- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak vidím tu foku, tak to je uplně jako staré aerodynamické tatrovky, vyráběné před a po II. sv.
Ano, v zásadě se dá říct, že snaží-li se někdo o aerodynamický tvar něčeho, do čeho se vejde x lidí, tak dospěje k podobnému výsledku, jako kdokoliv jiný.
SAAB by měl především uvažovat o nějakém marketingu. Vzhledem k tomu, jakou má reklamu v ČR je spíš zázrak, že tu i něco prodá. Jinde je to sice o něco lepší, ale jaké motto může mít automobilka po krachu koupená jinou ztrátovou automobilkou?
S tím marketingem to prokoučovali někdy koncem osmdesátých let.
ale asi by to patřilo spíš do kulturní rubriky než do aut.
Výrobce, kterej na vrcholu boomu vyrobil v roce 2008 90 tis. aut, a dnes prodává podstatně méně, tak ten prostě samostatně končí, natož aby otevíral novou modelovou řadu.
Prodávat auta draze jako stylovky se snaží výrobci s jinými možnostmi a stejně bez velkého úspěchu.
je to fajn auto. všem doporučuju.
od několikrát krachující společnosti
auta od těchto neluxusních značek jsou neprodejná. Nemají image a ta je v tomto segmentu potřeba. Vzpomeňte na Renault Safrane, Vel Satis, Avantime.....Martin
Nejak nechapu jak muze kusovy vyrobce Spyker, ktery byl po celou historii ve ztrate koupit SAAB, ktery je ve ztrate minimalne 12 roku, a tvari se, ze je vsechno OK
Jake jsou aktualni prodeje SAABu - tipuji tak max pár desítek kusu po Evrope
mate-li na mysli novou 9-5, tak dle oficialnich informaci na ni je velke mnozstvi predobjednavek. Jinak prodeje v cesku jsou par desitek kusu, prodeje napr. ve svycarsku jsou pomerne dobre. Ono u nas se kvalitni drahe veci nenosi...