- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co Subaru? Jediný výrobek hodný pojmenování automobil. Snad jen přes svou matku FUJI je spojen s TOYOTOU a přebírá menší modely od DAIHATSu.
FHI nejdřív z dvaceti procent vlastnil Nissan, ten to pak prodal GM, GM, když byl v problémech to prodal Toyotě. FHI vlastní kousek Daihatsu, ale na nižších modelech spolupracoval i se Suzuki.
Chlapci, chlapci.. ze vas to trapi. Z bazaru bude to vase audi r 98 spojeno jenom se servisem ve stodole u znameho..Zadne firemni konglomeraty vas nemusi zajimat.Nebo ne ?? Nove nekupujete, nebo jenom " na firmu", tak co.Milan
...taky si myslím, že s nikým nespolupracuje, ale jako fanoušek mohu říct, že nevím jestli je to ku prospěchu věci....
Spolupracovala srouverem, pak se suzuki,chevroletem
Ta "spolupráce" většinou vypadá tak, že jeden vyvine díl auta pro oba, jak se domluví na parametrech které budou oběma stranám vyhovovat a o náklady se rozdělí, čili finanční, ne konstrukční spolupráce. Benzínové motory 1,4 1,6 vyvinulo BMW (čti samostatně),stejně jako to bude stříválci 1,0 a 1,2 za dva, tři roky. PSA zase spolupracuje na dieslových motorech s Fordem, ale vše konstruují francouzi, Ford jen platí dohodnutý díl nákladů.Jeden výrobce vyrobí na zakázku díl pro toho kdo zaplatí, to tak bylo i dřív. Prostě zas taková senzace to není a uživatele výrobku to ani nemusí zajímat.
to si taky myslim, ze ono to nemuze byt tak uplne horke, ze najednou nekomu, kdo vam nabidne spolupraci date cele sve know-how, ktere jste ziskal po 20 letech stlyem pokus omyl a hodinami v testovacich laboratorich nebo u mikroskopu. Hodina na REM, FIBu plus dalsi konzultace se pohybuji od 150€/h (pro universitni ucely), pro firmy tak 500€/h. Chemicka analyza povrchovych additiv na 4 vzorcich by vysla na krasnych 4x600€ a to by mi firma na diplomku nedala. A tak je to s celym vyzkumem...dali byste to okamzite konkurenci?
Nespolupracovat by byla hloupost. Proč všechny technologie vyvýjet sám, když něco vyrobím a něco koupím ... mám to samé, ale rychlejc a lacinějc.
ale taky to tak ted pomalu tak vypada, normalni aut. vyrobce uz v podstate umi vyrobit jen par svych casti, protoze se specializovane firme nevyrovna. Takze spojky od LuKu, loziska SKF, prevodovky, svetla od jinych, vetsina sedacek ze spanelska atd.
Však to taky podle toho vypadá. Snad neexistuje auto, u kterého by nebyl nějakej "typickej" problém.
Nějak mi tam chybí největší výrobce motorů na světě, Honda. Dopředu říkám, že nevím jistě, jestli s někým nespolupracuje, ale já o ničem nevím.
Maximálně má možná nějakého spojence u vývoje svého nového letadla, ale kdo ví :-) .
V minulosti s Roverem. I když spolupráce... Spíše licenční výroba v odlišném kabátu + dodávky rakovinochrličů pro EU.
Dnes má rakovinochrliče vlastní a používá CR.
Nakonec všechny automobilky mají společné dodavatele dílů. Denso, Bosch atd.
"Tak zkuste zapřemýšlet a najděte výrobce, který je v dnešní době opravdu
samostatný a s žádným ze svých "úhlavních nepřátel" nespolupracuje"
Honda :)