Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Touareg: do bahna ve smokingu

Tohle auto má v popelníku držák na cigaretu, klidně zapálenou. Odložíte si ji tam, až se budete chtít vyškrábat do kopce, do kterého byste po svých nevylezli a pak se přebrodit potokem. A takové je to ve Volkswagenu Touareg se vším: maximální pohodlí a servis pro posádku a zároveň nečekané terénní schopnosti. Jediným limitem je strach o sebe a auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

mám doma

X6ku a touarega...nechápu jak nekdo muze jezdit v necem jinem nez SUV....trapáci

0/0
11.6.2010 10:28

Host

Re: mám doma

nee každý si nahrabal za totality a nebo nevydělává 100 klacků měsíčně LOL

0/0
11.6.2010 17:01

ruger.forever2

jen hlupec se chlubí tím co má...

pokud  ve skutečnosti nejezdí v otřískané š120;-D

0/0
13.6.2010 20:14

Host

Re: jen hlupec se chlubí tím co má...

asi tak nejak to bude

0/0
20.6.2010 9:09

aaida

len

ci sa to nebude kazit,tolko elektroniky

0/0
6.6.2010 15:57

Host

No nevím

Někde jsem četl, že zkoušeli v terénu současně Touareg a Santanu - to je španělský teréňák, co vypadá, jako Defender, používá ho třeba ČEZ, jak jsem si všiml. Touareg prý zůstal viset na prvním větším terénním zlomu a Santana se v klidu otočila a navijákem ho vytáhla. Tak nevím....:-). Asi se to nedá porovnávat, on ten Touareg bude zřejmě jen tak "jako" terénní. Myslím, že mnohem kvalitnější SUV, než Touareg, bude třeba Subaru.    

0/0
5.6.2010 2:23

Host

Re: No nevím

Je vidět, že ho nemáš (Touarega), tak kecáš nesmysly. Kdybys s touto technikou někdy byl v Maroku, nebo v Rumunsku, tak by sis asi sedl na prdel. Ale nepřekvapuješ mě. Ti co si ho nemůžou dovolit, melou to samé, jen ze závisti. Já sám jsem vyprostil z bahna až po nápravy zahrabaného Patrola, tak vím o čem mluvím. Subaru zdaleka nedisponuje takovou technikou, to je úplně jinde. Se Santou  to asi taky není to správné srovnání, co? Boční náklony 45° jako u Touarega,to sotva a na dálnici tak do 110 km, měnitelná světlá výška, až na 300 mm, ani náhodou. Už mě to nudí. Čau.

0/0
6.6.2010 12:53

RBrider

Re: No nevím

http://www.youtube.com/watch?v=RxDoXEK7vwA

kdybys nekecal, vetsi tereni zlom a tuareg je v pasti xD

0/0
7.6.2010 8:04

Host

Re: No nevím

je vidět že ho máš, nebo ho obdivuješ, když ho tak obhajuješ :P

0/0
7.6.2010 23:31

stuba

Re: No nevím

bodet by se ho nezastával,když ho stál takovej ranec;-D To bych tvrdil,že umí i lítat!!

0/0
12.8.2010 11:59

sincos

Re: No nevím

Odpověď po dlouhé době: fajn, možná to tak je, zkušenost s tímhle typem VW nemám, jen jsem to četl. Nechápu, proč bych měl být člověk, který na Touarega nemá, jen proto, že o něm nepíšu v superlativech? Prostě ho nechci. Jiný názor, než názor Pana Majitele Touarega = zřejmě podle něj názor chudáka, co závidí, musím se smát, asi jsem se někomu otřel o miláčka, což svědčí o jeho malém rozhledu:-).  Měl jsem za život dost aut, ohledně spolehlivosti mám s VW špatnou zkušenost. Najezdím ročně cca 60 tis. km, auto se tak docela otestuje. Zkušenost je také taková, že dost často je vidět arogantní chování majitelů VW, obzvláště Passatů, (ale nejsou sami, pro objektivitu), kteří si právě asi myslí, že auto, ve kterém jedou, ukazuje na jejich bohatství. Je to dost k smíchu, nebo spíše trapné, jenže, bohužel, i nebezpečné. Zřejmě dědictví komančské doby, kdy auto bylo bráno, jako majetek.... Lehce mimo :-). Jsou to jenom auta. Hlavně, ať jsme zdraví, bez ironie. Toť vše.

0/0
28.7.2010 17:09

Deleter

Re: No nevím

Tys tahal leda kačera na špagátku. Touareg má boční náklon do 35° ;-D

0/0
12.8.2010 12:11

Host

vaše starosti

mě klekla v pondělí Felicia a nemám ani na vojetou plečku z bázu.

0/0
2.6.2010 21:58

Host

Re: vaše starosti

r.i.p.  ;-(

0/0
7.6.2010 23:31

Host

Re: vaše starosti

njn někdo se tu musí pochlubit, ještě se tu ale nezmínilo, kolik lidí pak brečí, když to musí živit !! =oD zlatá Felda, taky mám a jsem spokojený ;o)

0/0
11.6.2010 17:03

katano B_A_N

do bahna ve smokingu jedině v DACIA DUSTER

!!!! Touareg je príma auto na dálnici, Duster je príma auto do terénu !!!!

0/0
2.6.2010 21:23

já jsem ňákej Ludva...

Re: do bahna ve smokingu jedině v DACIA DUSTER

Zdarec kakáno, Dacie teď máte jako služební vozy ve slávce??? ;-)

0/0
3.6.2010 8:14

RBrider

Re: do bahna ve smokingu jedině v DACIA DUSTER

hele to je ten ignorant co jezdí renckem a haní toyotu xD ,

http://www.youtube.com/watch?v=Uzfxu5vkuR4&feature=related

0/0
7.6.2010 8:09

Host

proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

když jste takoví machři, tak proč se 95% z vás ztrapňuje šetřivým smrdutým dieselem? ;-D

0/0
2.6.2010 16:55

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

pač tahne vocpoda

0/0
2.6.2010 17:11

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

a proc ne ?

0/0
2.6.2010 17:16

habr

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

Protože bentínový motor než se ohřeje katalyzátor produkuje jedovaté látky. Katalyzátor se na provozní teplotu, tedy kdy dochází k redukci uhlovodíků zpravidla ohřeje okolo 12 -15 kilometrech jízdy. tedy ne poskakováním po městě. To, že benzinový motor nesmrdí neznamená, že je zdraví méně nebezpečný než nafťák. naf´ták má problém se sazemi, které e usazují v plicích. pokud se na ně nalepí (na saze) další nečistoty z automobilového provozu, včetně aromatických uhlovodíků, je to pro zdraví člověka trochu víc nepříjemné.

0/0
2.6.2010 17:34

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

ty tomu rozumis jak baba kolotoci, takovyhle argumenty ti poradil nekdo z TDI chip tuningu ne?

0/0
2.6.2010 21:01

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

Tyto rozumy mám z materiálů které nejsou zas tak moc zveřejňovány. Ale vše je velmi zjednodušeně napsáno. Na TDi chip mne netipuj - tomu nefandím.

0/0
3.6.2010 7:41

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

To asi není zveřejňováno, protože je to úplná blbost :-)

0/0
3.6.2010 8:27

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

asi tak no, hrozny jak lidi verej vsemu, co kdo napise na facebook

0/0
3.6.2010 13:01

Host

Re: proč si do těch SUV nepořizujete benzinové motory?

Já mám v SUV benzín. Nicméně nevím proč by se někdo kdo si koupí SUV měl snažit být machR?

0/0
2.6.2010 18:47

Host

Ja ja

Das ist unsere neues kchübelwagen. Ja. Ja ja

0/0
2.6.2010 14:58

Lanolin

Re: Ja ja

No dobře, když jinak nedáte

0/0
2.6.2010 16:24

Host

Re: Ja ja

Cože? Vagón kýblů?

0/0
3.6.2010 8:28

Host

Příšera z jezera

Já chápu, že někteří neví co s penězma... ale tohle auto se vážně někomu líbí? 8-o

0/0
2.6.2010 13:43

TRX

Re: Příšera z jezera

Jezdí v něm třeba Standa Gross

0/0
2.6.2010 13:45

Host

Re: Příšera z jezera

standa grosů ho dostal místo peněz

0/0
7.6.2010 23:32

Host

Re: Příšera z jezera

Je tu seper auto, jedno z nejlepší z SUV!!

0/0
2.6.2010 13:56

Host

Re: Příšera z jezera

co je to vůbec třída SUV ?

? Lada Niva, nebo snad Nissan Patrol, nebo snad VW Touareg, nebo snad Škoda Yeti, nebo snad Mercedes G ? ?

0/0
2.6.2010 14:56

TRX

Re: Příšera z jezera

Lada niva a Patrol jsou offroady. SUV vzniklo mnohem dle a pokud se pamatuji první zástupce byl mercedes ML

0/0
2.6.2010 14:57

TRX

Re: Příšera z jezera

déle

0/0
2.6.2010 14:59

Deleter

Re: Příšera z jezera

Proboha, snad "později!"

Za první SUV se považuje Cherokee.

0/0
12.8.2010 23:56

Lanolin

Re: Příšera z jezera

Měl jsem na pár týdnů půjčený kouřič od dačie a přiznám se a není to reklama, byl jsem příjemně překvapenej (Dacia Duster). Za ty love to umí divy. Jen bych tomu vytkl nepřítomnost redukce v terénu i když převodové poměry se dají využít tak půl na půl terén silnice. Ale silniční žihadlo s redukcí to není.

0/0
2.6.2010 16:30

Host

Re: Příšera z jezera

Dole si utahuješ z yetiho a tady vychvaluješ dustera. Ty fakt nepřemýšlíš

0/0
2.6.2010 18:51

Deleter

Re: Příšera z jezera

No vono je to trochu o jiných penězích, víme?

0/0
12.8.2010 23:57

Lanolin

Re: Příšera z jezera

Tohle? Za ty peníze? che che mohlo by za mnou chodit a nosit mi hozené klacíky, pak bych ho možná za ta peníze bral, možná.

0/0
2.6.2010 16:33

Host

Re: Příšera z jezera

kup si psa, budes to mit levnejsi

0/0
2.6.2010 17:13

Lanolin

Re: Příšera z jezera

šak ho mám (a má taky náhon 4x4, ryšavá metalíza, ocasové vyrovnávání smyku a velká ouška pro rychlé brždění)

0/0
2.6.2010 17:40

Host

Re: Příšera z jezera

Pořád se je nchlubíš ale zatím si neřek jaký SUV máš

0/0
2.6.2010 18:52

Host

omluva

kdyz to tady tak ctu, tak se musim pulce diskutujicich omluvit. Skutecne jsem si SUV nekupoval pro to abych se nim chlubil, nekdo mi ho zavidel. Koupil jsem si ho proste proto, ze jsme ho chtel. Omlouvam se, jsem sebec a nemyslel jsem na vas, snad se jeste dostanu do nebe.

0/0
2.6.2010 13:22

Host

Re: omluva

Já nejsem ,, sebec,,  jako ty, dělám u LČR a musím si vystačit s Ladou Niva 4x4. [>-][>-]

0/0
2.6.2010 13:30

Host

Re: omluva

no a ? delas ve statnim podniku, bud rad, ze nechodis pesky.

0/0
2.6.2010 16:36

Host

Re: omluva

ja si to auto na rozdil od tebe musel koupit sam a to navic ze zdanenych penez, tak tady nemudruj ty statni sovo.

0/0
2.6.2010 16:38

Host

Re: omluva

Pokud jezdíš především jen v lese, minimum po dálnicích a pod., tak Lada Niva je dobrá volba. Až na tu spotřebu. Ale rozhodně je to krátké auto které je výborné na jízdu  v lesích a ve kterém lze převést papíry hajného, číslovačku a holinky, případně pilu a nějaký ten kanistr. Snad ještě Vitara je rovnocená, zbytek jsou dlouhá auta se kterými se v průseku nedá otočit.

0/0
3.6.2010 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.