- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dopodrobna popsal jak se věci mají a proč tolik motorkářů končí svůj život.Je to tak
přesně a jakékoliv výmluvy nic nepomohou. Silné stroje na které mladí frajírci nemají
nejen praxi ale ani rozum. Pak to takhle dopadá. Koupí si raketu,tu rozjedou ale nedokáží to ukočírovat a hlavně UBRZDIT. Je to poměrně drahý odchod z tohoto světa.Nejhorší je ještě když se předvádí "kočce " co má za sebou.Mnohdy jedou oba
dva spolu na věčnost. Dopravní statistiky s tím nic neudělají.
Ale na co jsou autoškoly..? Pokud vím, tak v autoškole mají nového kandidáta na řízení čehokoliv naučit to cokoliv ovládat.. A pokud jen inkasují peníze a nedělají, co mají, je to problém autoškol a dohledu nad jejich činností. Dělal jsem moto v autoškole, kde instruktory dělají závodní motorkáři a myslím, že jsem se tam něco naučil. Jestli dělá instruktora strejda, co se jen vozí a drží řidítek a pořád brzdí, člověk se tam nic nenaučí.. To je jako s kamiony.. Mám papíry na všechno, ale nemůžu to řídit, protože nemám 35t na nějaké přiblblé školení, které nikde v Evropě neexistuje.. Bordel jménem ČR.. Papežštější než papež..
tvl, tak to čumím... jsem si přečetl diskuzi a nechápu... část o brždění výlučně zadní mě dost "pobavila"... nikdy jsem teda nesedlal enduro ani chopper/cruiser, nicméně silnice brzdí hlavně čumákem, některé prakticky skoro jen čumákem (RSV)... hodně štěstí...
nehazej machra kdyz rsv si videl jen na fotce ja ho mam a brzdim obema a jde to jen nebyt priposraty
Pro výcvik v autoškole je předepsán motocykl o výkonu min. 35kw, kvalitní autoškola nácvik intenzivního brzdění, úhybných manévrů apod. provádí, viz. §28 zák. 247/2000sb.
Hehe, teorie je pěkná, ale kdo to kontroluje?
V 16i jsem si dělal řidičák na dvácu na staré Jawě 175. Pohoda, člověk se naučí základy a dokonce i jízdu se stokilovým instruktorem za zády, což taky není k zahození. Ale řešit třeba brždění na motorce, která má i tak problém zastavit? :)) Učit se náklony s takovou váhou za sebou?
V 18i jsem postupoval na Áčko s omezením na 25kW. Instruktora jsem musel uhánět, aby si se mnou alespoň jedenkrát před zkouškou na té 350ce sjel. Vždyť už to přece umím... ale byl to férovej chlap, bohužel už není mezi námi :(
Letos si konečně dodělám plný Áčko, počítám tak v horizontu 1-2 měsíců, jak bude čas. Z toho, co jsem slyšel údajně stačí rozdílovka - jízda s komisařem...
Nemám s tím problém, je to jednodušší a nejezdím jak hovado. Přesto jsem už jednou ze zatáčky vyletěl, naštěstí bez následků, ale není to žádná sranda. Takovej zážitek dá hodně. Z motorky mám čím dál větší strach, ale prostě ty jednostopý vozítka pořád zbožňuju ;)
Kdysi jsem motorku měl (Jawa 250), dokonce jsem jezdil radši na motorce, než autem - ale v tom dnešním provozu a při té bezohlednosti některých řidičů bych na motorku nesedl, člověk je na ní příliš zranitelný...
Lidi co neumi ani to co bylo v tom kratkerm videu nepatri na motorku!!!
Tu tedy moc nepoužívám, ale hlavně z obavy že na silnici je spousta sajrajtu a nemám ABS a předek mi ujede, stalo se mi to minulý rok při poslední jízdě, když jsem zastavoval, naštěstí jsem se jen položil do bláta ale stejně zadní je lepší a s Jawkou co mám to ani jinak nešlo.
Jsem tedy jen skůtrista i když mám velký řidičák ale největším nepřítelem řidičů jsou příšerné silnice, kolikrát se ani nechce věřit po čem jsme nuceni jezdit
jo to vis, dava se prednost staveni dalnic pro autodopravce, pred opravou silnic pro ostatni, navic se opravy odflaknou aby vic z predrazene ceny zustalo v kapse toho kdo se na stavbe a oprave silnic podili a ten pak trochu pusti tomu kdo mu zakazku priklepnul.
bez vymáčknuté spojky? To je dnes v autoškole určitě nenaučí. A doma už na začátečníka čeká nová supermoto o 100 kW. Možná jsme před dvaceti lety měli "štěstí", že vyběr max. Jawa 350/638 nebo MZ 250.
MZ 250 bylo dělo, taky jsem ji chtěl ale nakonec jsem měl a ještě mám Jawu 250. Čeká na rekonstrukci do původního stavu. Ony ty staré mašiny na cestování po čechách bohatě stačili, stejně se může jezdit jen 50, 90, 130 plus spousty omezení. Kdo jezdí rychleji tak si dost hraje se zdravím spadnout je velmi snadné. Na rychlé ježdění jsou okruhy, tam to mohou řezat jak chtějí a rozhodně je nepřekvapí v zatáčce rozsypaný písek nebo štěrk
Při pomalé jízdě ve městě např. 30km/hod vás spousta automobilistů nevidí nebo nechce vidět. Zažil sem takto nejvíc krizových situací
:-D 30 bych nikdy nejel - už jenom kvůli vysoké spotřebě :-D