Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínské automobilky přeskupují síly a chystají se znovu do Evropy

Čínští výrobci automobilů se poprvé v Evropě objevili zhruba před pěti lety. Prozatím však bez většího úspěchu, řada z nich svou snahu dokonce vzdala. Nyní ale nabírají nové síly a na Evropský trh se pokusí zaútočit znovu a lépe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Cinsky auto ani zadarmo

Nechci tady vyhrozovat, ale kazdy automobilovy vyrobce ktery presune vyrobu pro Evropsky trh do Ciny u me skoncil. Nechci se nechat zabit kvuli par "usetrenejm" korunam.

Vsichni mame priority hozene jinak a ta moje je pohodli a bezpeci na prvnim miste.

0/0
29.5.2010 15:08

Host

kvalita cinskeho auta urcuje take cena

Ono auto dvoulitrovy auto s nahonem na zadek a s LPG od vyroby vyrobene v cine je pritazlive maximalne do ceny cca 150 tisic vcetne DPH. Ale ty sikmovoky to tu chteli prodavat za 250 tisic. To je proste ulet, na to ze to auto vypada, jak 8 let starej pekac; hlavne co se tyka interieru;-D

0/0
27.5.2010 13:01

Host

Po válce Koreí koupí Hyundai

Situace na korejském poloostrově tomu nasvědčuje. Kim byl v Číně pro souhlas s napadením svého Jižního souseda a po jeho obsazení Čína převezme Jihokorejské kšefty. Vždyť co je malá Jižní Korea i s oslabenými Američany proti špojencům z Číny a KLDR. A Obama si rozmyslí si dnes znepřátelit Čínu.!!

0/0
27.5.2010 9:26

Host

bez šance

vybudovat sít prodejen a servisů po celé Evropě, na to nemají, takže mínus

0/0
27.5.2010 7:53

Host

Planeta opic

Cina je planeta opic. Komunisticky rezim co nic nevymysli a vsechno ukradne. Vlastni invence nulova, kradez je zakladem pokroku. Rv

0/0
27.5.2010 3:06

Host

největší chyba

je podcenování číny!!!!!to že se sem vozí největší šunty není obrázek číny ale toho jak na nas obchodníci bohatnou.ještě 2-3 roky a pomluvy a plácání o crash testech a nekvalitě stačit nebudou .tak už se vzpamatujte a dělejte tak at vás čína nepřekvapí!!!!

0/0
26.5.2010 22:24

pteryx

Re: největší chyba

Na to se není možné připravit po technické stránce. Ale je možné po nich např. požadovat, aby jejich výrobky (vč. způsobu výroby) byly ekologicky čisté a aby při jejich výrobě byl jejich dělníkům a zaměstnancům zajištěn apoň minimální sociální standard. Auto není mobil nebo notebook. Pokud jsme se v Evropě shodli na určitáých sociálních a ekologických standardy, tak je musíme požadovat  určité minimum i při dovozech, jinak by ty naše standardy byly pouhým znevýhodněním našich domácích výrobců.

0/0
27.5.2010 0:47

Host

Re: největší chyba

;-D Takže protože obchodnici bohatnou tak k nam cina vozi sunty anebo bohatnou protoze k nam vozi sunty? nebo jak to myslis? Nejak nechapu a nedava mi to smysl.:-/ Pomluvy o (ne)kvalite a (ne)bezpecnosti nejsou pomluvy, ale realita.

0/0
27.5.2010 0:50

pteryx

Re: největší chyba

Je to jen otázka času. Auta co se sem číňani pokoušeli vozit byly na daleko  lepší technické úrovni než škodovky v roce 89. Poměr užitek / cena zatím není dobrý. Levnější evropské značky sice mohou mít občas problém s kvalitou, ale zase mají velice úsporné koncernové motory, dobré crash-testy a všudypřítomný servis. Drahé čínské auto si zatím nikdo nekoupí, protože je číňani neumí vyrobit (vzpomeňte jak dopadla po listopadu 89 Tatra 700). Takže se těch aut prodá málo a když se jich prodá málo tak se nevyplatí na ně dělat servis a když na ty auta není servis, tak by si je koupil jedině idiot. Až se číňani naučí auta dělat (což je otázka max. 10 let), tak uvidíme.

0/0
27.5.2010 1:10

Beham Bosky

beze slov

http://oursurprisingworld.com/the-chinese-prefer-to-copy-everything/

0/0
26.5.2010 21:46

Host

Pise se rok 2010. Cina mela tedy

priblizne 20 let na to, aby dohnala technicky zapadni technologie. Po 20 letech nejsou sami schopni vyrobit konkurecni vyrobek, i pres vyhodu levne pracovni sily, nizkych dani a neexistence ochrany zivotniho prostredi. Vyrobky, kterymi se tady zacnou urcite ohanet priznivci cinskeho zpusobu, byly vyrobeny pod primym dohledem zapadnich techniku a managmentu. Na rozdil od Japonska, ktere se po kopirovani stalo brzy lidrem ve vyspelych technologiich, Cina je schopna pouze nakupovat nove v zahranici. A to je sance pro nas, byt vyvojove stale vepredu a prodavat myslenky a patenty, tudiz praci s nejvyssi pridanou hodnotou. A oni at si montuji a kopiruji navzajem.

0/0
26.5.2010 20:57

Host

Re: Pise se rok 2010. Cina mela tedy

Vše je jen historie.To máš to samé jako,když v minulosti byla Evropa značně zaostalá za Čínou viz.papír,papírové peníze,střelný prach,černé uhlí a spoustu dalších věcí.Věčné napadání,že nic neumějí je irelevantní.Za 100 let bude historie napsaná třeba obráceně.

0/0
26.5.2010 22:20

pteryx

Re: Pise se rok 2010. Cina mela tedy

Modernizace Japonska podle západních vzorů začala již v roce 1867. V roce 1941 už byli Japonci na takové technické úrovni, že byli schopní úspěšně zaútočit na Pearl Harbor a několik let držet s američany krok.

Pokud by vás to zajímalo, tak některé západní firmy zřizují v Číně svá vývojová centra, Čína létá do vesmíru atd. Strkat hlavu do písku není k ničemu dobré.

0/0
27.5.2010 0:58

Host

????

kdyby mě někdo před 15-ti roky řekl že se budou prodávat ( v současnosti) velice dobře korejská auta ;-) a že bych neměl problém si teď korejce klidně koupit ;-) proč by to nebylo možné za 15 let u čínského autaR^

0/0
26.5.2010 20:24

Host

Re: ????

nevím, ale u mě pojem "velice dobré prodeje" rozhodně neznamená bídné prodeje korejců... 8-o

0/0
26.5.2010 20:26

Host

Re: ????

fabriky v Ziline a Nosoviciach maju iny nazor

0/0
26.5.2010 21:33

Host

Re: ????

Chytráku. Jsem si jel objednat IX35 a když mi řekli termín září 8-o tak jsem to vzdal. To asi nevědčí o nevytíženosti automobilky, která vyváží do celé evropy velmi úspěšný model auta. ;-) Budíček.

0/0
26.5.2010 22:41

oId fashioned Vince III..

přes cenu by tyhle křápy mohly v ostbloku

mít úspěch...:-/

0/0
26.5.2010 19:48

Host

Re: přes cenu by tyhle křápy mohly v ostbloku

maju... v moskve jazdia uz kvanta cinanov (ale aj tak vladne lexus a nissan)

0/0
26.5.2010 21:34

Host

Re: přes cenu by tyhle křápy mohly v ostbloku

v Káhiře taky, spousta čínských aut, tam už to konkurence pro naše značky je

0/0
27.5.2010 0:27

Host

Hmm

Když jsem viděl,jak čínskou napodobeninu BMW X5 a Toyoty Landcruisera prodávají za nějakých 400 000,- a výš,tak jsem celkem klidný,že by to někdo koupil....

Zatím jsem viděl v provozu jednoho jediného a nechápu,jak to mohl koupit za takovouhle cenu.

0/0
26.5.2010 19:33

Host

Re: Hmm

Jo to sem taky uz videl a skoro sem padl do kolen. To je normalne na spolecnou zalobu

0/0
26.5.2010 20:21

Host

lidé bďete

Lidé, prosím vás nekupujte to ani kdyby vám tyhle auta strkali před nos, čím víc se bude čínská ekonomika dotovat, tím rychleji tu naší rozšlapou. Myslete na svoje děti, nenechme je pohltit čínským otroctvím. Čína nebezpečně sílí a myse jí dobrovolně odevzdáváme.

0/0
26.5.2010 18:35

Host

Re: lidé bďete

Přesně tak. R^ Ale taky nepodporujte Německou ekonomiku, naši rodiče s nimi bojovali ve 2. světové válce, tak proč podporovat jejich průmysl? 8-o;-€;-O[>-]

0/0
26.5.2010 19:21

Host

Re: lidé bďete

Že by proto že oni podporují tu naši ?;-D

0/0
26.5.2010 19:36

Host

Re: lidé bďete

Vtipalku, "ceska ekonomika" je pobocka wv v boleslavi + kupa uredniku, konzultantu a prodavacek v kauflandu. Jakteziv nas valcovali blizky sousedi, bud z vychodu nebo zapadu,  tak to je a tak to i zustane.

0/0
26.5.2010 20:19

Host

Re: lidé bďete

Jakteziv nas nikdo nevalcoval. Pred druhou svetovou valkou jsme mely jeden z nejrozvinutejsich prumyslu sveta a v evrope jsme byly dokonce mezi peti nejlepsimi.

0/0
26.5.2010 20:24

Host

Re: lidé bďete

bejvavalo...malej ceskej clovicku....

.

a uz nechlemtej to pivo...smrdej ti nohy

0/0
26.5.2010 21:35

Host

Re: lidé bďete

;-D Ja vim ze bejvavalo, taky to byla reakce na prispevek ze nas kdysi utlacovali z jedne nbo druhe strany (takze taky na bejvavalo). Neni to pravda. Nohy smrdej maximalne tvoje, ja se ted sprchoval ;-)  Dobrou noc... malej ceskej rejpale!

0/0
27.5.2010 0:56

ununun

Re: lidé bďete

Jenže tady nejde o naší českou ekonomiku, ale o evropskou! To snad dá rozum, že česká se nikdy nemůže ani nemohla s tou čínskou měřit.

0/0
27.5.2010 9:47

chicocheco

Pán Bůh s námi a zlý pryč

Rv

0/0
26.5.2010 18:23

wrah

Landwind

Focený Landwind nevypadá zle, s přiměřeně nízkou cenou nevidím důvod, proč by si své kupce nenašel, minimálně jako služebák.

0/0
26.5.2010 17:26

Host

Re: Landwind

Tak jako hlavní důvod nekupovat bych viděl kvalitu (ano stoupá, ale stále to nestačí), potom tady není žádná fungující síť s prodejci náhradních dílů a specializovaných servisů což je při tak mizerné kvalitě další neméně důležitý důvod. Dále píšou že s nafťákem se nepočítá a to ho jako služebák zabije ulplně.

 

Navíc polovina lidí si to nekoupí už jen proto že je to číňan, tak jako si spousta lidí nekoupí korejce ikdyž už se můžou rovnat evropským automobilkám (což se o těch čínskej říct nedá).

0/0
26.5.2010 17:54

Host

tritapade?

ne dvetepade, za tritapade mame BMW ;-D ale nic nerikala

0/0
26.5.2010 17:03

Host

slovní hříčka

Je na pí a dru ý ustři la pošťev ka př mo u koř ne

0/0
26.5.2010 15:10

Host

stejně jste všichni

číňani. DeBillové

0/0
26.5.2010 15:09

Host

Re: stejně jste všichni

jen každý pátý je DEbill je číňan a to seš ty R^

0/0
26.5.2010 15:14

Host

Re: stejně jste všichni

ty!

0/0
26.5.2010 15:29

Host

Re: stejně jste všichni

k to říká ten to jééé, tomu se to pasujééé V

0/0
26.5.2010 15:43

Host

Re: stejně jste všichni

hééhééé oplatky se nepečooou;-)

0/0
26.5.2010 16:16

Host

HELLO

Ten Saab se mi líbí.

0/0
26.5.2010 14:55

Host

Re: HELLO

A když připlkatíš tak ti možná nalepí i tu značku Saab

0/0
26.5.2010 17:05

phi

řekl bych

že to vyjde až na potřetí...  

0/0
26.5.2010 13:19

Host

fakt ne ...

cinsky auto bych si nekoupil ani nahodou , myslim ze evropsky automobilky nabizi dostatek znacek i modelu , aby si vetsina lidi vybrala . Krome toho 3 hvezdy v testu euroencup nepresvedci v kvalite a bezpecnosti . [>-]

0/0
26.5.2010 12:37

Host

Re: fakt ne ...

no jo, ale až přijdou číňani s S-Classe f plný palbě za 49999,- Kč, tak půjdou pochybnosti stranou ;-D

0/0
26.5.2010 14:41

Host

Re: fakt ne ...

jestli myslis riksu s-classe , tak to mozna , ale auto rozhodne ne ;-D

0/0
26.5.2010 16:05

Host

nejhorší je stejně smrdutý evropský diesel

že se někdo zabije v čínském šrotu je mi upřímě jedno, hlavně když emise bude mít v pořádku..... V

0/0
26.5.2010 12:33

Host

Re: nejhorší je stejně smrdutý evropský diesel

Ty seš ale DeBill woe to máš hlavu vystrčenou z vokýnka? Radši budu jezdit za 5,5/100 nafty než nějakým benzíňákem za osm

0/0
26.5.2010 13:57

Host

Re: nejhorší je stejně smrdutý evropský diesel

Debill seš ty a soccka a prasse k tomu (blicí smajlík ;-D)

0/0
26.5.2010 14:01

Host

Re: nejhorší je stejně smrdutý evropský diesel

;-DR^

0/0
26.5.2010 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.