Diskuze
Auta jsou moc těžká. Lotus vymýšlí, jakou dietu jim naordinovat
Děkujeme za pochopení.
Host
Mno ....
Mno, nejsem ani fyzik, ani konstruktér automobilů, ale obyčejný koncový uživatel. Ale rád bych vám tady něco ukázal:
http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ujEA0S9QxGI
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA&feature=related
Možná už chápete, že jako koncový uživatel, vám z vysoka kašlu na lehkost karoserie, manévrovatelnost ve městě (kde stejně moc nejezdim) a opravdu si radši připlatím za vyšší spotřebu, než abych si koupil malý, ekologický a mrštný auto. Bohužel jsem už nehodu zažil, dodnes nemůžu pořádně ohnout levou ruku v rameni a to jen proto, že mi nějaký imbecil (v SUV btw) nedal přednost. Kašlu vám tedy na nějakou 'image', mám prostě velké auto i s velkým benzínovým osmiválcem, trochu sem si naněj musel našetřit a přemýšlím o montáži pohonu na LPG, no a co? Furt jezdim dle předpisů ...
Host
Re: Mno ....
Souhlasim, bezpecnost je i pro mne na prvnim miste a vice nez ekologii a ekonomii davam prednost vysledkum crash testu, fiat 500 jsem ani necekal ze dopadne lepe a i kdyby nebyl tak zdeformovany tak by zpomaleni pro telo bylo natolik kriticke ze by ridic a spolujezdci utrpeli rozsahla nvitrni zraneni, proto si volim auto i podle delky predni casti cim delsi, tim vice deformacni zony mam pred sebou a pri narazu to znamena mensi zatizeni organismu, at si zastanci malych aut melou co chtej, proste nektere zakony fyziky neosidej.bdw to same i pro narazu ze zadu.
Host
Nehodlám umřít vinou nějakýho pošuka
Chci auto co nejtěžší.... Na naše silnice jedině OT.
Host
starej clanek
Proc se na idnes objevil clanek/piarko, kterej obletel internetovej svet na konci dubna? To se v automotive fakt nic nedeje?
TTRX
Re: X6
Dnes je moderní chovat se jako rádoby ekolog. Takže nižší hmotnost, menší objem......Strašná móda. A naproti tomu "ekologické" bio palivo které ničí vše víc než to běžné
Host
Auta by mohla vážit třetinu
a stále by byla dost pevná pro převoz váhy posádky a zavazadel. Jenže dnes se klade důraz na to, aby posádka vyvázla z bouračky bez škrábnutí. Dříve se jezdilo opatrně, protože každá větší bouračka by znamenala smrt.
Dnešní Superb váží skoro 2x tolik, co auto podobné velikosti před 20-ti lety. Dnešní Trabant, pardon, Fábie, váží 2x tolik, než auto o stejném vnitřním prostoru a určení před 30 lety (tedy opět Trabant).
unbreakable__debater
Re: Auta by mohla vážit třetinu
Fabie je také výrazně větší, než Trabant. Fabie je větší i než Favorit.
Host
SHRNUTI
...kazdopadne, lepsi je nebourat..z lehcim autem mam vetsi moznost manevrovat,tak mam vetsi sanci se nrazu vyhnout...z vetsim a tezsim, zase spise preziju stret...a v praxi se delaji auta ze stejneho materialu...takze bych to zatim nechal byt...
Host
xf
Předpokladem odlehčování je uzákonění maximálních hmotnostních limitů pro osobní vozy.
Jinak vás při střetu s mnohem hmotnějšími vozy spolehlivě zabije přetížení. Bez ohledu na to, jestli vnitřek kabyny bude smáčklý, nebo ne.
Host
Re: xf
Ten limit existuje - u nás činí 3,5 t a jsou i osobní auta těsně pod tímto limitem. Vzhledem k tomu, že nejmenší auta mají i pod tunu, znamená to určité zhoršení již existujícího problému. Nejde o žádnou novinku způsobenou odlehčováním.
A když se potkáte s kamionem, je to celkem jedno. Jedině snad vystřelit cestující i se sedadlem na padáku jako pilota ze stíhačky...
Host
Dost by mne zajímala
spolehlivost řešení typu dotykový displej (při teplotách které v autě mají rozptyl -20 až 80 stupňů), co když budu mít rukavice, jak spolehlivé bude to bezdrátové propojení, jak se vyřešíaby se nerušila dvě auta stojící vedle sebe.
Ono obecně čím víc takových systémů tím více problémů.
Asi jsem staromil, ale u ruční brzdy bych raději věřil mechanickému řešení.
Další věc je jak toto zeštíhlování bude mít vliv na pevnost karoserie.
wrah
Re: Dost by mne zajímala
Zrovna u ruční brzdy podle mě tento systém nemá smysl, protože servo zajišťující zabrždění patrně váží více než lanko y brzdová soustava tak jak je.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...