- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že to jede dopředu i dozadu,proč ne.Taky jsem byl majitelem auta roku Tipo a to mě vyučilo,nikdo si s ním nevěděl rady a v servisech si ze mě dělali legraci,že každej Fiat je originál a manuály jsou na nic,protože nic nesouhlasí.Od auta vyžaduji,aby bylo spolehlivé,pro mě pohodlné,vešlo se do mých finančních možností,mělo levný provoz a když někam přijedu,abych nevypadal jako exot.Fiat je levný na pořízení,ale už ne na údržbu a velmi časté opravy všeho druhu.
Moji známí z italy maj už rovnou dvě. Teť tu modificatu a asi na tom autě něco je...
Je videt, že si mladej starej se o své osmnáctky a nás multipláky nechte být a neurážejte je to každýho věc, jaký má vkus!!! I kdybys měl třebe ASTONA MARTINA tak se zaním ohlídneme, ale už to není jedinečné a originální auto!!!
Kdo jí neměl nebo s ní nejezdil neuvěří. Jednoduše pohoda slušnej motor JTD 110 koníků spotřeba kolem 6l a to jí člověk šlape na krk, dynamika slušná a ten vnitřní prostor a variabilita nepřekonatelná. Jednou jsem přijel do stavebnin bez zadní řady sedadel a chtěli mi tam šoupnout celou paletu . V zimě na hory (4 dospělí) zadní prostřední sedačka zůstala doma, přední se sklopila, prostor vzadu se vyplnil taškama, lyže přikurtovat ke sklopenému přednímu opěradlu a vzhůru bez boxu na střeše. Jen ten vzhled se né každému líbí, ALE ta nová už není to pravé!!! A jinak vcelku žádné problémy, jen nafta, olej a pravidelný servis. Vlastnil jsem ji 4 roky najeto 130 000km.
"a ve své době patřilo na špičku i v disciplíně jízdních vlastností" HAHAHAAAAA
tady si někdo trošku trošičku zapřeháněl
jinak nic proti vkusu majitelů a řečem o užitné hodnotě, já ale raději atraktivní štíhlou osumnáctku na pláži než odpornou špekatou maminu v kuchyni
slovy klasika od motokár: pokud jsou kola v rozích tak to nejde převrátit No ono v postýlce se poškrábat o žebra vychrtliny a počítat žebra aby člověk našel nějaké poprsí (v horším případě silikon) také nic moc. Chceto všeho z mírou
Jsme též štastná rodinka vlastnící naprosto skvělé vozítko Multinku.
Není to jen auto je to člen rodiny .
A srazy těchto miláčků jsou naprosto vyjímečné a báječné.
Vendo děkujem
Alča a klucí
Tato diskuze potěší statistiky. Jeden pro, druhý proti a jeden čech. Je tady někdo, kdo mi chce předepisovat co se mi má líbit? Nikomu nevnucuju svůj názor, ale kdo bude chtít ať si to přečte. Jsem jeden ze šťastných majitelů multinky a ta mě ještě nezradila. Pořídil jsem si ji před čtyřmi lety, protože mě zaujala nezvyklým tvarem. Od té doby do ní, jak se říká:"leju jenom naftu." Za ty čtyři roky jsem s tímto vozítkem ujel skoro padesát tisíc kilometrů s průměrnou spotřebou 6,4 l nafty a to i s puštěnou klimačkou a o dovolené táhla přívěs, který váží 800 kg. V náhradních dílech polkla 25 tisíc Kč a to protože měla teď před STK a musel jsem něco vyměnit, protože má teď nalítáno 270 000 km. Vynaložené peníze jsou včetně oleje a filtrů při pravidelných výměnách. A co jiný argument. Najděte u nás vrakoviště kde máte celou Multiplu, nebo třeba jen část, nenajdete a proto všechny ND byly koupeny max. v náhradě a tak kdo zná ví a kdo nezná nám závidí. Já, žena a čtyři dětské sedačky.
Až budu bohatej začnu skupovat multipr*ele a jezdit v nich..... na jedničku a plnej knedlík s odpopjenou saharou dokud nepůjde do kytek a pak do šrotu, žádný vrakoviště. Třeba dostanu nobelovku
Tohle auto je především o praktičnosti a své zákazníky si našlo. Mít prostorný vůz pro rodinu je mnohem důležitější než sedět 15 cm nad asfaltem. palec nahoru Fiatu za odvahu.
ale vždycky si kupce najde.Podívejte pár let zpátky kolik ulítlejch aut spatřilo světlo světa,pravda,některý dlouho svět nedobývaly. Ale třeba takový Roomster se prodává.Klidně nadávejte mám ho taky.Poslední Seat Toledo,taky žádná nádhera,Renault Thalia, Ren. Vel Satis,R Clio kombi- poslední,Lancia Y - první,Lancia Musa, Logan aj.