Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen si zabral designérského čaroděje Giugiara pro sebe

Automobilka Volkswagen oznámila úmysl koupit 90 procent akcií slavného designérského studia Italdesign Giugiaro. VW tak chce posílit své návrhářské kapacity, jen v roce 2010 má koncern VW uvést na trh 60 nových modelů (včetně faceliftů).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

kdo navrhl design Favorita? Byla to slavná italská kancelář, ale moc se jim to nepovedlo

Polo je hodně fádní, to je fakt

0/0
28.5.2010 13:16

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

To byl Bertone, ale taky sídlí v Turíně. .-)

0/0
28.5.2010 13:33

Andee in Red Book

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

Jj, Uno a Fávo dělal Berotne ;-)R^

0/0
28.5.2010 13:38

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

a proč toho Favouše tak zvoral? Nejhorší byl ten slepý kanál v kapotě, co se v něm drželo bláto. A kdo ho vylepšil na Felicku?

0/0
28.5.2010 14:33

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

Otázka je, jak moc byli limitování zadavatelem - čim jednodušší tvary, tím levnější výroba, navíc jeden z tehdejších požadavků byl, na co nejvyšší kompatibilitu dílů krátké i dlouhé verze. Vem si, žetřeba boční dveře i zadní dveře jsou stejné.

To je alespoň můj, třeba i uplně zcestný (?), názor.

0/0
28.5.2010 14:39

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

tjn, a kola jsou stejný taky... :-P

0/0
28.5.2010 15:42

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

neplacej. u jinyho vyrobce najdes tezko kombika, ktery bude mit stejne 5 dvere jako kratka verze.

0/0
28.5.2010 15:54

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

tvary vypadaly jako kdyby to dělali na ohýbačce;-€

0/0
28.5.2010 15:53

Andee in Red Book

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

Viděl jsi první studii Roomsteru? Bylo to nádherný auto a ve finále z toho vyšel asi nejhorší paskvil, co kdy Škodovka vyrobila... S Favoritem to asi bylo podobný, že se finální výrobek od Bertoneho studie na různých místech více či méně lišil s ohledem na cenu jednotlivých součástí. A když to tak vezmeš, vtisknul Škodovkám jedním modelem tvář na víc než desetiletí, což je solidní počin R^

0/0
28.5.2010 17:59

hives

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

Někde jsem se dočetl, že byl dost omezený výrobními dovednostmi škodovky. Tzn., že například přední světla měla vypadat podobně jako na první Felicii, ale ve skutečnosti bylo posláno Bertonemu přímo světlo, co dokážou vyrobit, ať k tomu přizpůsobí zbytek. A že jsou světla hodně důležitá pro design asi nemá cenu říkat.

0/0
28.5.2010 19:14

Duke Nukem

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

ve finale se od favorita distancoval...:-)

0/0
28.5.2010 21:17

Host

Re: už moc nevím, je to dávno, ale nebyl to on

Citroën XM je ze stejné designarské studie a dopadlo to moc lépe.

0/0
31.5.2010 11:04

Host

designově

Cizetta Moroder, tuším taky os Giugiara :-)R^

0/0
28.5.2010 10:42

Host

a co VW CORRADO?

v clanku zapomnely na VW CORRADO

0/0
28.5.2010 9:24

Host

Re: a co VW CORRADO?

Nejsem si úplně jistý, ale myslím že Corrado bylo designováno ve Volfsburgu. (Pře)

0/0
28.5.2010 9:32

Host

smrduté diesely VW patří sešrotovat

ty od Giugiara nevyjímaje R^

0/0
28.5.2010 8:49

Host

Re: smrduté diesely VW patří sešrotovat

a příspěvky že jsem blbec tady už nepiště už jste to napsaly minule hodněkrát

0/0
28.5.2010 9:25

Host

Re: smrduté diesely VW patří sešrotovat

To nemusíme psát, to každej vidí ;-)

0/0
28.5.2010 10:06

Host

Škoda, že v článku nezmínili....

...návrh legendární nikdy nevyráběné škodovky (typ 760).

Pak si ještě nejsem jist, nedělali také první návrh Tatry 613....?

Jinak DeLorean se mi vždycky strašně líbil a netušil jsem, že to dělali oni. Takže teď už leccos chápu.

0/0
28.5.2010 0:18

Host

Re: Škoda, že v článku nezmínili....

Tatru 613 navrhovalo studio Vignale (Pře)

0/0
28.5.2010 9:33

Host

Re: Škoda, že v článku nezmínili....

Jo, jasně,

0/0
28.5.2010 22:06

Host

Lancia

Když sem viděl tu Lancii tak se mi rozbušilo srdce, kdysi sem toužil mít  svojí Deltu HF Integrale a taky sem si vzpoměl na monstrum z rallye jménem Lancia 037 a fenomenálního řidiče Waltera Roehrla. Mít na to peníze tak ji mám doma... né obě bych měl doma. ;-( Du se vybrečet

0/0
27.5.2010 23:19

Host

Re: Lancia

malo platny walter ale vyhraval bud s oplem nebo s audinou... i kdyz i ta lancia byla celkem uspesna epizodka...

0/0
28.5.2010 13:26

Host

Jojo

Ale stejně se mi od Italdesignu nejvíce líbí Lamborghini Cala R^ dost lidí zde ani nebude znát ;-D

0/0
27.5.2010 22:24

Host

Re: Jojo

Souhlas, je to nádherný auto, ale snad nemůžeš čekat že lidi budou znát něco co se nikdy nevyrábělo - proklínám tě audino... ne beru zpět, bez audi by tu dneska nebylo žádný Lambo, ale tenhle projekt nemuseli zastavovat. Bylo by to pěkný "bybyLambo" vedle Diabla.

0/0
27.5.2010 23:30

Host

Re: Jojo

vždyt to vypadá jak laminátový pokus nějakého garážového tunera.... Není divu, že to ani není v přehledu - je to jednoznačně nejslabší design se všech těch desítek aut zde uvedených. :-)

0/0
28.5.2010 8:52

Host

Re: Jojo

pan "garážovej tuner" byl ale hodně šikovnej ;-) Nejsalbší design? Jasně třeba ten Fiat Palio nebo Daewo Magnus (Chevrolet Epica) jsou určitě o dost hezčí... ;-D a to bych ještě dodal že to Lambo je staršího data než tyhle auta.

0/0
28.5.2010 9:19

Andee in Red Book

Re: Jojo

Jj, byla tuším v NFS dvojce, že? :-)R^

0/0
28.5.2010 13:40

Host

Re: Jojo

jsem to zrovna chtěl napsat...ale tam to bylo striktně jako italdesign cala... :-)

0/0
28.5.2010 15:43

Andee in Red Book

Re: Jojo

To bylo pěkný autíčko, lehoučký, dobře ovladatelný, ale Diablo bylo prostě rychlejší ;-D

0/0
28.5.2010 18:01

hives

Re: Jojo

Navrhnout ho pro nějakého nového malého výrobce za pár hodin práce, tak jeho design pochopím. Ale tohle kulaťoučké a milé autíčko že by mělo pokračovat v tradici bestií od Lamba? Dobré auto, ale pro špatnou značku.

0/0
28.5.2010 19:29

me2di

chevrolet kalos taky navrhl

0/0
27.5.2010 20:16

Host

že by konečně

dělal koncern líbivá auta? myslím ty s cenovkou do 800000kč.. no ještě zlevnit díly a servis, zapracovat na spolehlivosti některých součástek a už by se to i dalo koupit..;-D

0/0
27.5.2010 19:24

Host

Re: že by konečně

A tobě se nelíbí auta jen od VW? Tak to je nějak podezřelý, navíc výraz jako líbivá auta je dost subjektviní záležitost. Mě se třeba líbí Passat CC, Sciroco, Superb Combi, Audiny jsou hezký všechny až na obludy jako Q5 a Q7 a Octavii bych taky zkousnul (ovšem tu před faceliftem). Ale zase nechápu jak se někomu může líbit něco jako Fiat Multipla (a vůbec všechny fiaty až na Grande Punto a Barchettu) Nissan Micra, Dacia Logan, Renault Vel Satis, Citroen C6, Peugeot 407 SW, R. Kalos a pokračovat bych mohl dál... v tvém příspěvku ale vidím jen averzi na volkswagen, nic víc a nic míň.

0/0
28.5.2010 0:59

Vilém Hynek Jarmila

Re: že by konečně

No tak já jsem ten druhej tábor - Citroen C6 považuju za nekrásnější masově vyráběné auto současnosti (neberu v potaz všechny ty sporťáky a malosérie). Vel Satiz je taky fajn. Škoda, že většina lidí, co na to má, jde do šedi a konformity německé produkce. Ale do jetýho za nějakých 500-600tis. asi půjdu.

0/0
28.5.2010 4:10

Host

Re: že by konečně

tady je diskuze o koncernu VW, až bude diskuze o jiných značkách, taky se ozvu, neboj..;-)

0/0
28.5.2010 8:55

Host

Re: že by konečně

Nejen o koncernu VW ale také o jednom italském designérském studiu. A když už se bavíme o designu tak je jedno jestli u VW nebo Fiatu

0/0
28.5.2010 10:21

Host

Re: že by konečně

dovolím si nesouhlasit, Italský design je hravý,jsou v něm emoce, kdežto Německý je strohý,konzervativní,studený,bez nápadu.. jak to dopadne, když italskému autu udělá karoserii německý designér je Fiat StilloRv vypadá to jako krabice,bachraté je to jako krabice a světe div se, je to krabice..:-P

0/0
28.5.2010 11:23

Host

Re: že by konečně

8-o S čím konkrétně na mém příspěvku nesouhlasíš? Ano italové jsou lepší designéři, ale to jsem nijak nepopíral, nebo snad jo? Vůbec nechápu na co reaguješ :-/

0/0
28.5.2010 11:35

Host

Re: že by konečně

to bylo jen k tomu, že ital navrhující německé auto, je o.k- opačně je to katastrofa;-D

0/0
28.5.2010 14:26

Andee in Red Book

Re: že by konečně

Jo, taky se mi nelíbilo a stejně jsem si ho nakonec koupil ;-D

0/0
28.5.2010 13:41

Host

Re: že by konečně

proč podezřelý? 90 % většina produkce VW se mi skutečně nelíbíRv

0/0
28.5.2010 11:40

Host

Re: že by konečně

Tak znova... A tobě se nelíbí auta jen od VW? Tak to je nějak podezřelý. Zdůrazňuji slovo JEN

0/0
28.5.2010 12:31

Host

Re: že by konečně

auta  VW se mi nelíbí z 90% u jiných značek je to tak z 20%, stačí?

0/0
28.5.2010 17:10

Host

Re: že by konečně

ano mám averzi k designu aut VW, teď by to mělo být lepší..;-D

0/0
28.5.2010 16:13

Lafiel

4 martasex

Corvete zacina na 900 000, a je to vylozene sportovni auto. Ja, ackoli preferuji 2- nebo 3-dverova kupe, hledam aspon zdani kompromisu mezi tou sportovnosti a uzitkovosti akoukam i na spotrebu.  Dalsi problem je ze nemam garaz a nechat stat morgana nebo corvette v severnich cechach na ulici pres noc.... navic u nas v rodine jsme zatizeni na auta z koncernu VW :) kdyz si koupim neco jineho tak to budu mit do konce zivota na taliri, vzhledem k tomu ze ty penize mam od tatky. A navic se mi to Scirocco libi.... mozna jeste o fous vic se mi libi ta C30 od Volva, ale na tu nejsou moc dobre recenze.... a servis Volvo je svou cenovou dostupnosti "vyhlaseny"...

0/0
27.5.2010 18:53

martasex

Re: 4 martasex

Jo já to chápu, jen to byl vw a vw. Ale ten opel bych taky nevynechal. Jinak sem se teď mrkl na stránky vw a pokud to scirocco nebude základní výbava tak taky žádná láce. Je pravda, že ačkoliv mě evropský auta moc neberou tak MiTo a julinka, to scirocco a astra OPC jsou jedny z mála kontinentálních aut co se mi líbí. A navíc, myslím, že už máte stejně vybráno jen si to chcte potvrdit ;-)

0/0
27.5.2010 19:16

Host

Re: 4 martasex

Promin ze ti do toho skacu (nevim ani na co si reagoval ale trochu me zarazilo ze si dal do jedny vety Corvette a Scirroco - ty auta jsou neporovnatelný v naprosto všech ohledech a nikdy jsem neviděl nikoho kdo se rozhoduje mezi takhle moc rozdílnýma autama. Kolik ma to sciroco? 160kw (nevím, nesleduji tyto auta, jen tip)? a corvette? 295 kw (400 koní) - a to je prosím ta nejslabší. A ta cena 900 000 za Corvette? Kde jste ji vzal? Za základní model to je něco přes milion (48 930 USD) a to nepočítám převoz, pojištění převozu a přihlášení u nás.

0/0
28.5.2010 0:09

Host

Re: 4 martasex

no on to vubec vsecko micha dohromady, lotus, mustang, morgan - proste tim argumentuje proti vw ;-D

0/0
28.5.2010 13:28

Host

Jestli se neco VW posledni dobou povedlo....

... tak je to Scirocco :) Ja si ted vyhlizim nove auto, vaham prave mezi Sciroccem a Audi A3.

0/0
27.5.2010 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.