Diskuze
Palivo budeme možná vyrábět recyklací CO2 za použití sluneční energie
Děkujeme za pochopení.
FiS95
Proč se zbavovat CO2?
Nemůžetze říct, že oxid uhličitý otepluje planetu. Nikdy předtím to neudělal. A nevypustili jsme jej dost na to, abychom jí oteplili.
jaymzz66
pro neznalky:
cesko je ctvrte na svete, co se tyce solarnich instalaci, tesne pred patou amerikou, jenz kremikove panely vynalezla. u vas mate vice megawattovych solarnich elektraren, nez v celych usa, tak budte na to sakra pysni. na suverenni nemecko [ktere je ve stejne solarni zone jako aljaska!] nikdo v soucasnosti nema, ale amici planuji nemce porazit a do 2-3 let instalovat 10 gigawattu rocne. vzhledem k tomu, ze se jedna o miliardove investice, do kterych by se nikdy nepustili, pokud by se jednalo o nejaky svindl, pak tvrzeni, ze solarni energie je udajne podvod, nejsou nicim jinym, nez zvratky analfabetu...
Host
Re: pro neznalky:
Na co mám být hrdý? Že jsme tak hloupí? Že tu cenu solární energie doplácíme všichni? Pro tebe to je byznys a tak je to pro tebe výhodné. A co je výhodné je i ekologické i kdyby to tak nebylo.
jyr
Jaderná fůze !!
Rudozelení ekoteroristi produkci CO2 stejně celosvětově zakážou.
certik_bertik
pokud
vím tohle se zkouší s radioaktivním zářením, ale zatím žádné výsledky pokud vím nebyly
Host
Solární energie v dnešní podobě
Je stejný "ekologický" podvod jako globální oteplování a bio paliva. Ale bohužel je pořád většina nemyslících kteří na to skočí a ještě jásají. Martin
Host
vaše budoucnost je v prdeli
aneb, jak si kdo naprdí, tak se bude mít
Host
Každá snaha dobrá
Do čeho jít ? Upřímě řečeno, každá rada drahá. Když se zeptám, čeho je nejvíce ? Odpověď - Solární energie. Je jí 16000 x víc, než je člověk schopen využít/spotřebovat. Celá Afrika by mohla být osázená solárními elektrárnami. Solární panely jsou díky masivní podpoře už i v Evropě (střední pásmo). Problém je se skladováním a přenosem. Zatím baterie nejsou nic moc. Vodík se špatně skladuje, má moc malé molekuly(večer natankujete plnou, ráno máte 1/2 pryč).Vodík by musel být vázaný. Výroba oleje z mořských řas je zajímavé, ale zdlouhavé. Asi nejoptimálnější by bylo pomocí přebytečné nevyužité elektrické energie a nějakou chemickou reakcí viz. tento článek, nebo např. výroba GTL (Shell) , tak aby se dala energie skladovat. Pochopitelně rekuperace energie bržděním, snižování hmotnosti, odporu a.j. jsou taky dobrá metoda.
povalecka
?
Skrob ->lih z brambor, psenice, kukurice..., estery oleju z repky, palmy... to jako nejsou produkty latkove premeny rostlin? Co treba zplynovani dreva a jinejch organickejch materialu? Jedinej problem je, ze na Zemi asi neni dost mista na pokryti svetovejch potreb.
Host
Každá snaha dobrá
Do čeho jít ? Upřímě řečeno, každá rada drahá. Když se zeptám, čeho je nejvíce ? Odpověď - Solární energie. Je jí 16000 x víc, než je člověk schopen využít/spotřebovat. Celá Afrika by mohla být osázená solárními elektrárnami. Solární panely jsou díky masivní podpoře už i v Evropě (střední pásmo). Problém je se skladováním a přenosem. Zatím baterie nejsou nic moc. Vodík se špatně skladuje, má moc malé molekuly(večer natankujete plnou, ráno máte 1/2 pryč).Vodík by musel být vázaný. Výroba oleje z mořských řas je zajímavé, ale zdlouhavé. Asi nejoptimálnější by bylo pomocí přebytečné nevyužité elektrické energie a nějakou chemickou reakcí viz. tento článek, nebo např. výroba GTL (Shell) , tak aby se dala energie skladovat. Pochopitelně rekuperace energie bržděním, snižování hmotnosti, odporu a.j. jsou taky dobrá metoda.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...