Diskuze
Všichni se všemi a proti všem, automobilky jsou stále propojenější
Děkujeme za pochopení.
Host
FUJI
A co Subaru? Jediný výrobek hodný pojmenování automobil. Snad jen přes svou matku FUJI je spojen s TOYOTOU a přebírá menší modely od DAIHATSu.
Host
Re: FUJI
FHI nejdřív z dvaceti procent vlastnil Nissan, ten to pak prodal GM, GM, když byl v problémech to prodal Toyotě. FHI vlastní kousek Daihatsu, ale na nižších modelech spolupracoval i se Suzuki.
Host
chlapci chlapci
Chlapci, chlapci.. ze vas to trapi. Z bazaru bude to vase audi r 98 spojeno jenom se servisem ve stodole u znameho..Zadne firemni konglomeraty vas nemusi zajimat.Nebo ne ?? Nove nekupujete, nebo jenom " na firmu", tak co.Milan
Host
HONDA...
...taky si myslím, že s nikým nespolupracuje, ale jako fanoušek mohu říct, že nevím jestli je to ku prospěchu věci....
me2di
Re: HONDA...
Spolupracovala srouverem, pak se suzuki,chevroletem
Host
To bylo slabý !
Ta "spolupráce" většinou vypadá tak, že jeden vyvine díl auta pro oba, jak se domluví na parametrech které budou oběma stranám vyhovovat a o náklady se rozdělí, čili finanční, ne konstrukční spolupráce. Benzínové motory 1,4 1,6 vyvinulo BMW (čti samostatně),stejně jako to bude stříválci 1,0 a 1,2 za dva, tři roky. PSA zase spolupracuje na dieslových motorech s Fordem, ale vše konstruují francouzi, Ford jen platí dohodnutý díl nákladů.Jeden výrobce vyrobí na zakázku díl pro toho kdo zaplatí, to tak bylo i dřív. Prostě zas taková senzace to není a uživatele výrobku to ani nemusí zajímat.
cernobila_televize
Re: To bylo slabý !
to si taky myslim, ze ono to nemuze byt tak uplne horke, ze najednou nekomu, kdo vam nabidne spolupraci date cele sve know-how, ktere jste ziskal po 20 letech stlyem pokus omyl a hodinami v testovacich laboratorich nebo u mikroskopu. Hodina na REM, FIBu plus dalsi konzultace se pohybuji od 150€/h (pro universitni ucely), pro firmy tak 500€/h. Chemicka analyza povrchovych additiv na 4 vzorcich by vysla na krasnych 4x600€ a to by mi firma na diplomku nedala. A tak je to s celym vyzkumem...dali byste to okamzite konkurenci?
Host
byla by to hloupost
Nespolupracovat by byla hloupost. Proč všechny technologie vyvýjet sám, když něco vyrobím a něco koupím ... mám to samé, ale rychlejc a lacinějc.
cernobila_televize
Re: byla by to hloupost
ale taky to tak ted pomalu tak vypada, normalni aut. vyrobce uz v podstate umi vyrobit jen par svych casti, protoze se specializovane firme nevyrovna. Takze spojky od LuKu, loziska SKF, prevodovky, svetla od jinych, vetsina sedacek ze spanelska atd.
Deleter
---
Však to taky podle toho vypadá. Snad neexistuje auto, u kterého by nebyl nějakej "typickej" problém.
Mr. Dreamer
Honda
Nějak mi tam chybí největší výrobce motorů na světě, Honda. Dopředu říkám, že nevím jistě, jestli s někým nespolupracuje, ale já o ničem nevím.
Maximálně má možná nějakého spojence u vývoje svého nového letadla, ale kdo ví :-) .
Host
Re: Honda
V minulosti s Roverem. I když spolupráce... Spíše licenční výroba v odlišném kabátu + dodávky rakovinochrličů pro EU.
Dnes má rakovinochrliče vlastní a používá CR.
Nakonec všechny automobilky mají společné dodavatele dílů. Denso, Bosch atd.
Host
:)
"Tak zkuste zapřemýšlet a najděte výrobce, který je v dnešní době opravdu
samostatný a s žádným ze svých "úhlavních nepřátel" nespolupracuje"
Honda :)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!