- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tuhle si sem si v autě prdnul. Naneštěstí pro mě, onen prd zafungoval jako slzný plyn a já musel urychleně do odstavnýho jinač by byl malér
Vono vůbec by bylo nejlepší kdyby někdo zjistil, jestli to velký množství airbagů v autech neni spíš nebezpečný. Velký riziko je když pasažér sedí nestandartně. Docela mi stačilo když jsem trochu ťuknul Octavii a měl jsem blbě nohu a pěkně si narazil češku o klíček zapalování. Představa že by mi jí třeba urazil kolenní airbag mě přímo děsí. Ono vlastně stačí třeba spolujezdci, aby se instinktivně chytil za palubní desku a má po rukou i při drobném nárazu :-(
Kdyby si měl monohými zatracovaného švédského Saaba o klíček v zapalování by sis úrčo čéšku nenarazil...
protože v nich žádné airbagy dávno nejsou
jeden v Legerce, druhej u Líbeznic (r.v. okolo 2000)... setsakramenský auťáky
já jsem zase minulý týden viděl v Paříži chrochtávii taxi s upadlým předním kolem,ostuda jako brno ,řidič jen nechapavě koukal jak se to auto soudruhům z NDR nějak nepovedlo.
U mě Toyota nevzbudila nedůvěru problémem samotným, ale tím, že se jej snažila za každou cenu několik let tutlat. Takovému výrobci se přece už nedá věřit.
ja nechapu jak muze nekdo verit Skodovce...viz jeji "ferovy" pristup v podobnych pripadech (airbag u roomsteru apod)
Prý budou mít nový reklamní slogan. Kdyby problémy se zasekávajícím pedálem včas oznámili americkému federálnímu úřadu "pro bezpečnost automobilů" a řadu měsíců to netajili, žádné problémy by neměli, aspoň ne tak velké. To "zapoměl" pisatel článku uvést. Prý se daly chytré hlavy daly dohromady, a není náhodou, že v Toyotě, a nechaly redakci iDnes svézt s Toyotou, opravdu zadarmo ! Slyšel jsem, že to tak bylo.
sice neškodí přímo osádce vozu (ta si zato užívá smardů a jedů z okolních dieselů), ale spolehlivě zabíjí všechny okolo. Nejhůře pak dieselové smrady působí na malé děti. Něco si o tom přečtěte, případně se poptejte lékařů, kteří se danou problematikou zabívají.
No tak tohle je problém s airbagem. Když skutečně ověříte jeho funkčnost, tak můžete do auta montovat další - jenže nikdy na 100 procent nevíte jestli je funkční. Hlavní problém s Toyoutou bylo podezření na závadu ve firmware, což je v autě kde firmware řídí úplně všechno celkem dost "nepříjemné". Jinak je dost pravděpodobné, že Toyota navzdory těmto problémům bude o něco spolehlivější než Ford.
Pokud si někdo po dopravní nehodě stěžuje na airbag, tak je jasné, že je taková stížnost neoprávněná. Kdyby byla oprávněná tak by si už nestěžoval
Nejde o to kolik lidí si stěžovalo a kolik bylo "stížností", ale o to,jestli to byla či nebyla výrobní vada (Toyoty dle dřívějších reklam, jak si je vysvětlují "toyotisti" prý poruchy, natož výrobní vady nemají, narozdíl od konkurence). Slávii se nedaří, Sparťani se radujou, může za potíže Slávie Sparta? Prý když to napíšou na iDnes a řeknou chlapi v hospodě, tak ano a já tomu věřím.