Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový VW Passat má vypadat jako golf

Že se nový passat představí letos na autosalonu v Paříži už je téměř veřejným tajemstvím. Za tváří ve stylu nového golfu a pola bude v základním provedení přeplňovaný benziňák 1,2 TSI. Britský automagazín AutoExpress uveřejnil první obrázek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FotoGraf

Podoba se mi to

na Phaeton, distingvovanejsi predek, uz konecne vychazi z mody tahat ty svetla nekam az  zpetnym zrcatkum. Jenze lidi chteji mit v mobilu 20 mpx na cipu 5x5 mm, nevim, jestli budou slyset na motor s objemem 1,2L, i kdyz pekne nahonenej.

0/0
11.6.2010 19:46

Host

Německý sráče

Japonec až nakonec,mám zkušenosti s mnoha auty a co se týče oprav taktéž,nuda německejch krámů je na místě,nespolehlivost na místě prvním.Japonská auta jsou vychytaná už jak dlouhou dobu.Srovnejte modely dle výbavy a všeho na co si vzpomenete.Postavte vedle sebe dvě plesnivá auta,kterým odjedete?Japoncem protože pojede pořád stejně,němec plesnivej s ani nehne z místa.Prostě japonec až na konec!!!!!!!!!!!!!!8-o

0/0
10.6.2010 11:17

Host

VW

je zlodej, brouk bylo ceske auto a akorat nam ho ukradli a vydelali hromadu penez. Na druhe strane, cesky clovek by LidoveAuto (ten eventuelne cesky VW), zprivatizoval, rozkradl, a nebylo by nic a v nemecku by se stejne objevila automobilka, jen by se diky okolnostem nemusela jmenovat nutne VW.....

0/0
10.6.2010 1:10

Host

Hezké

Mně se autíčka VW líbí - nevypadají špatně a jsou kvalitní...ale nesouhlasím s filozofií downsizingu.:-/

0/0
9.6.2010 18:41

Host

je to VW

je to VW - stejně jako Škodovka to bude nadčasové a německy kvalitní a HLAVNĚ antirenaultovskocitroenovske

0/0
9.6.2010 8:49

Host

Re: je to VW

chtěl jsi říct VW velmi nekvalitní?? to pak jo;-DRv

0/0
9.6.2010 14:47

Host

Re: je to VW

ty mas dobre vyplachlou hlavu, mesmis tolik cist ty letacky od skodovcicky a vsemu tam verit

0/0
9.6.2010 14:54

Host

Kua

Do Prassata 1,2 TSI ??? Chce se mi blejt, velebnosti...Rv

0/0
8.6.2010 22:21

panzic

benzín vs diesel

Moje první auto byla VW Jetta 1.6D, jezdila za 5-6 litrů.. měla nějakých 40kW, ale když jsem si lehce pohrál s čerpadlem(na emisích jsem se stále hravě vlezl do limitu i když ano, bylo tam víc než u benzínu..) tak to pak i jelo, jako první auto dobrý... pak byla mazda mx-3 1.8 V6... ta dokázala jezdit za 15, ale s ní se na spotřebu prostě jezdit nedalo, průměr asi 10 litrů...teď mám felicii 1.3 MPi v kombíku... 50 kW... kdo ochutnal výkon, tak mu potom prostě chybí, ať si říka kdo chce co chce...

osobně mám teda radši benzín, dá se s ním víc vyřádit...

mamka měla nejradši diesel, protože vždycky věděla, kdy jsem v noci přijel domů... traktůrek ji vzbudil... :-)

0/0
8.6.2010 21:26

Host

vw pryc snim

Tak dopadla skodovka v podruci vw odpad, dnes me radoby skodovka nic nerika mam radsi starou to je skodovka ,ale toto hnus design atd motor zvuk plyn , varice to je slavna motorarna od vw opravdu des.Do skodovky maj hodne daleko jako ochcavka fablitka a jemu podobne obludy od vww.Skodovky ty neco vyjeli a ne toto.Nesou jen stitek-D];-D

0/0
8.6.2010 18:25

Host

Re: vw pryc snim

Škodovka mohla existovat v područí nějakého zahraničního koncernu nebo zcela zaniknout. Nechápu blbečky, kteří vykřikují, že už kvůli tomu není česká, a že poslední české auto byla Škoda Favorit atd. Zrovna Favorit měl pokud se nepletu podvozek vyvinutý ve spolupráci s Porsche, design od italského Bertone a paraboly světel z ruské Lady... Takže nevidím rozdíl mezi ním a dnešními škodovkami, které zas používají německé podvozky. No a?

0/0
8.6.2010 19:53

Host

Re: vw pryc snim

No, design měl Favorit opravdu od Bertoneho. Jen je ještě nutno vědět, že tohle dělají světové automobilky zcela běžně. Dělá to VW, dělá to Renault, Pažout, z Italů téměř všichni, dělá to KIA atd atd.

Podvozek neměl od Porsche. Ve sktečnosti Porsche jen řešil uložení motoru a menší konzultace o podvozku.

A paraboly z Lady, tak to už je úplná pitomost.

0/0
8.6.2010 21:49

KarelKiller

Re: vw pryc snim

Někde jsem četl, že byly parametry světlometů ve východním bloku standardizované, tudíž favoit využíval ty, které už se vyráběly pro samaru. Nevím, z mé hlavy to není. O tom podvozku jsem nepsal, že je od porsche, ale vyrobený ve spolupráci, což je i to, co píšeš ty:)

0/0
9.6.2010 1:30

Host

Re: vw pryc snim

Samara má jiná světla než Favorit. Jestli byla vyrobená v souladu se shodnou normou je věc druhá (nevím), nicméně světla z Favorita jsou českým výrobkem. Dokonce design světla byl dříve než design auta a při zadávání designu italům byla dodána právě přední světla jakožto neměnnný díl k němuž měli navrhnout karoserii(zdroj: Svět Motorů, někdy před rokem, číslo si nevzpomínám).

0/0
9.6.2010 11:16

Host

Re: vw pryc snim

Což může být právě tím, že světla už byla hotová pro Samaru (která je starší) a zbytek designu se tomu musel podřídit. Design světel je samozřejmě jiný, parabola (prý) shodná. Ale protože si jist nejsem, hádat se nebudu:)

0/0
9.6.2010 17:14

Host

Re: vw pryc snim

A jen tak mimochodem: když VW koupil Škoda MB, tak ta 1.3 byl jediný koncernový celohliníkový motor. A nijak nezaostával za ostatními koncernovými motory. Jen z "prestižních" důvodů ho nakonec nemontovali do VW - trh na to ještě nebyl kvůli předsudkům připraven.

0/0
8.6.2010 21:52

Host

Re: vw pryc snim

Já vím, on měl těch jedinečností víc což? Moderní rozvod OHV, karburátor PAL, třikrát uloženou kliku a kdo ví, co ještě...

Celohliníkový blok s mokrými litinovými vložkami je pouze levnější a lehčí (proto dnes preferované řešení), nikoliv kvalitativně lepší!

0/0
9.6.2010 11:19

Host

Re: vw pryc snim

No když už jsem u toho,víš kde by mohla škodovka být kdyby nebyla druhá světová válka a vše po ní?Dnes by Škodovka patřila pod Tatru a  VW taky...

Tatra byla automobilka která auta uměla jako nikdo jiný a je škoda co se pak stalo..

0/0
9.6.2010 11:07

Host

Re: vw pryc snim

Tobě je tak 9, co? Jako na ten věk je dobrý, že vůbec píšeš a i docela dlouhý věty, ale jinak bych přece jen počkal tak 20 let a pak snad bude mít smysl ti naslouchat.

0/0
8.6.2010 20:57

Host

Re: vw pryc snim

hlavne tobe nebude dalsi 30let nikdo naslouchatRv;-€

0/0
9.6.2010 18:32

Host

Re: vw pryc snim

pryč stebou gumo!

0/0
9.6.2010 8:50

Host

Re: vw pryc snim

guma ses ty houne.Rv

0/0
9.6.2010 18:31

Host

uu

Rv;-€Rv

0/0
8.6.2010 17:41

Host

a co jako?

pořád nudný německý design.. Ano je to VW,stejně si ho už z principu nekoupím a pokud ho někdo chce,tak ať si ho koupí.. určitě si příznivce i "nepřátele" najde..

0/0
8.6.2010 16:17

Host

a co jako?

0/0
8.6.2010 16:15

Host

hmm

A bude taky tak nespolehlivý jak Golf nebo jak předchozí generace Passatu.

0/0
8.6.2010 16:10

Deleter

Diesely

se používají prakticky pouze oturbené, jinak vycházejí nesmyslně velké k dosažení aspoň nějakého výkonu. Turbo jim dodá krouťák, takže to trochu eliminuje jejich malý rozsah otáček. Mají trochu lepší účinnost, jinak není možné porovnávat maximální výkon motoru a spotřebu, na maximálním výkonu je motor malou část z doby provozu. Turbo benzíny umí buď lepší dynamiku (2.0T vs. 2.0TDi) za cenu vyšší spotřeby, anebo stejnou dynamiku i spotřebu. Komu se ale dehťák líbí, tak ať si s ním jezdí.

0/0
8.6.2010 15:29

Host

Re: Diesely

NE! Dehťáky zakázat alespoň ve městech!

0/0
8.6.2010 15:31

Deleter

Re: Diesely

No ve městech bych nejraději viděl elektroauta a hlavně separé ulice pro MHD, aby ji osobní auta neblokovala. Ale je fakt, že pocitově je lepší jízda za feldou z 199x, než za novým briketometem, zvlášť, když na to řidič dupe ve snaze mi ujet.

0/0
8.6.2010 15:34

Deleter

---

A pro Mikesuse: no tak si ten diesel kup, když ho chceš. Nevím, proč musíš obhajovat něco, co máš zatím jenom vybraný.

0/0
8.6.2010 15:32

Host

Re: ---

Ale výfuk zavést do kabiny. Ať si chlapec taky užije, čím tráví okolí.

0/0
8.6.2010 21:53

Host

Re: ---

jo to je dobrej nápad ;-D;-)R^

0/0
8.6.2010 22:57

Mikesus

Re: ---

Vybraný? To jako že těch x tisíc kilometrů ujedu na vzduch? Kéž by. Bohužel něco se do toho lít musí. Nejdřív byl benzín 1,6, pak diesel 2,0 a je jasné, že další už nebude nic jiného než diesel.

0/0
9.6.2010 0:49

Host

Re: ---

Záleží na nájezdu, i na jiných faktorech. Přece jenom, kdyby byl diesel všeobecně tak výhodný, tak se benzíny ani neprodávaj. Já najedu tak 10-15t ročně a to není moc. Když někdo jezdí 50-100, tak asi uvažuje zase jinak :-)

0/0
9.6.2010 8:51

Host

To ale NENí žádné PŘEKVAPENí...

... neb tento nový Passat technicky přece je po technické stránce  "jen" (na prodloužené platformě) menší Golf!!:-/

0/0
8.6.2010 12:11

Host

Vyplnte prosim nadpis prispevku

SMRDUTY DEISEL?? Kdo nikdy nejel s diesem nepochopi v cem spociva jeho kouzlo. to je vzkaz pro vsechny zakomplexovancše podemnou..na diesel nemam tak ho aspon utru v diskuzi:-P

0/0
8.6.2010 11:48

AldaPalda

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

diesel bez turba kouzlo nema......

0/0
8.6.2010 11:52

Mikesus

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

To souhlasím, bez turba diesel je o ničem.

Až budou mít benzínové motory o výkonu 150 koní a víc spotřebu (reálně dosažitelnou, ne psanou) kolem 6 litrů, pak je možné o nich uvažovat.

0/0
8.6.2010 12:10

AldaPalda

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

pokud si kupujes benzin s vykonem 150hp, nemuzes prece pocitat s tim, ze bude jezdit za 6......bohuzel, dneska si kdekdo v TDicku mysli, jakej nema uzasnej sportak a jak mu to krasne jede za nizkou spotrebu - takovym lidem bych pral svezeni v novem Superbu 1,8TSi DSG, to je svezeni, sice za 12-15/100, ale sakrasvezeni ;-)

0/0
8.6.2010 12:14

Host

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

taková OII 1,4 TSI s DSG má dlouhodobou spotřebu 6,8 a to jsem na silnici mezi 10% nejrychlejších. Zase bych tu vysokou spotřebu benzinových motorů nedramatizoval..

0/0
8.6.2010 12:17

AldaPalda

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

ja jsem vzdycky nejrychlejsi ;-)

0/0
8.6.2010 12:27

Host

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

chtěl jsem jen naznačit, že nejezdím ekomaratony ;-)

0/0
8.6.2010 12:42

Mikesus

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

Já taky nejezdím ekomaratony. Jezdím podle předpisů a nemám problém mít nízkou spotřebu. I rychle se dá jezdit ekonomicky. Ekonomická jízda neznamená vždy pomalá jízda. Samozřejmě, když bych jel pomaleji, budu mít ještě nižší spotřebu. Ale to je k ničemu. Kdo umí jezdit, jezdí na limitech povolených rychlostech se spotřebou ne vyšší než je udávána výrobcem a stále nikoho nezdržuje

0/0
8.6.2010 12:48

Host

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

kamo sorry, ale jak se nekdo zacne ohanet rychlou a zaroven ekonomickou jizdou, musim se smat ;-D bud jedu rychle ( a ted nemyslim misto 90 jet 100, ale treba 150-200 ) nebo jedu ekonomicky, oboje dohromady nedava moc smysl ;-)

0/0
8.6.2010 13:34

Mikesus

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

Tak nevím, proč si ten host nedokáže přečíst všechny příspěvky. Dobrá ještě jednou. Jestli bereš jízdu podle předpisů za pomalou, pak s tebou souhlasím, Ale já neberu rychlost 50/100/140 za pomalou. Za pomalou jízdu beru vše pod povolené limity, když to není nutné.

0/0
8.6.2010 15:27

Deleter

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

To jo, ale vezměte si, kolik žere (ať nežeru) třeba obdobně výkonný diesel a benzín při 200. Benzíny obvykle žerou víc, protože taky točej víc. Ale popravdě nevím třeba u jak by to bylo u turbobenzínu 250HP a turbodieselu 250HP.

0/0
8.6.2010 16:04

Host

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

Jednoduše, diesel bude mít těžší převody, vyšší kroutící moment, takže zase bude žrát míň. Ale osobně nechápu proč tu všichni snižujete diesel. Předpokládám, že mají špatnou pověst právě kvůli nachipovaným TDi, které traktorujou a kouří, ale zřejmě nikdo z vás asi nejel v nových dieselech třeba od bmw. Nové 330d nebo 335d to je svezení. Těmhle motorům nedochází dech téměř nikde a když je potřeba jedou téměř úsporněji než naše nová slavná Fabia RS. Jen prostě projev a zvuk nikdy nebude jako u benzínů. Podotýkám benzínů, který mají aspoň 6 válců. 4vál s polským laděným výfukem opravdu není žádný projev.

0/0
11.6.2010 7:42

panzic

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

precti si co pise, rika ze neni brzda provozu a jezdi v ramci predpisu.. ono nekdy je rychle i 50..

0/0
8.6.2010 21:15

Mikesus

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

Spotřeba podle polubního počítače. Nebuď naivní. Zkus někdy spočítat kolik ujedeš na 3 nebo 4 nádrže. To budeš docela koukat.

0/0
8.6.2010 12:31

Host

Re: Vyplnte prosim nadpis prispevku

dramatický rozdíl tam nebude - a jestli to bude třeba 7,1 l, tak to je mi opravdu jedno....

0/0
8.6.2010 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.