Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Latitude: nový renault vyznává konzervativní eleganci

Francouzská automobilka po extravagantním experimentu v podobě Renaultu Vel Satis zkusí v třídě manažerských aut nabídnout konzervativně tvarovanou novinku. Latitude je anglický výraz pro zeměpisnou šířku, jméno nového modelu naznačuje, že má být autem pro celý svět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

pripomína Safrane

maska chladiča trocha pripomína posledné Safrani (tie boli ešte pred Vel Satismi):-)

0/0
27.6.2010 10:24

Host

Renault - pohodlné a bezpečné autá

kecy "odborníkov " čo v nich nikdy nejazdili si netreba všímať sú na smiech....

0/0
10.6.2010 16:45

Host

Tak jako ty

0/0
14.6.2010 18:33

Host

renault mi do baraku uz nesmi

v rodine jsme meli 4 renaulty (clio, dve laguny, kangoo) a 3 peugeoty (307, Partner a boxer) a az na toho boxera bylo vse katastrofa ted jsme vymenili za WV a Skoda a nemame sebemensi problem...

0/0
10.6.2010 9:45

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

jen jeste upravim francouz mi do baraku nesmi

0/0
10.6.2010 9:46

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

No tvoja stará nebude nadšená...;-D

0/0
11.6.2010 1:06

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

Zajimae. A proc jste tedy porad kupoval dalsi a dalsi auta stejne provenience, kdyz jste s nimi byl tak krajne nespokojeny? Taky me francouzksa auta nijak netahnou, ale tohle mi prijde jako vylozeny blabol. Normalni clovek by se prece uz po jedne spatne zkusenosti poohlidnul jinde, ne?

0/0
10.6.2010 9:54

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

To je přece jednoduchý: do rodinné firmy nakoupil to nejlevnější - Renaulty a spálil se, a protože byl pravověrný frantíkovec, tak v druhé várce nakoupil Pežotky a zase to nevyšlo......a to ho vyléčilo z pravověrného frantíkovství..... kapišto?

0/0
10.6.2010 17:31

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

naprostý blábol neznám nikoho,kdo by šel z francouzskýho auta do VW a nedej bože do škodovky,takhle hluboký skok dolů by neudělal ani ten největší masochista.Navíc výrobky od koncernu VW jsou podstatně víc poruchový ,jak nepovedený francouz.

0/0
10.6.2010 10:50

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

Tomu tak budu věřit ... obyčejná PR VWRv

0/0
10.6.2010 12:13

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

Jen blb dělá stejnou chybu dvakrát:-);-);-D

0/0
10.6.2010 13:58

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

Rv to Ti mám akože veriť ?  Tak to si potom strašne naivný ;-D

0/0
10.6.2010 16:47

Host

Re: renault mi do baraku uz nesmi

"xyz mi do baráku nesmí" - takové silácké řeči jsou opravdu směšné. Aby to nakonec nebylo tak, že jsi podpantoflák, žádný barák nemáš, a s auty které jsi vypsal jezdil tak maximálně tvůj táta

0/0
11.6.2010 6:59

black.hawk

3 remulty

Osobne mam 3-tiho Renaulta a vsechny slouzili (slouzi) vyborne. Prakticky zadne opravy, krome vymeny steracu a ukradenych poklic. jo jeste mi Megana GrandTour ukradli, potvory.

Jak rikam spolehlivy auta a za tu cenu. VW ani Skovka mi neni schopna do 300 tisic posktytnou 6 airbagu, ABS, ESP, klimosku, motor 1,6 - coz ma Fluence v zakladu R^

0/0
9.6.2010 21:05

Host

Re: 3 remulty

Máš naprostou pravdu. Já se byl onehdy jen tak ze zajímavosti dívat na Lagunu Grantour. Nabídli mi ten motor 2.0 16V, výbava Expression (to za co u všech ostatních značek připlácí, přesně jak říkáš: ESP, ABS atd.) za nějakých 390.000,-Kč. Když si vezmu VW, nebo Škodovku, tak za 390.000,-Kč dostanu očesaný auto se základním motorem.

0/0
9.6.2010 21:21

Host

Re: 3 remulty

Lagunu byste musel srovnavat s Passatem nebo Superbem a tam se na 390 nedostanete ani v zakladu. Kdyz se podivate na auta ve srovnatelne skupine u vsech automobilek krome francouzskycha korejskych vsude budou ceny zacinat nekde mezi 400-500 tisici. To si pak clovek rika, na cem ti hosi francouzsti a korejsti setri, ze? Osobne proti Renaultum nic nemam a kdyz je s nimi nekdo spokojeny, tak at je. V poradku. Kdyz jsem se letos rohodoval koupit nove auto, zaujal mne na chvili i Renault Megane Grandtour, ale stacilo mi precist si par testu a recenzi a vedel jsem, ze to auto neni pro mne. Radeji jsem si priplatil par tisic a ted mam v garazi Focuse kombi a naprosta spokojenost.

0/0
9.6.2010 21:44

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 3 remulty

Já se v něm projel, "ošahal" si jej. Klidně bych si to auto koupil. Interiér je zpracován výborně, spotřeba více než slušná a jízdní vlastnosti výborné. Renault hodně slevil, právě díky těmto "povídačkám" kdy je většina lidí pomlouvá.

0/0
9.6.2010 21:46

Host

Re: 3 remulty

ono to není o šetření francouzských výrobců,ale o předražování němců,kteří za hrozný peníze prodávají úplně obyčejná auta a využívají tak jakési setrvačnosti lidí,kteří si pořád ještě myslí,že kupují jakousi německou kvalitu,která neexistuje a kdoví jestli mimo papíru a reklamy někdy existovala.

0/0
9.6.2010 21:58

Host

Re: 3 remulty

to vypadá na zápis ze schůze marketingových manažerů a dílerů Renó, Pežo a Citrón ;-)

0/0
9.6.2010 22:33

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: 3 remulty

Ale je to tak, to co nabídne VW za 400.000,-Kč je jinde o takových 50-70.000,-Kč levnější. Nebo i ta Octavie, motor 1.6 MPI, základní výbava a jsi na téměř 400.000,-Kč. Za to máš Lagunu Grandtour s nadstandardní výbavou a motorem 2.0 16V, což je velký rozdíl.

0/0
9.6.2010 22:36

Host

Re: 3 remulty

jenže pro českou lopatu je chrochtávie  sen,kterým bude ohromovat všechny traktoristy z okolí.Sice ten sen bude splácet 20 let a bude se živit jen paštikami a luncheonem z lidlu ,ale bude žít v omylu,že má nejlepší auto přinejmenším v evropě.

0/0
9.6.2010 22:58

Host

Re: 3 remulty

Jinde - to jako kde? Mimo francouze a korejce? Ford, Mazda, Toyota - vsechno jsou srovnatelne ceny s koncernem VW. VW nijak neprosazuju, ale kdyz jsem se rozhodoval koupit rodinne auto, procetl jsem tuny recenzi, testu a nazoru majitelu a vysla mi z toho jen Octavka nebo Focus. Kdyby Skoda mela nejakou vyraznou slevu, sel bych urcite do ni. Ford mel na Focuse akci 120000, takze nebylo co resit.

Tohle uz je ale silne out of topic, takze se silne omlouvam. Jen pro informaci ostatnim diskutujicim, kteri si mysli, ze Skodovky si kupuji jen lopataci - auto jsem platil hotove a manualne se opravdu nezivim :)

0/0
10.6.2010 9:08

Host

Re: 3 remulty

Ja mam auto, ktere sice neni francouzske, ale Renault do nej dodaval nektere komponenty, napr.: prevodovku, klimatizaci, prevzata je take konstrukce predniho stabilizatoru a pak jeste nektere nevyznamne drobnosti. Teda ale jak jsem proti francouzskym autum netrpel nikdy zadnou nevrazivosti, tak ted jakmile nekde vidim to vaginatorske logo, tak se mi zrychli tep a naskoci husi kuze...a z okouzleni to opravdu neni. Nechci tvrdit, ze maji vsechno spatne, ale vetsinu konstrukcnich reseni museli vymyslet naprosti diletanti...je normalni, aby petistupnova prevodovka benzinoveho osobaku mela objem olejove naplne bezmala 4l, tahlo razeni bylo naprosto nekryte zespodu auta, melo na sobe 0,5kg zavazi pro tlumeni vibraci a aby hlavice radici paky byla nalisovana a tim znemoznovala vymenu protrzene kozenkove manzety???

0/0
9.6.2010 23:48

Host

Re: 3 remulty

A protože je to děláno jinak, než u např. japonských a německých výrobců, tak je to špatně? Jakou máš značku? Dacia? Suzuki asi ne, tam dává Renault jen diesly ... možná některé starší Volva... Když někteří japonci a němci nemají spodní plastový kryt motoru, tak to není problém?! Co ti vadí na tom, že táhlo do převodovky není kryté? Je to snad nějaký zásadní nedostatek?

0/0
10.6.2010 12:29

Host

Re: 3 remulty

Ano, je to velmi zasadni nedostatek. Nevim konkretne ktera auta nemaji spodni kryt motoru, takze nemohu soudit, Tady to nekryte tahlo vadi v tom, ze veskery humus se na to nalepi, dostane se do pouzder cepu a za chvili se to vybeha...proste ta konstrukce je na to nachylna a jeste navic je to nekryte. Nebudu tady nadavat na to, ze razeni i kdyz je vse v poradku pripomina michani povidel, s tim jsem se smiril kdyz jsem to auto kupoval a holt nez pri cekani na krizovatce pustim spojku, tak zakvedlam radickou 2x dopredu a dozadu, abych mel jistotu, ze tam vazne neni zarazena rychlost. A co je spatneho na "jinem reseni" typu 4L oleje misto 1,8L je snad jasne. Tobe by nevadilo davat 2x tolik penez za vymenu oleje, nebo v zime radit 20km s meziplynama jak s V3S, protoze tak dlouho trva, nez se ohreje ten mrazem ztuhly olej?

0/0
10.6.2010 13:09

S.P.Q.R.

Latitude

Auto je to pěkný, ale...

já bych ho nechtěl. Nejde o to že je to Renault. ale jestli to bude karoserie sedan, tak je to pro mě nepraktické. :-(

0/0
9.6.2010 19:53

Host

Pěkný

Podle fotek pěkný auto.

0/0
9.6.2010 19:47

pravdazvitezinadlzianenavisti

Měl jsem dva vozy značky Renault.

Zase se tu musím bavit nad tím, jak tu píší lidé, že jsou Renaulty šunky a podobně. Měl jsem dva vozy této značky (Scenic 1.6 benzín, Laguna 1.9 dCi), oba dva tyto vozy sloužily výborně. Jen bych rád věděl, kolik vozů značky Renault měli ti lidé co nadávají? :-)

0/0
9.6.2010 15:54

Host

Francouzská auta jsou šunky.

Nebývalo tomu tak ale po delší dobu je to holý fakt.

0/0
9.6.2010 15:51

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Francouzská auta jsou šunky.

A ten fakt je podpořen argumenty? Jakými?

0/0
9.6.2010 15:54

Host

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Reálnými. Laguna koupená nová, grand modus firemní nový v plné palbě, megan nový, taky v plné výbavě. Laguna brutální netěsnosti motoru, po 60 tisících prodřená sedačka řidiče, prasklá táhla otevírání dveří k tomu 2X výměna zapalovacích cívek v rámci záruky, vrzání plastů v interiéru, horší než fávo. Grand modus po dvou měsících závada vestavěného rádia, po výměně vrzání palubní desky. Závada elektroniky natáčející bixenony, výměna. ve 35 tisících závažná závada prevodovky na dálnici, auto zablokovalo kola asi při 80ti kilometrové rychlosti. Výměna převodovky za novou. Kolega se se stejným typem auta a stejným problémem asi o měsíc později málem zabil... Megan opět potíže s elektronikou ve 20 tisících vyšisovaná skla světlometů (plast), výměna v záruce, mlžení nových světlometů...  prasklý dřík ventilu, nalezen až v tlumiči výfuku atd.

0/0
9.6.2010 20:21

Host

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Až moc "náhod" najednou. Měl jsem Renaulty dva a ani jeden neměl sebemenší závadu. Možná jsi jen neměl štěstí na ten určitý kus.

0/0
9.6.2010 21:18

Host

Re: Francouzská auta jsou šunky.

souhlasím ale po těch zkušenostech...:-/

0/0
9.6.2010 21:40

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Předtím jsem se zapomněl přihlásit. Tohle je opravdu jen smůla na určité kusy, já měl Renaulty a dva a na rozdíl od ostatních značek jsem s nimi neměl sebemenší problém. U Toyoty mi odešla lambda sonda a spojka, Opel byl úplným šlápnutím mimo, Mercedes měl problémy s ruční brzdou a spojkou. A u nynějšího vozu (Volvo XC70) mi už museli měnit turbo. Takže Renault byl opravdu jediný, kterému nelze nic vytknout.

0/0
9.6.2010 21:44

Host

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Zajimave, konecne zkusenost nekoho, kdo vymenil vice aut, pokud je ovsem pravdiva :) Takovych spokojenych ridicu by ale asi muselo byt mnohem vice, aby se zmenilo povedomi ceske verejnosti o spolehlivosti francouzkych znacek.

Ono je taky hodne dulezite, s jak starym autem clovek ty zkusenosti ma a kolik s danym autem najel. Mam male zkusenosti s Meganem I a to jak novym tak 10 let starym a vadilo mi akorat to, ze auto bylo hodne mekke. Tohle ale zase nekomu vyhovuje. To 10 let stare byla sunka se kterou uz jsem mel strach jet - najeto mela kolem 100000km. S obemi auty jsem najel neco mezi 1000-2000km. Mam 4 roky zkusenosti s kratkou fabkou a ta byla bezvadna asi tak do stari 6 let, kdy uz pak byla v servise skoro porad a tak jde z domu. Sice to byly prkotiny, ale proste jedna se spravila a dalsi se objevila. Pokud ma nekdo zkusenosti treba jen s auty do stari 4 let, tak asi nebude mit zkusenosti s velkymi zavadami a to si myslim, ze plati i pro Renaulty.

0/0
10.6.2010 9:20

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Pravda to je. :-) Renaulty jsou obecně měkčí, ale mě to vyhovovalo. Co týče Škodovky, tak mám "služební" Octavii a jsem spokojen. Ale nekoupil bych si ji asi, to raději tu Lagunu Grandtour. Máš pravdu, že auto často měním (vždy maximálně 3 roky), dokud má to auto nějakou hodnotu tak jej pustím do světa a raději se podívám po něčem "novém". Někomu sedne Renault, někomu sedne Mercedes a někdo má auto jako image. Pro mne je to dopravní prostředek ve kterém vozím děti (6 a 17 let) a manželku, proto chci hlavně něco, co bude bezpečné. Zvolil jsem tedy Volvo, příště to však může být cokoli jiného.

0/0
10.6.2010 13:37

Host

Re: Francouzská auta jsou šunky.

jojo, Volvo jsem taky zvazoval, V50, to byla srdcova zalezitost, ale pro rozrustajici se rodinu je to preci jen trochu male - uvnitr asi jako fabka, kufr jeden z nejmensich ve sve tride :( A to samozrejme jete, protoze na nove nemam. Ale to pohodli a elegance interieru!

0/0
10.6.2010 13:58

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Volvo je srdcová záležitost, ta XC70 slouží výborně, až tedy na to turbo, což ale musím pochválit servis Volvo jelikož to bylo bez obstrukcí, nabídli mi automaticky náhradní vozidlo a oprava byla hotova do necelých dvou týdnů. To se bohužel o každém servise říct nedá. Jelikož máme chalupu hodně "mimo civilizaci", tak ji i využijeme (v zimě sníh, v létě 15cm bahna). V poslední době mne zaujala ta C30, bylo by to výborné auto "na vyblbnutí", jen mít ty peníze. :-)

0/0
10.6.2010 14:42

Deleter

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Jasně, a všechno to byly nový auta a koupil sis to ze služebního platu, hahaha.

0/0
10.6.2010 9:53

Host

Re: Francouzská auta jsou šunky.

A kdyby to byl podnikatel, ktery co 3 roky (posplaceni leasingu] meni auto za nove, tak v tom bude jaky rozdil?

0/0
10.6.2010 12:32

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Ano, ta auta jsou psána na manželku, která podniká a nekupuji je za hotové. Trefil jsi to. :-)

0/0
10.6.2010 13:38

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Francouzská auta jsou šunky.

Nikdy nekupuji "nová" auta. Kupuji buďto předváděcí vozy, nebo auta "zajetá" (20.000 Km), na nové nemám, to máš pravdu. :-)

0/0
10.6.2010 13:29

Host

ale chlaci

Ale no tak chlapci..Ach ta kritika franc. znacek, fordu, kie ..... Nejvyssi cas se vzbudit a podivat se z okna jesli pred panelakem stoji ta sluzebni oktavia nebo mondeo z kterych

cerpate ty zkusenosti. A o par metru dal bude urcite zaparkovane to co mate za svoje.. punto 1.2, audi, nebo oktavia z bazaru.

Tak myslim ze tohle auto vas trapit fakt nemusi ..

0/0
9.6.2010 13:36

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: ale chlaci

To je pravda. Já spíš pochybuji, zda má většina "hostů" vůbec řidičák. :-)

0/0
9.6.2010 15:56

Host

spolehlivost

Z toho mála informací si lze těžko udělat obrázek. Navíc se nikde nemluví o ceně.

Osobně francouzská auta nepreferuji a mám jen krátkodobé zkušenosti s Meganem. Nicméně TUV testy spolehlivosti hovoří jasně: http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/

Např. poruchovost aut v nižší střední, ročník 2010, stáří vozu 1-3

roky: - Mazda 3 2.6%, - Saab 9-3 3.1%, - Toyota Corolla   3.4%, - VW Golf 3.7%, - Ford Focus 3.7%, - Volvo V50, S40  3.9%, - Opel Astra 4.6%, - Honda Civic 4.6%, - Seat Leon 5.1%, - Škoda Octavia 5.4%, - Renault Megane 7.2%, - Citroen C4 9.4%, - Peugeot 307 9.6%

Pokud někomu Renault vyhovuje a je s ním na 100% spokojený, pak je vše OK. Jen chci poukázat na to, že pokud jde někomu o spolehlivost, pak je zde MNOHO lepších vozidel než jsou ta francouzská.

0/0
9.6.2010 10:56

Host

Re: spolehlivost

Testy TUV možná hovoří jasně, ale se spolehlivostí nemají vůbec nic společného.

0/0
9.6.2010 10:59

Host

Re: spolehlivost

Můžete to trochu rozepsat? Testy spolehlivosti měří četnost a příčiny závad daného typu vozidla v závislosti na jeho stáří. Nechápu, jak to nemůže mít nic společného se spolehlivostí.

0/0
9.6.2010 11:18

Host

Re: spolehlivost

TUV jsou stanice technické kontroly v Německu, to stejné jako u nás STK, takže jednou za 2 roky přijedete s autem, oni vám zkotrolují, zda je auto provozuschopné a zda nemá nějakou vadu v TEN MOMENT, např. zda mu svítí všechny světla, jsou v pořádku části podvozku (čepy, tlumiče), účinnost brzd atd atd, NIKDO na STK nekontroluje, jestli není prasklá hlava, těsnění pod ním, v jakým stavu je turbo, vstřikovače, rozvody, elektrika a ticíce dalších aspektů..velmi zjednodušeně...když mi během 2 let odejde 2x turbo,  třeba 2 žhavící svíčky, střiky, řídící jednotka, klimatizace a já nevím cio, tak to dám do kupy, udělám si v servise přípravu na STK, tam dojedu a ejhle, moje poruchová plečka prošla bez výtky... takže asi tak;-)

0/0
9.6.2010 14:36

Dr. Erhardt von Grupten Mundt

Re: spolehlivost

a jak bys tedy vysvětlil rozdílná procenta u jednotlivých značek?

usuzuješ z toho snad, že značky jako saab, mazda nebo toyota si kupují

lidé, kteří mají rádi věci v pořádku zatímco renckem jezdí bohémové, co

sami nevymění ani žárovku? to asi ne že jo? :-)

0/0
9.6.2010 14:50

Host

Re: spolehlivost

Ano, do velké míry testy TUV odhalují, jak moc se majitel o své auto stará. To, že "vede" Mazda , nebo Toyota asi opravdu vypovídá o tom, že se o svoje auto dobře starají... každopádně obecně považuji Japonce za technicky velmi vyspělé stroje a rozhodně nepopírám, že jejich poruchovost bude o něco menší, než např. u německých, či francouzských aut. Jedinná opravdová vypovídající hodnota by byla, kdyby svoje data o opravách vydaly autorizované servisy, což nikdy neudělají že... a to neberu v potaz, že např. u nás jezdí plno majitelů se svými auty do neautorizovaných servisů. Kritický náhled na "francouze" je do jisté míry dán tím, že mají jinou filozofii v plno tech. věcech a tím pádem jsou nepopulární na spravování závad...ale technik s nadhledem, ti řekne, že se kazí všechno... mluvil jsem s plno technikama a žádný mi neřekl, že by k němu na opravy jezdily hlavně francouzská nebo italská auta a skoro žádná německá, americká atd.

0/0
9.6.2010 15:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.