Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejpodivnější fiaty měly sraz v Českém ráji

Majtelé nejpodivnějšího auta posledních dvaceti let se sešli v Českém ráji. Fiat Multipla se před nedávnem stáhl z prodeje, stále ale žije v rukách nadšených majitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta 1

Když to někdo bere tak,

že to jede dopředu i dozadu,proč ne.Taky jsem byl majitelem auta roku Tipo a to mě vyučilo,nikdo si s ním nevěděl rady a v servisech si ze mě dělali legraci,že každej Fiat je originál a manuály jsou na nic,protože nic nesouhlasí.Od auta vyžaduji,aby bylo spolehlivé,pro mě pohodlné,vešlo se do mých finančních možností,mělo levný provoz a když někam přijedu,abych nevypadal jako exot.Fiat je levný na pořízení,ale už ne na údržbu a velmi časté opravy všeho druhu.

0/0
22.6.2010 23:03

Host

Proč ne!

Moji známí z italy maj už rovnou dvě. Teť tu modificatu a asi na tom autě něco je...;-)

0/0
17.6.2010 22:16

Host

Krása

Je videt, že si mladej starej se o své osmnáctky a nás multipláky nechte být a neurážejte je to každýho věc, jaký má vkus!!! I kdybys měl třebe ASTONA MARTINA tak se zaním ohlídneme, ale už to není jedinečné a originální auto!!! ;-O

0/0
6.6.2010 19:36

JTR1

Multipla

Kdo jí neměl nebo s ní nejezdil neuvěří. Jednoduše pohoda slušnej motor JTD 110 koníků spotřeba kolem 6l a to jí člověk šlape na krk, dynamika slušná a ten vnitřní prostor a variabilita nepřekonatelná. Jednou jsem přijel do stavebnin bez zadní řady sedadel a chtěli mi tam šoupnout celou paletu . V zimě na hory (4 dospělí) zadní prostřední sedačka zůstala doma, přední se sklopila, prostor vzadu se vyplnil taškama, lyže přikurtovat ke sklopenému přednímu opěradlu a vzhůru bez boxu na střeše. Jen ten vzhled se né každému líbí, ALE ta nová už není to pravé!!! ;-) A jinak vcelku žádné problémy, jen nafta, olej a pravidelný servis. Vlastnil jsem ji 4 roky najeto 130 000km.

0/0
4.6.2010 8:40

truthspeaker

ale no tak :-)

"a ve své době patřilo na špičku i v disciplíně jízdních vlastností" HAHAHAAAAA;-D

tady si někdo trošku trošičku zapřeháněl

jinak nic proti vkusu majitelů a řečem o užitné hodnotě, já ale raději atraktivní štíhlou osumnáctku na pláži než odpornou špekatou maminu v kuchyni

0/0
4.6.2010 8:33

JTR1

Re: ale no tak :-)

slovy klasika od motokár: pokud jsou kola v rozích tak to nejde převrátit ;-) No ono v postýlce se poškrábat o žebra vychrtliny a počítat žebra aby člověk našel nějaké poprsí (v horším případě silikon) také nic moc. Chceto všeho z mírou ;-)

0/0
4.6.2010 8:46

Host

Re: ale no tak :-)

Jednou mi kamarád smutně vyprávěl: Už jsi chodil s modelkou? Ne? O nic jsi nepřišel... Když otevřu hladovej lednici, tak tam najdu akorát laky na nehty a řasenky..."  Tak já raději tu maminu u plotny, která mi za mou lásku snese modré z nebe!  ;-)

0/0
4.6.2010 15:55

Host

Multinka je nejlepší

Jsme též štastná rodinka vlastnící naprosto skvělé vozítko Multinku.

Není to jen auto je to člen rodiny V.

A srazy těchto miláčků jsou naprosto vyjímečné a báječné.

Vendo děkujem :-)R^

Alča a klucí

0/0
4.6.2010 0:18

Host

Trocha čísel

Tato diskuze potěší statistiky. Jeden pro, druhý proti a jeden čech. Je tady někdo, kdo mi chce předepisovat co se mi má líbit? Nikomu nevnucuju svůj názor, ale kdo bude chtít ať si to přečte. Jsem jeden ze šťastných majitelů multinky a ta mě ještě nezradila. Pořídil jsem si ji před čtyřmi lety, protože mě zaujala nezvyklým tvarem. Od té doby do ní, jak se říká:"leju jenom naftu." Za ty čtyři roky jsem s tímto vozítkem ujel skoro padesát tisíc kilometrů s průměrnou spotřebou 6,4 l nafty a to i s puštěnou klimačkou a o dovolené táhla přívěs, který váží 800 kg. V náhradních dílech polkla 25 tisíc Kč a to protože měla teď před STK a musel jsem něco vyměnit, protože má teď nalítáno 270 000 km. Vynaložené peníze jsou včetně oleje a filtrů při pravidelných výměnách. A co jiný argument. Najděte u nás  vrakoviště kde máte celou Multiplu, nebo třeba jen část, nenajdete a proto všechny ND byly koupeny max. v náhradě a tak kdo zná ví a kdo nezná nám závidí. Já, žena a čtyři dětské sedačky.

0/0
3.6.2010 22:58

Host

Až budu bohatej

Až budu bohatej začnu skupovat multipr*ele a jezdit v nich..... na jedničku a plnej knedlík s odpopjenou saharou dokud nepůjde do kytek a pak do šrotu, žádný vrakoviště. Třeba dostanu nobelovku

0/0
3.6.2010 22:23

Host

tohle auto není o designu

Tohle auto je především o praktičnosti a své zákazníky si našlo. Mít prostorný vůz pro rodinu je mnohem důležitější než sedět 15 cm nad asfaltem. palec nahoru Fiatu za odvahu. R^

0/0
3.6.2010 19:18

LaHa1

Každý auto se nemusí líbit

ale vždycky si kupce najde.Podívejte pár let zpátky kolik ulítlejch aut spatřilo světlo světa,pravda,některý dlouho svět nedobývaly. Ale třeba takový Roomster se prodává.Klidně nadávejte mám ho taky.Poslední Seat Toledo,taky žádná nádhera,Renault Thalia, Ren. Vel Satis,R Clio kombi- poslední,Lancia Y - první,Lancia Musa, Logan aj.

0/0
3.6.2010 18:51

bAn_dee

Re: Každý auto se nemusí líbit

Vel Satis sem snad nepatří...8-o

0/0
3.6.2010 19:56

Host

Re: Každý auto se nemusí líbit

no to teda patří :D kolik jich na silnici vidíš? skoro žádný a navíc vypadá fakt divně

0/0
7.6.2010 8:47

Host

Hurá!!

Vy jste národ tupcůRv.Konečně se pořádné prostorné rodinné auto dostalo na náš trh!!

Ať žijí Multinky!R^ 

0/0
3.6.2010 18:44

Host

FIAT

Jde vidět že češi jsou trochu omezení co se týka designu ....

0/0
3.6.2010 17:49

Host

Re: FIAT

ani bych neřek, když jsme přijali fabiu2 a to tež není krasule

0/0
3.6.2010 17:59

Host

Re: FIAT

Hovoříš za sebe a možná ještě svoji rodinu.

0/0
3.6.2010 18:49

Host

Re: FIAT

Ale přeci zrovna Italové - ti mistři designu nakreslili Multiplu.

0/0
3.6.2010 19:32

Host

Sraz FF v Ceskem Raji

Za mesic (presneji 2.-4.7.) je v Ceskem Raji sraz FORDu FUSINu !!!

Kdo chce,at prijede,jste vsichni vitani! :-)

Vice info -> http://fusion.fordclubs.org/3cszraz.html

0/0
3.6.2010 17:20

Host

Re: Sraz FF v Ceskem Raji

Fusion je stejná krabice jako ta Multipla ;-D 

0/0
4.6.2010 8:23

Host

Multipla

se pobleju, to jsou špekaté obludy...doufám že za tohle tomu týpkovi od rýsovacího prkna alespoň zlomili ruku. Myslím, že místo nejhnusnějšího auta 21. století už je jasné.

0/0
3.6.2010 16:18

Host

Re: Multipla

Ten "týpek"od prkna má ve světě veliké uznání, protože neznám jiné auto v téhle kategorii, kam se vejde 5 (slovy pět) horských kol, bagáž na týden pro 5 lidí a ještě tam tři lidi jedou... Žádná zahrádka, nebo nosič - hezky dovnitř. Dva další musí jet obyčejnou Fábií... A pak také dostal ocenění od COPV (Celosvětová Odborná Psychiatrická Veřejnost) za samovolnou separaci mentálně slabších jedinců, kteří nejsou schopni uznat, že každému se líbí něco jiného a jejich stará Škodovka (nic proti - měl jsem před Maflou tři) je dokonalá...:-/.... Mimochodem Multipla se už dávno nedělá s "buřtem". Má už třetí verzi... Přeji krásný den. Pája;-)

0/0
3.6.2010 19:27

Host

Re: Multipla

K čemu by třem lidem bylo 5 kol a bagáž pro 5 lidí?

0/0
3.6.2010 22:21

Host

Re: Multipla

Asi pro ty dva, co jeli tou fóbií, ne?

0/0
4.6.2010 7:00

Host

Re: Multipla

je vidět, že to ocenění od COPV se neuděluje nadarmo! S některými lidmi je to děsná makačka! ;-DRv

0/0
4.6.2010 16:02

martasex

vojenská zakázka

To měl být původně lehký tank pro italskou armádu, poté co italská vláda od projektu ustoupila, FIAT odřízl dělo dal dovnitř sedačky a začal prodávat jako auto :-P

0/0
3.6.2010 16:06

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

supr kára R^

0/0
3.6.2010 15:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.