- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci tady vyhrozovat, ale kazdy automobilovy vyrobce ktery presune vyrobu pro Evropsky trh do Ciny u me skoncil. Nechci se nechat zabit kvuli par "usetrenejm" korunam.
Vsichni mame priority hozene jinak a ta moje je pohodli a bezpeci na prvnim miste.
Ono auto dvoulitrovy auto s nahonem na zadek a s LPG od vyroby vyrobene v cine je pritazlive maximalne do ceny cca 150 tisic vcetne DPH. Ale ty sikmovoky to tu chteli prodavat za 250 tisic. To je proste ulet, na to ze to auto vypada, jak 8 let starej pekac; hlavne co se tyka interieru
Situace na korejském poloostrově tomu nasvědčuje. Kim byl v Číně pro souhlas s napadením svého Jižního souseda a po jeho obsazení Čína převezme Jihokorejské kšefty. Vždyť co je malá Jižní Korea i s oslabenými Američany proti špojencům z Číny a KLDR. A Obama si rozmyslí si dnes znepřátelit Čínu.
vybudovat sít prodejen a servisů po celé Evropě, na to nemají, takže mínus
Cina je planeta opic. Komunisticky rezim co nic nevymysli a vsechno ukradne. Vlastni invence nulova, kradez je zakladem pokroku.
je podcenování číny!!!!!to že se sem vozí největší šunty není obrázek číny ale toho jak na nas obchodníci bohatnou.ještě 2-3 roky a pomluvy a plácání o crash testech a nekvalitě stačit nebudou .tak už se vzpamatujte a dělejte tak at vás čína nepřekvapí
Na to se není možné připravit po technické stránce. Ale je možné po nich např. požadovat, aby jejich výrobky (vč. způsobu výroby) byly ekologicky čisté a aby při jejich výrobě byl jejich dělníkům a zaměstnancům zajištěn apoň minimální sociální standard. Auto není mobil nebo notebook. Pokud jsme se v Evropě shodli na určitáých sociálních a ekologických standardy, tak je musíme požadovat určité minimum i při dovozech, jinak by ty naše standardy byly pouhým znevýhodněním našich domácích výrobců.
priblizne 20 let na to, aby dohnala technicky zapadni technologie. Po 20 letech nejsou sami schopni vyrobit konkurecni vyrobek, i pres vyhodu levne pracovni sily, nizkych dani a neexistence ochrany zivotniho prostredi. Vyrobky, kterymi se tady zacnou urcite ohanet priznivci cinskeho zpusobu, byly vyrobeny pod primym dohledem zapadnich techniku a managmentu. Na rozdil od Japonska, ktere se po kopirovani stalo brzy lidrem ve vyspelych technologiich, Cina je schopna pouze nakupovat nove v zahranici. A to je sance pro nas, byt vyvojove stale vepredu a prodavat myslenky a patenty, tudiz praci s nejvyssi pridanou hodnotou. A oni at si montuji a kopiruji navzajem.
Vše je jen historie.To máš to samé jako,když v minulosti byla Evropa značně zaostalá za Čínou viz.papír,papírové peníze,střelný prach,černé uhlí a spoustu dalších věcí.Věčné napadání,že nic neumějí je irelevantní.Za 100 let bude historie napsaná třeba obráceně.
kdyby mě někdo před 15-ti roky řekl že se budou prodávat ( v současnosti) velice dobře korejská auta a že bych neměl problém si teď korejce klidně koupit proč by to nebylo možné za 15 let u čínského auta
nevím, ale u mě pojem "velice dobré prodeje" rozhodně neznamená bídné prodeje korejců...
mít úspěch...
maju... v moskve jazdia uz kvanta cinanov (ale aj tak vladne lexus a nissan)