Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na tuningsrazu ve Tchořovicích nákupní taška od Fiatu převálcovala corvettu

Auta za pár tisíc korun upravená k nepoznání i luxusní sportovní vozy za miliony se sjely o víkendu na letiště do Tchořovic nedaleko Blatné na Strakonicku. Jejich majitelé soutěžili o nejlépe upravený vůz a někteří i ve sprintu na čtyři sta metrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

k

dement sraz;-D

0/0
8.6.2010 17:42

Host

naco tuning

vcera som videl nove Camaro. A tak som si povedal, ze nech si tuzeri idu so svojimi zostrobovanymi popelnicami do *****, ja si kupim radsej poriadne auto od zakladu :-)

0/0
8.6.2010 8:33

Host

Re: naco tuning

jo ale az budes velkej

0/0
8.6.2010 13:21

jahodove_ticho

Re: naco tuning

;-D;-DR^

0/0
8.6.2010 22:58

Hrdina-soc.dem.Vojtěch Dundr.

Doufám, že Policie ČR návštěvníky pořádně zkontrolovala.

Především technických stav vozů a alkohol.

0/0
8.6.2010 7:29

Host

Re: Doufám, že Policie ČR návštěvníky pořádně zkontrolovala.

Mozna se pletu, ale na soukromem pozemku mimo verejnou komunikaci si muzes klidne jezdit nadranej a ve vraku... Je na organizatorech aby si to podchytili... Opravte me jestli se mylim.

0/0
9.6.2010 11:20

Host

tolik tuzingu

po hromade uvidite tak leda u nas a hluboko na vychod ..........

0/0
7.6.2010 23:22

GU.HU

"Soutěžilo se i o to,

.... kdo má ve voze nejhlasitější hudební aparaturu". To myslím říká o intelektuální úrovni účastníků všechno...

0/0
7.6.2010 23:15

Host

Re: "Soutěžilo se i o to,

To vis, rika se tomu zabava. Lidi se bavi vselijak a jini maji tolik rozumu aby tvoji zabavu tolerovali a nerikali ti mental ;-D

0/0
7.6.2010 23:20

Host

Re: "Soutěžilo se i o to,

Pakliže ta tvoje zábava neobtěžuje okolí, což z praxe velmi často platí.

0/0
7.6.2010 23:27

Host

poslední foto

Ta poslední fotka je síla....takový tuzingářský paskvil....Takové křídlo bych pochopil na F1,ale tohle....Rv

0/0
7.6.2010 22:38

Host

Re: poslední foto

čoveče ty budeš odborník, jako "muj" soudruh důležitej z STK, co jaksi nepochopil, že japonskej originál z roku 86 nemůže odpovídat evropskejm standardum z 21.století...

Vidim na tom Subaru klasický original "WRC" křídlo, ale jak má zvedlý víko kufru na vzpěrách jeví se to netradičně vysoký. Hele nic proti, lidi dávaj děsný lopaty nesmyslně na auta, ale když blbě vidim a navíc tomu nerozumim, tak do diskuze o autech prostě nelezu, jasný? :-P

0/0
7.6.2010 22:51

Host

Re: poslední foto

ty asi ladis kridla na Indy 500 vid

0/0
8.6.2010 12:25

Host

Re: poslední foto

proč by měl ladit křídla na Indy 500? každý kdo má oči vidí, že je to standardní subaru křídlo, jenom má jinak udělaný zdvih kufru, stejně jako občas blázni předělávají dveře, aby se jim otvíraly nahoru místo do strany...

0/0
8.6.2010 12:54

jahodove_ticho

Re: poslední foto

přesně tak. zde je detail http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/3/3504/3504072_6802eadf5bcea6e0612b16e1aced2f01/images/P1013067.JPG ale pochybuji že "mentál" i z obrázku pochopí....

0/0
8.6.2010 23:01

Host

Moc by mě zajímalo

Moc by mě zajímalo,  kam jezdí tvůrci těchto "zázraků" na STK. Jeden jako druhý má registrační značku se známkami z STK, ale při pouhém pohledu musí být jasné, že žádný z nich nemůže běžnou kontrolou projít.

0/0
7.6.2010 21:58

Host

nekřivdit

Tuning je hezkej, ale drahej koníček. A to většina čechů není schopná pochopit a akceptovat. Na ulicích potom člověk vidí (slyší) starý oklepaný škodovky, hondy a fauvéčka s plechovkou na výfuku, že to trhá uši. Nejsilnější aparaturu v autě... No k těm dunícím rachotinám taky radši nic neříkat. U některejch extrémů opravdu pochybuju, že by slyšeli už tak hodně pronikavou sirénu sanitky, kdyby jela. No a povrchový úpravy typu nehomologovaný případně podomácku vyrobený spoilery, který nikdo neotestoval ve větrnym tunelu, takže ve finále můžou mít efekt klidně i opačnej8-oTady občas vídám idiota v malinkym renaultku, co si odpojil ABS. Vypadá na 19 a jenom co sem ho párkrát potkal (opět slyšel na půl kilometru), tak 2x těsně nesejmul auto a chodce. Takový dělaj tý kultivovaný menšině ostudu. Když to někdo dělá pořádně a zaplatí si okruh,nemám s ním problém. Ale tyhle kopyta co vídávám nesnášim

0/0
7.6.2010 19:43

shareef

Re: nekřivdit

přesně tak no...sám řízení miluju a tihle mě dycky nejdřív pobaví ale pak vyděsí když vidím co jsou schopní provést, respektuju profesionálni tunign to je krásná náročná a odborná a proto i drahá věc...rozhodně ale jako další možnost nevidím bastlení...to je uplně prot zdravýmu rozumu normálního a dobrýho řiiče

0/0
7.6.2010 19:46

Host

Re: nekřivdit

máte pravdu, jen trošku nechápu vaše rozohnění, každá lidská činnost na sebe váže idioty, tak proč by měl být tuning výjimkou nebo pravidlem?? předsudky jsou ošklivá nemoc!

0/0
7.6.2010 22:44

Host

Re: nekřivdit

Z prostýho důvodu - statistika. Můžeme se takhle bavit třeba o cikánech (to není urážka, cikáni to byli odjakživa, sami si tak říkali a nevidím důvod to měnit). Valná většina je sebranka, která žije na dávkách, krade, nemá higienický návyky, je nadmíru hlučná a mohl bych pokračovat ještě hodně dlouho. Přesto znám 2 cikánský kluky, se kterýma jsem ochotnej u pivka pokecat, protože mluvěj jako lidi a jako lidi se chovají. Nejsou to zrovna výkonný ředitelé ČEZu, ale mají svoji práci a nedělají problémy. V zásadě jsem proti škatulkování, jak už vyplývá název tématu "nekřivdit" a že kazí pověst těm slušným. Ale když se drtivá většina z nich chová jako slušně řečeno ovádi, co je jim úplně ukradený, že to není jenom jejich život, kterej riskujou? Co vy, nadával jste někdy na politiky? Máte to naprosto to samý. Pro ty hlavně mladý koně by to mělo bejt poučení, protože když takovej člověk vystoupí z auta, tak vám garantuju, že málokdo si myslí "hm, frajer". Častějc slýchávám "hm, idiot".

0/0
7.6.2010 23:26

Host

Re: nekřivdit

protože sou 2 vovce ze sta zdravi, nemužu nazvat nemocne stado zdrave, to sori* Musim se knim chovat jako nakaženemu celku* Jinač nepřežiju* K tomu tuninku- na ulici jemi věčinou k smichu, ale na srazu bi to mohl bit dobře stravenej pulden* Na jednom mistě spousta krasniho nadšenesctvi, příležitostně pěkne práce, idijocije, no neberto*;-D

0/0
8.6.2010 10:35

jahodove_ticho

Re: nekřivdit

Když pominu Váš absurdně příšerný písemný projev na kterém by učitelka ZŠ zlikvidovala červenou propisku, tak nikde nevidím závazný argument, který by dokázal nějakou statistiku. 2 ze 100? Tuning neni nákaza. Subjektivně si myslím, že ten poměr jiný, ale nemá zřejmě cenu ztrácet čas s intelektuálním odpadem i nad téměř shodným pohledem na tuning...

0/0
8.6.2010 23:07

Host

Re: nekřivdit

jeto ješče horči* Ale jestli tě zajima skutečna pravda, tak se zeptej tatrmana*dp* ;-D

0/0
8.6.2010 23:25

shareef

...

neprofesiální tuning, rozumněj doma, je nebezpečná blbost a typický rys čechu kteří se snaží dokazovat že jezdí v lepším autě než jaký ve skutečnosti mají. když tiněj starý krámy budiž ale když takhle někdo kazí nový auta je na hlavu, to je jak kdybyste do smetonových skladeb psali svoje noty nebo do obrazů malovali pastelkama, je to trapný a vyjde vždycky paskvil...hlavně když pak vidím jak si takoví chudáci něko dokazujou na silnici je mi smutno a doufám že nezabijou ěště nekoho dalšího...takže kupte si pořádný auto nebo nejlepší na jaký máte , nechte to v rukách profíku a pokud si myslíte že umíte řídit (70% z tunerů rozhodně neumí) tak jdětě na okruh a ukažte co ve vás doopravdy je

0/0
7.6.2010 18:52

pteryx

Re: ...

To je odvrácená, ale naprosto nezbytná stránka lidské tvořivosti. Většina velkých věcí začínala jako "paskvil", ten "paskvil" je podhoubí, kterým to začíná. Každá velká věda a vynalézání je z velké části bastlením na koleně, protože se jde do neznáma, často s neadekvátními prostředky. Tuneři jsou proti vědcům a vynálezcům velcí profesionálové. Začíná to tuningem, končí to lety do Vesmíru. Tak nad tím zkuste přimhouřit oko, je to přece hra.

0/0
7.6.2010 19:27

shareef

Re: ...

začíná to bastlením, končí to machrováním a jízdou za hranicí schopnosti v naddimenzovaným a neotestovaným autě...v nejlepším případě zhebnou sami v tom horším ne...jako koníček to beru dokud s tím šaškujou na uzavřených prostorách mezi stejně nadšenýma lidma a ne dálnici...pravda že to není až tak o tuningu jako o lidech...jistě jednotlivec se nakonec může vapacovat z bastlení ve skutečného znalce a odborníka...ale bohužel to není případ většiny...tito lidé nemají talent a schopnosti např inženýrů F1 v 60 letech, kteří taky bastlili víceméně doma...ale ty znalosti atd měli daleko větší

0/0
7.6.2010 19:36

Host

Re: ...

Nobel taky bastlil a kutil doslova na koleni, ale uprostřed jezera, aby svými pokusy nikoho neodpálil. Takže až si home-tuner ubastlí káru a půjde s ní jezdit zběsile na okruh, a ne na normální silnici, nebude potřeba přimhouřit oko. Nadměrná hlučnost je čistě z pocitu méněcennosti (když ona ta 1.6 čtyřválec prostě nezní...). Je rozdíl mezi hezkým zvukem a randálem;-)

0/0
7.6.2010 21:04

Host

oktavka

a tu nakupni tasku by jeste predjela tahle Oktavka s 600HP

;-D

http://www.sportovnivozy.cz/10714-skoda-octavia-rs-liberec 

!!

0/0
7.6.2010 18:42

Host

Re: oktavka

palivo: nafta

LOL

0/0
7.6.2010 20:26

Junqueira

Re: oktavka

no jak jinak, aby ta machrovinka preci nebyla v realu zas az tak draha ne. Do tuningu cpou tisice za blbosti nefunkcni a pak ve finale nemaji na spotrebu sasci

0/0
7.6.2010 21:02

Host

Re: oktavka

na 24 hodin v LeMans dobry, ne :-)

0/0
7.6.2010 21:05

Host

Re: oktavka

to to byla presne jen takova ta VW propaganda, kterou porad vsem vyplachujou mozek, aby jeste vic utrvdili takovy ty blbce v pasatech a oktavkach s cipnutym 1.9

0/0
8.6.2010 12:30

Host

Re: oktavka

Tak to je největší blbost, jakou jsem četl. Oktavka, ještě nafta a 660 PS? No to by se pěkně rozsypalo. A navíc se mi zdá pěkně divné že 0-100 za 3,2 a 0-200 za 6 s, to je méně než dvojnásob, to je divné ne? RvRvRv

0/0
7.6.2010 21:26

Host

Re: oktavka

Zřejmě si přehlédl obsah motoru. Čti lépe.

0/0
7.6.2010 21:36

Host

Re: oktavka

I kdyby tahle chrochtavá rachotina měla 6l obsah motoru, tak by neměla takové parametry, jako tam ten vůl píše. To je absolutní nesmysl.

0/0
8.6.2010 17:59

Host

Re: oktavka

Tie čísla pod tou fotografiou sú riadne prehnané a vidím, že dosť ľudí na to skočilo....;-D

0/0
7.6.2010 23:08

Host

Re: oktavka

ten kdo tomu věří

ať se de vykloktat 8-o

0/0
7.6.2010 23:28

Host

ty vole

na zakladni skole

0/0
7.6.2010 18:05

Host

Rozdíl.

Prosil bych rozlišovat slova tuning a tuzing.

Někteří pisálci zřejmě nechápou rozdíl.

0/0
7.6.2010 17:22

Host

Re: Rozdíl.

proc by to meli rozlisovat pisalci, kdyz to nerozlisuji ani "tuneri" :-)

0/0
7.6.2010 17:55

Host

Re: Rozdíl.

No, něco na tom možná bude.

Někdy. o:)

0/0
7.6.2010 18:00

Host

Re: Rozdíl.

ja v tom zadnej rozdil nevidim, nebo snad ti sasci s voizolepovanejma dieselovejma ponorkama nejsou k smichu?

0/0
7.6.2010 18:13

eltu

opravdu je tuning k smichu

Souhlasim ze tuning je takovy konicek pro primitivy urcite se najde par inteligentu co ktomu pristupujou zodpovedne ale zbytek je parta....

Bohuzel i mu kamarad je podobne postizeny dement a nedavno svoje BMW vysperkoval neonama, a po prvni jizde po koskach se mu neonek urval a bylo po parade , na to ze tomu venoval jedno odpoledne tak docela pruser !!!

0/0
7.6.2010 16:20

Host

Re: opravdu je tuning k smichu

pro primitivy a ovce je politika, fotbal, hokej a jízda na kole;-D

0/0
7.6.2010 17:53

Host

Re: opravdu je tuning k smichu

kolo si du huby neber, kdyz nemas na dobre kolo ........ ;-D

0/0
7.6.2010 23:29

Host

Re: opravdu je tuning k smichu

alespon na tehlech blbech vydelavaj firmy. Viz ruzny ty doplnky a veci na auta predrazeny jak svine a tihle dementi to koupej za kazdou cenu

0/0
7.6.2010 18:15

eltu

Re: opravdu je tuning k smichu

No ale tuning uz je pomalu out, nejvetsi boom byl tak 7-8 let zpatky. Ted uz to moc lidi nelaka driv tuzil kde kdo :-D

0/0
7.6.2010 20:28

Host

docela zabavny clanek...

"supersportovním Chevroletu Corvette, americké klasice za stovky tisíc

korun."

kdyby stal jenom tech par stovek tisic, mel by ho kazdy blbec s malym penisem..... ;-D jo neni nad to mit po domacku udelany auto, co jede rychleji nez Corvette s tema brzdama, ktery vyrobyla a dala na to fabrika ;-D kazdy vul nastrka penize do motoru, ale uz nikdo nepremysli, jak tu kraksnu zastavi v nejake rozumne vzdalenosti...:-/

0/0
7.6.2010 15:23

Host

Re: docela zabavny clanek...

no oni ty brzdy jsou právě z nejsilnějšího modelu coupe (na tom puntu)

takže světe div se , ono to i brzdí ;)V

0/0
7.6.2010 15:25

Host

Re: docela zabavny clanek...

tak ono to brzdi... jenom potrebujete 300 metru to ubrzdit ;-D;-D

0/0
7.6.2010 15:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.