mě zajímalo jak se třeba dostane voda do akumulátoru, když je uzavřen? Hlavně je supr nabádat čtenáře k podvodu a prodat vytopené auto jako bezvadné. Čímž prodávající riskuje, že nový majitel to pak dá k soudu jako skrytou vadu ;-) Pojištěné auto si nechat zaplatit a nepojištěné vyhodit. Toť vše. Netřeba x stránek blbostí!

0/0
22.5.2010 22:30

Host

Re: Kam na to chodíte?

Tak třeba akumulátor rozhodně není uzavřen - to by odporovalo princippu olověné baterie jako takové. pOchopitelně tam jsou "odvzdušňovací otvory" a voda může dovnitř a kyselina ven.

0/0
22.5.2010 23:44

Host

Re: Kam na to chodíte?

no kyselina se odvzdušnovacími otvory běžně ven nedostane, ale souhlas s tím, že aku není hermeticky uzavřen právě kvůli možnosti vyrovnávání tlaku plynů. Nehledě na to, že když se záplavová voda dostane k odvzdušnovacím otvorům, většinou už zatopí (=spojí) oba poly baterie skratem....

0/0
23.5.2010 12:30

Host

Re: Kam na to chodíte?

Asi jak u které baterie. Některou baterii nakloníš a už to teče.

0/0
23.5.2010 13:33

Host

Re: Kam na to chodíte?

používám zásadně tuzemskou značku A...a a tam je to bez problémů. Nehledě na to, že tyto aku mi vydrží přes 8 let, ať už se jedná o osobák, lehký nákladˇák nebo pracovní stroj. Preferuji klasiku, s normálními víčky pro občasnou kontrolu. Žádná bezúdržbová gelovka.

0/0
24.5.2010 7:49

Host

chudinka stodvaca

Vsak ona pojede dal cos kdyby jse stalo prihlouple fabii cos bych rad na jejim miste pod vodou tak ta by byla na srotiste u 120 je nadejeR^V[>-]

0/0
22.5.2010 13:30

Host

Zatopená 120

Pokud je to stodváca, tak to opravdu, ale opravdu nemá smysl... Jednodušší je pořídit jinou za odvoz, případně basu piv ... :-P

0/0
22.5.2010 11:22

wrah

Re: Zatopená 120

Tak zrovna tu stodvácu bych (pokud by byla jinak dobrá) odtáhl do nějaké kůlny a dal si tu práci a vyčistil. Ale spousty novějších vozů nemají smysl. Třeba taliáni, bez ochrany proti korozi v zimě, ti se za rok dva od vytopení podvozku rozpadnou. Totéž třeba Francouzská auta, a prakticky vše novější, s pokročilejší elektronikou. Ale stará stodváca, nebo třeba žigulík, tam stačí oškrábat bahno a rez, znovu natřít gumoasfaltem, vyčistit motor a jezdí jak předtím.

0/0
22.5.2010 22:08

Host

Re: Zatopená 120

Prostě jsi B--l-b a nebo jen tak plácáš.

0/0
22.5.2010 23:45

Host

Re: Zatopená 120

nemusí tak docela. Je celkem jasný, že když máš nový auto nacpaný elektronikou a vedle starý, kde vrchol elektroniky představuje cyklovač stěřačů a přerušovač blinkrů, logicky snáze sprovozníš to s méně kabely...........

0/0
23.5.2010 12:31

Hroznej puberťák

Re: Zatopená 120

Které italské či francouzské auto z tohoto století nemá ochranu proti korozi? Že bychom se probudili a uvědomili si, že Ritmo a Regata, případně 305 a BX se vyráběly skoro před 30 lety a ne dnes? A že bychom si uvědomili, kdybychom teda náááhodou o novějších autech aspoň trochu něco věděli, že z tohoto století mají s korozí problém, když už, úplně jiná auta? Třeba Ford Focus, Mondeo, Opel Astra, Vectra... Ale proč se vlastně zajímat o nějakou aktuální situaci, když vám stačí cintat hloupé slinty těch 30 let opakovaných po hospodách a tvářit se u toho důležitě, že....

0/0
23.5.2010 20:59

Host

Re: Zatopená 120

Proc? Pokud nenatekla voda do motoru a predevsim valcu, nemelo by zprovozneni byt potiz. 

0/0
24.5.2010 13:17

Host

škodná

škodná to rozdejchá ,,,

0/0
22.5.2010 9:22

Host

Blbosti

 je-li to možné, vozu nejlépe vůbec nehýbejte koly, je-li nezbytný odtah, pak pouze s nejvyšší opatrností, protože vůz pravděpodobně nebrzdí a má nečistoty v ložiskách a olejových náplních rozvodovek.

0/0
22.5.2010 9:02

Host

Re: Blbosti

A co se ti na tom nelíbí? Pravděpodobně má vodu v převodovce i motoru a asi nebude moc brzdit (alspoň zezačátku).

0/0
22.5.2010 13:02

Host

Re: Blbosti

Co má společného převovka a brzdy?

0/0
22.5.2010 17:56

Host

Re: Blbosti

Vcelku nic, ale nedosáhneš toho, aby seš Ti otáčela kola hnací nápravy a zárove%n neotáčela kola v rozvodovce, a převodovce.

0/0
22.5.2010 21:00

wrah

Re: Blbosti

Společné mají odvětrávací otvory, kterými se dovnitř dostane voda a bahno. Ostatně ono vadí to bahno a písek, po utopení v čisté vodě stačí jen vyměnit náplně a vyčistit a autu skoro nic není. (ideálně starému, bez palubního počítače, ten opravdu nemá rád jakoukoliv vlhkost..) Sotatně co se různé elektroniky týká, tak obecně v devadesátých letech sice stála majlant, ale byla i relativně vodotěsná a tudíž odolná. Současná je sice za ceny stylu čip za dolar, ale pokud to navlhne, tak upadnou kontakty..

0/0
22.5.2010 22:01

Host

důležité

Spolupráce dvou mafií - kápo Šnajdr a kápo NěmecChybí tu další vazba této mafiánů, a to Němec - Šnajdr. Spolu se snažili ututlat kauzu Čunek, spolu dosadili Kindla a jeho žáka Kužela na arbitry Diag Human, navrhli 10 milionů každému a chtěli ukrást 3 miliardy přes dvě offshorové firmy . Spolu chtějí okrást VZP (za pomoci ředitele Horáka) o další půl miliardy, pomáhá jim Šnajdrův komplic z Místku Rafaj, tč. předseda ÚHOS.

A člen komise pro 2miliardové náramky A.Liberda dělal Němcovi ekonomickéhonáměstka, pak si ho vzal Šnajdr na MZ. Jsou to velmi dobří známí odsud z Místku (Šnajdr byl v zastupitelstvu s Rafajem, Liberda byl šéf odboru OÚ ve Frýdku.Ke Šnajdrovi má velmi blízko i Pecina (také odsud a působil Hutním projektu, jehož dceřinnou firmu Šnajdr vykradl).

Takže lidi-Šnajdr, Liberda, Pecina, Rafaj-to je místecká mafie,která se odstěhovala do Prahy. Všem nám kradou spolu s druhou mafií kolem soudce Berky a TurboKindla (reprezentovaná Němcem a Podkonickým) miliardy z našich kapes.

0/0
22.5.2010 8:19

cetkaatretka

Ale máte tu nějaké srážky: vysušení, vylovení, odbahnění?

Ale máte tu nějaké srážky: vysušení, vylovení, odbahnění? Tomu nerozumim…

To bude asi za toho Fiata.

Takže berete celkem 5,50.

0/0
21.5.2010 23:30

DAVID_M

Re: Ale máte tu nějaké srážky: vysušení, vylovení, odbahnění?

Svěrák Vám to spočítá. ;-)

0/0
22.5.2010 1:11

TATRA 613

té škodovce na fotu....

už nepomůže ani generálka,.

0/0
21.5.2010 22:57

Host

Hovadina

Já nevím, 20 let starej vrak nebudu sušit, u 5 let starýho auta není člověk schopen odšroubovat ani krytku a všechno je kompletně prolezlý elektronikou, všechno několikrát kontrolovaný a auto nenastartuje když se uvolní jedinej drátek (BMW 530d 2006), diagnostika v servisu stála naposledy (dva měsíce zpátky) u vozu Ford Escape 2002 přes 3500 Kč a bylo mi řečeno že auto sice nejezdí, ale nevědí proč a že diagnostika neukazuje nic špatně (to bylo těch 3 a půl litru). U Explorera 1999 tatík přisvačil do Forda a 3 chlapi nebyli schopný přijít na to jak se tam používá ruční (nožní) brzda a nebyli schopný s tím autem odjet a zastavit (holt automat, no, celý dva pedály). O servisu Škodovky mluvit nechci, protože by cenzor dostal infarkt.

0/0
21.5.2010 22:53

Host

Co s autem po velké vodě?

Prodat do AAA, to tejdne z něj bude skoro nový nejetý, garážovaný, po důchodci.... tachometr 16384 Km ;-)

0/0
21.5.2010 21:40

Host

Rychle

stříknout wapkou, nakupit vanilkový stromky a šup s ním do AAA nebo ještě lépe do Auto BB..

0/0
21.5.2010 21:32

Host

Ten krám na fotce se vyloženě vyplatí vysoušet

;-D

0/0
21.5.2010 20:54

Jan.Emil

Re: Ten krám na fotce se vyloženě vyplatí vysoušet

Auto lze vysušit když je povodeň v létě. Mně vytopilo starého diesela ale voda se nedostala do motoru. Po povodni jsem nastartoval, pak jsem jezdil se zabrzděnými koly abych vysušil brzdy, z výfuku se dýmilo jako z parní lokomotivy než se vysušila voda a čalounění jsem vymáchal několikrát několik kýblů čisté vody. Pak jsem auto nechával stát na slunku s pootevřenými okny. Vysychalo snad tři týdny a to bylo v létě.

Jezdí dodnes. Hučí kola, musím vyměnit ložiska a občas některý kontakt zkorodoval, takže každou chvíli něco nejde ale od toho mám zkoušečku, měřák a trochu znalostí autoelektrikářských prací.

Pokud by se voda dostala do motoru, musel by se motor celý rozebrat a vyčistit protože bahno z vody by působilo coby brusná pasta a motor by vydržel tak 10 tisíc km.

0/0
21.5.2010 21:23

Host

Re: Ten krám na fotce se vyloženě vyplatí vysoušet

No a co jako? ... jsou i lidi co potřebují spolehlivé auto a ne vrak co se musí během jízdy opravovat.

0/0
21.5.2010 21:37

Host

Re: Ten krám na fotce se vyloženě vyplatí vysoušet

tak si sedni jako kazdy den do MHD a drz (|)

0/0
22.5.2010 3:10

Host

Re: Ten krám na fotce se vyloženě vyplatí vysoušet

Další možnost, kdomě MHD, je si to auto koupit a nejezdit vrakem ... tak co kecáš o mhd.

0/0
22.5.2010 13:05

Host

skodofka

No tak auto na obrázku bych rozhodně nevysoušel, ale zavezlo ho na smeťák kam už pěknou řádku let patří.

0/0
21.5.2010 20:20

whitemagic

pořádný auto

žádnou řídící jednotku a jiný elektrický zbytečnosti nepotřebuje a ostatní se lehce vysuší vyčistí namaže a jedem dál.

0/0
21.5.2010 17:16

Host

Re: pořádný auto

stodváca co ?  jak jezdí ?

0/0
21.5.2010 17:18

whitemagic

Re: pořádný auto

tak tu jedinou nemám.Ale kdyby jste věděl o nějaké  120 LE (jinou nechci L  je k ničemu) tento model koupím hned ,klidně i vytopenou 5x.nabídky na brebtta@seznam.cz

0/0
21.5.2010 17:25

Host

Re: pořádný auto

to se snad už ani neprodává ale dává za odvoz a přepis (spíš odhlášení)

0/0
21.5.2010 17:46

whitemagic

Re: pořádný auto

výborně ,je vidět že máte přehled R^R^.ale já jsem totální  socka blázen co vám za to nabidne min 6000,- kč i víc.a může být i shnilá na kaši ale v orig stavu. ale pouze 120 LE.

0/0
21.5.2010 17:56

sirco

Re: pořádný auto

v eLku stačí vyměnit rozvodovou skříň a hned máš LE. Pokud ji teda nechceš jako sběratelský originál.

0/0
21.5.2010 18:04

whitemagic

Re: pořádný auto

 to máte pravdu ale sehnat tento díl je nemožné,dá se samozřejmě zkrátit z 5q ale sehnat 4 rychlostní stupěn 0,93 je scifi. takže moje nabídka stále platí:-P:-P:-P

0/0
21.5.2010 18:09

whitemagic

Re: pořádný auto

škodu 1100 mbx taky po povodni do šrotu????:-):-):-):-)

0/0
21.5.2010 18:11

sirco

Re: pořádný auto

Hmm, ale LE dneska už těžko seženeš. Udělalo se pár set kusů a v podstatě jenom pro zaměstnance automobilky, takže buď jsou dávno ve šrotu nebo je má člověk, který už zná jejich cenu. Tuhle jsem někde viděl v inzerátech 120 GLS za 60tisíc

0/0
21.5.2010 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.