Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejvíce problémů bývá s airbagy, plyn může za minimum potíží

Problémy s akcelerátorem představují pouhá 3 % stížností zákazníků na nebezpečné závady automobilů. Vyplývá to ze statistik amerického úřadu pro bezpečnost silničního provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

jo plyn se prevít

Tuhle si sem si v autě prdnul. Naneštěstí pro mě, onen prd zafungoval jako slzný plyn a já musel urychleně do odstavnýho jinač by byl malér

0/0
29.5.2010 8:52

lks0079

airbagy

Vono vůbec by bylo nejlepší kdyby někdo zjistil, jestli to velký množství airbagů v autech neni spíš nebezpečný. Velký riziko je když pasažér sedí nestandartně. Docela mi stačilo když jsem trochu ťuknul Octavii a měl jsem blbě nohu a pěkně si narazil češku o klíček zapalování. Představa že by mi jí třeba urazil kolenní airbag mě přímo děsí. Ono vlastně stačí třeba spolujezdci, aby se instinktivně chytil za palubní desku a má po rukou i při drobném nárazu :-(

0/0
28.5.2010 18:27

Host

Re: airbagy

Kdyby si měl monohými zatracovaného švédského Saaba o klíček v zapalování by sis úrčo čéšku nenarazil... ;-)

0/0
29.5.2010 0:31

lks0079

Re: airbagy

No teď mám Passata a ten má klíček naštěstí úplně bezdrátovej :-)

0/0
29.5.2010 7:51

Host

Re: airbagy

jen čas ukáže, jeslti ten bezdrátovej klíček je výhra nebo prohra, co se týče spolehlivosti.......ale to je zas ouplně jiný téma:-P;-)

0/0
2.6.2010 17:06

lks0079

Re: airbagy

No spolehlivost zatim dobrá. Ale dost mu věřim z pohledu bezpečnosti. Na www.sherlog.cz byl jen jeden případ passatu týhle genrace kdy zloděj ukradl origoš klíček a odjel. Jinak je to pro ně problém. Zatím...  Docela se divim že audinu ukradne každej trouba se šroubovákem a v passatu si dali záležet a dali to do standardu. Asi protože se předtim hrozně kradli :-))

0/0
2.6.2010 19:22

Host

Re: airbagy

mno to jsi tu nohu musel mít hodně nestandardně

0/0
31.5.2010 9:52

lks0079

Re: airbagy

No stačilo jen hystericky brzdit vší silou se zapřít do pedálu no a ona se pak hodně natáhne. Ovšem náraz jí pak zase smrští :-( Bylo to na ledu, takže jsem měl pocit že na tu brzdu vůbec nešlapu, tak o to víc jsem se zapřel :-((

0/0
31.5.2010 19:02

Host

Re: airbagy

kdybys tam měl právě ten kolenní pytel tak klíček netrefíš.

0/0
1.6.2010 8:21

lks0079

Re: airbagy

Nesmysl... Kolenní pytel je hodně pod volantem a i kdyby měl přesah nahoru, tak by musel bejt dost hlubokej aby něco zatlumil, což je dost nebezpečný , protože některý lidi (např. já) neseději jako závodníci, že ani nedošáhnou na volant, ale prostě maji nohy těsně pod palubkou. Ale nejdůležitější na tom je, že když jsem trefil kolenem ten klíček, díky čemuž jsem měl jelito jak blázen a ještě teďka po dvou letech to občas cejtim, tak ani jeden airbag nebouchnul, to zas byla moc malá rána (odhaduju tak 30km/hod) a navíc pod úhlem.

0/0
1.6.2010 13:50

Host

nejhorší problémy s airbagy mají auta od AAA auto

protože v nich žádné airbagy dávno nejsou ;-D

0/0
28.5.2010 11:24

Host

Re: nejhorší problémy s airbagy mají auta od AAA auto

;-D;-D;-D[>-]Rv

0/0
29.5.2010 1:24

Host

Re: nejhorší problémy s airbagy mají auta od AAA auto

Ale jsou. Pečlivě složený a narvaný zpět.

Amatér airbag vykuchá a ustříhne kontrolku. - když se podíváš zespoda do volantu tak vidíš že je dutej.

Profík ho smotá zpátky, kontrolku napojí paralelně např. na kontrolku diagnostiky motoru aby při startu problikla při startu. Poznáš to až při bouračce ;-D

0/0
1.6.2010 8:25

kubas_86

Re: nejhorší problémy s airbagy mají auta od AAA auto

no pozná se to i podle ty kontrolky protože ta zhasína sama nezávisle na ostatních. jakmile zhasne stejně jako třeba diagnostika nebo něco jinyho je pruser :)

0/0
1.6.2010 23:21

Host

minulý týden jsem viděl 2 peugeoty s upadlým kolem

jeden v Legerce, druhej u Líbeznic (r.v. okolo 2000)... setsakramenský auťáky :-)

0/0
28.5.2010 11:23

charlie.sk

Re: minulý týden jsem viděl 2 peugeoty s upadlým kolem

já jsem zase minulý týden viděl v Paříži chrochtávii taxi s upadlým předním kolem,ostuda jako brno ,řidič jen nechapavě koukal jak se to auto soudruhům z NDR  nějak nepovedlo.

0/0
28.5.2010 11:31

Host

Re: minulý týden jsem viděl 2 peugeoty s upadlým kolem

a teď tu o Budulínkovi EUR^

0/0
28.5.2010 12:29

Host

Re: minulý týden jsem viděl 2 peugeoty s upadlým kolem

To napis tomu nahore ;-D

0/0
28.5.2010 13:11

Host

Re: minulý týden jsem viděl 2 peugeoty s upadlým kolem

u taxíků se to, vzhledem k zatížení, dá předpokládat... i když - uznávám, že je to ostuda :-)

0/0
28.5.2010 12:29

Host

Re: minulý týden jsem viděl 2 peugeoty s upadlým kolem

Tak to dopadá, když si alžirský taxikář z Paříže koupí octávku v českým AAA s třikrát stočeným tachometrem.

0/0
31.5.2010 10:02

Host

to yo Toyota!

U mě Toyota nevzbudila nedůvěru problémem samotným, ale tím, že se jej snažila za každou cenu několik let tutlat. Takovému výrobci se přece už nedá věřit.

0/0
28.5.2010 10:30

Host

Re: to yo Toyota!

ja nechapu jak muze nekdo verit Skodovce...viz jeji "ferovy" pristup v podobnych pripadech (airbag u roomsteru apod) :-/

0/0
28.5.2010 11:39

Host

Re: to yo Toyota!

Ostatni tutlaji jeste ted :-)

Jak jim nuzes verit?

0/0
28.5.2010 13:12

Host

Re: to yo Toyota!

upřímně, toyota není žádný terno už pěkně dlouho. Teď to navíc už máme i ofiko potvrzenýR^

0/0
29.5.2010 8:54

Host

Re: to yo Toyota!

nejlepší je obvolat lidi na svolávačky telefonem!

0/0
31.5.2010 9:19

Host

Nic není bezchybné, Toyota .

Prý budou mít nový reklamní slogan. Kdyby problémy se zasekávajícím pedálem včas oznámili americkému federálnímu úřadu "pro bezpečnost automobilů" a řadu měsíců to netajili, žádné problémy by neměli, aspoň ne tak velké. To "zapoměl" pisatel článku uvést. Prý se daly chytré hlavy daly dohromady, a není náhodou, že v Toyotě, a nechaly redakci iDnes svézt s Toyotou, opravdu zadarmo ! Slyšel jsem, že to tak bylo.

0/0
28.5.2010 10:03

Host

nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

sice neškodí přímo osádce vozu (ta si zato užívá smardů a jedů z okolních dieselů), ale spolehlivě zabíjí všechny okolo. Nejhůře pak dieselové smrady působí na malé děti. Něco si o tom přečtěte, případně se poptejte lékařů, kteří se danou problematikou zabívají. X

0/0
28.5.2010 9:43

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

škoda , že to neumlčelo Tebe......:-P

0/0
28.5.2010 9:59

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

???

0/0
28.5.2010 10:38

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

R^Souhlas.

0/0
28.5.2010 10:03

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

Kdysi jsem četl nějakou italskou studii, kde se psalo, že u lidí bydlících ve vzdálenosti do 1km od autobusových nádraží mají 3x větší pravděpodobnost karcinogenního a plicního onemocnění.

0/0
28.5.2010 10:28

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

asi to ma byt argumentace proti dieselu, ale jaxi smrdi vsechna auta (nektera mozna mene, jina vice, ale vsechny).takze nechapu proc ta chronicky znama vec, kdo bydli u silnice neni zdravy, stejne je to vedle vedeni proudu.ale kvuli tomu vsemu se asi na stromy nevratime a nezacneme svitit svickama,co?

0/0
28.5.2010 10:57

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

to je samozřejmě pravda, proč ale zbytečně smradit dieselem, když lze méně smradit benzinem nebo plynem? Kvůli pár ušetřeným haléřům na kilometr?

0/0
28.5.2010 11:01

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

ty kecy o svíčkách jsou opravdu trapnym argumentem... sám mám TDi a jsem spokojen. ono jezdit s 1.4 TDi za 3.8 litru (můj dosavadní rekord s tím, že po městě v rámci předpisů a mimo obec 110km/h), nebo s 1.2 HTP za 8 litrů je rozdíl jak ve spotřebě, tak ve smradu.

0/0
28.5.2010 11:30

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

to je zase blábol - mimochodem i z 8mi litrů benzinu bylo podstatně méně smradu než ze 4 litrů nafty, jakkoliv je ten tvůj poměr 3,8 : 8,0 na hlavu postavený ;-D

0/0
28.5.2010 11:32

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

svou spotřebu jsem ochoten kdykoli dokázat, a s 1.2 HTP je 8 litrů zcela běžné číslo.

0/0
28.5.2010 12:31

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

..jenže Diesel má emise 3 až 4x větší (NOx, HC.....). Takže i když hypoteticky bys s Dieselem měl poloviční spotřebu (a tedy poloviční CO2, což je ale v podstatě nesmysl), stejnak je na tom benzín líp.

0/0
2.6.2010 17:11

charlie.sk

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

to ti určitě budeme věřit ,dle zkkušeností tenhle nepovedený folcvágnovský tříhrnek žere ve fobii v průměru 7,5 l nafty.http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010050801

0/0
28.5.2010 11:34

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

dfens jel s Fabií II, já hovořím o Fabii I 55kw. to je jedna věc. jeho test jsem samozřejmě četl, a se vším i se spotřebou souhlasím. nicméně je potřeba vzít v potaz, že auto nezná a jel s ním poprvé, další věc je, že okolí Budějic má trochu jinej reliéf, než středočeský kraj :-)

0/0
28.5.2010 12:33

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

kromě toho píše: " pod 2.000 rpm se neochotně sbírá, nad 3.000 rpm zase ztrácí výkon." ... z čehož pro mě plyne, že auto skutečně testoval - a to pak asi na spotřebu moc nehleděl. dále píše, že jel 700 km prakticky po dálnicích a 1. třídách - já tedy na takových silnicích takovéhle věci s motorem nedělám. odtud asi ta jeho spotřeba. :-) moje cesta ráno do práce spočívá v úseku Zdiby - centrum - Říčany (teplická - kolony - D1) ... když jedu vyloženě v ponožce, spotřeba 3.8 je zatím maximum, na které jsem se dostal. když jedu svižněji (dálnice 150 km/h), pak je spotřeba 5.5 - 6 litru/100 km.

0/0
28.5.2010 12:39

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

;-D při 150 km/h za 6 litrů? To sou pohádky...

0/0
28.5.2010 13:05

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

to je možné. Já jezdím jen po dálnici a často 150. Mám průměr 5,6

0/0
28.5.2010 13:34

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

ano, 150km/h za 6 litrů... bohužel je díky slabému motoru a mizerné aerodynamice obrovský rozdíl mezi jízdou po větru, za bezvětří a proti větru. po větru spotřebu neznám, za bezvětří je to těsně pod 6 litrů (při této rychlosti) a proti větru se spotřeba znatelně zvedá. přes centrum jsem se přes 7 litrů ještě nedostal.

0/0
28.5.2010 15:39

Deleter

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

Možná si zkuste najít význam slov "maximum" a "minimum."

0/0
28.5.2010 13:09

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

a možná zapoj mozek. jestlipak víš, jakej je maximální mráz? je to - 274°C a je to maximální zima :-)

0/0
28.5.2010 15:36

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

btw takzvaná absolutní nula. ;-D

0/0
28.5.2010 15:40

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

musim tě trochu zklamat, na hodnotu -274 se ani nedostaneš, absolutní nula končí na -273,15 a nějaký drobný

0/0
29.5.2010 8:57

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

Zase tu ty antidieselovy blazne? ;-D

Jestli nejsi stejnej jako ten antikorejsky blazen R^

0/0
28.5.2010 13:13

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

To by mě asi sežral za živa :D Mám korejské auto a ještě k tomu diesel

0/0
28.5.2010 13:35

Host

Re: nehorší je smrdutý diesel pod kapotou

potrestal jsi se sám - netřeba tě více trýznit ;-D

0/0
28.5.2010 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.